• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods

    "Umh, hoi. Ik umh... umh... kan ik iets voor je doen? Een glaasje water halen? Of heb je iemand nodig aan wie je kan vertellen wat er is?" hoor ik een jongens stem onzeker vragen. Met rode ogen kijk ik langzaam op en schud mijn hoofd "Zorg dat Niall blijft slapen" zeg ik schor. Ik snik zacht verder, hoe ging ik dit hem ooit vertellen, alle haat berichtjes... Hoe zou de rest erop gaan reageren? Zouden ze me de schuld geven? Zouden ze boos of teleurgesteld zijn? Ik had zin om weg te gaan en nooit meer terug te komen maar dat deed ik niet. Moeizaam sta ik op en loop naar binnen op de bank en plof ner


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles(Harry is laf)

    ''Komop Eleanor doe het voor mij'' met puppyogen kijk ik haar aan en trek haar vrolijk de trap af. ''Hij heeft je pijn gedaan en jij bent net een zusje voor me misschien wel meer dan Louis'' glimlach ik naar haar. ''Ja, Eleanor schatje ik kom al'' gil ik extra hard zodat Louis me hoord. ''Wat gaan we morgen doen. Prettige dingen'' gil ik weer zodat Louis het hoort. ''Zoen me Eleanor'' gil ik dan weer. Grijnsend kijk ik Eleanor aan. ''Nu ik dat heb gezegt kan ik het vast wel doen'' ik wacht niet op een reactie en druk mijn lippen vol op die van haar hopend dat ze antwoord. Ik tik met mijn tong op haar lippen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Oh nee, dit kon nog eens wat worden als Mackenzie Chiara niet aardig vond. Even schudde ik mijn hoofd. 'Nee, die doen haar stem niks aan. Dat is puur voor kalmering' zei ik. Toen ze vroeg of ik Take Care kende, knikte ik meteen. Ik kende veel van Drake. 'I've asked about you and they've told me things, but my mind didn't change. I still the feel the same, what's a life with no fun, please don't be so ashamed. I've had mine, you've had yours we both know, we know. So you cry still, tears all in the pillow case. Big girls all get a little taste, pushing me away so I give her space. Dealing with a heart that I didn't break. I'll be there for you, I will care for you. I keep thinking you, just don't know, try to run from that, say you're done with that. On your face girl, it just don't show. When you're ready, just say you're ready, when all the baggage just ain't as heavy. And the parties over, just don't forget me. We'll change the pace and we'll just go slow. You won't ever have to worry, you won't ever have to hide. You've seen all my mistakes, so look me in my eyes' zong ik. Ik schudde mijn hoofd, en ging zitten. Wat ze ook zou doen, ik ging níét dansen. Dit keer keek ik weer Chiara aan, wachtend tot zij zong.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lars Losey
    Ik keek de jongen even aan en slikte. Wel het was zeker dat het niet goed met hem ging. Ik speelde even met de telefoon in mijn hadden en liep stilletjes achter hem aan. Ik wist niet zeker waarom Niall laten slapen zou helpen, maar oke. Ik ging voorzichtig op de bank leuning zitten en keek even voor mij uit. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. "Umh, hier is je mobiel. als ik iets kan doen om je op te vrolijken moet je het zeggen. Ik ben niet heel goed in mensen troosten, maar ik vind het ook niet geweldig als jij hier verdrietig zit te zijn." Zei ik zacht. Ik voelde mij op dit moment echt heel onhandig, maar dat was ik ook wel Ik lag de mobiel op tafel en keek even naar de jongen. Dat moest een vriend van één van de jongens zijn en ik gokte eerlijk gezegd op Niall, maar dat was wel en hele wilde gok...

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chiara Bella Love

    Met puppyogen keek ik hem aan. ''Je kan toch wel dansen'' glimlach ik. Als ik hoor dat het mijn stukje is om te zingen begin ik.

    If you let me, here's what I'll do
    I'll take car of you.

    I've loved and I've lost.

    It's my birthday, I'll get high if I want to
    Can't deny that I want you, but I'll lie if I have to
    Cause you don't see you love me, to your friends when they ask you, even though we both know that you do, you do.

    Leon and Ariana:
    One time, been in love one time
    You and all your girls in the club one time.

    All so convinced that you're following your heart
    Cause your mind don't control when it does sometimes.

    We all have our nights though, don't be so ashamed.
    I've had mine, you've had yours, we both know, we know.

    You hate being alone, you ain't the only one.
    You hate the fact that you bought the dream,
    and they sold you one.

    You love your friends but somebody should have told you some.
    To save you, instead he said.

    Geen idee wie dit zingt:

    Don't a-ha-ha-ha
    Tell me a-ha-ha-ha
    I don't care a-ha-ha-ha

    If you're hurt a-ha-ha-ha
    I won't a-ha-ha-ha
    Tell you a-ha-ha-ha

    You don't care a-ha-ha-ha
    If you're true a-ha-ha-ha

    Don't a-ha-ha-ha (o-ho-o)
    Tell me a-ha-ha-ha (o-ho-o)
    I don't a-ha-ha-ha (o-ho-o)

    If you're hurt a-ha-ha-ha (o-ho-o)
    I won't a-ha-ha-ha (o-ho-o)
    Tell you a-ha-ha-ha (o-ho-o)

    You don't care a-ha-ha-ha (o-ho-o)
    If you're true a-ha-ha-ha (o-ho-o)

    Op het einde zingen we weer samen.

    /kort ik moet mijn moeder helpen met VUILLWEGGOOIEN/


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods.

     als ik iets kan doen om je op te vrolijken moet je het zeggen. Ik ben niet heel goed in mensen troosten, maar ik vind het ook niet geweldig als jij hier verdrietig zit te zijn."  snikkend kijk ikhem aan 'ze gaan me haten. ' fluiser ik zacht. ' de wereld weet dat Niall homo is en de fans zijn niet blij'snik ik harder. Mijn mobiel kwak ik op tfel neer. 'niall kan niet tegen zoveel haat'piep ik en merk dat ik overstuur begin te raken en mijn lichaam begint te trillen. 'niall kan dat niet aan' piep ik weer. 'ik wou hem alleen maar gelukkig maken meer niet' ook mijn ademhaling gaat steeds ongelijkrr en het ging niet lang duren voorbik hem volledig zou flippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liz

    'Mooi,' glimlach ik als ze zegt dat ze goed heeft geslapen. 'En waarom was Eleanor verdrietig?' vraag ik dan verbaasd. Ik neem nog een hap van mijn broodje. Eleanor was gister nog zo vrolijk, en ze lijkt me echt niet het type dat zomaar verdrietig is. Ik kijk naar haar appel. 'Ik hou meer van peren.' zeg ik droog. Ik schenk wat sinaasappelsap in en neem een slok. Thuis drink ik altijd perensap maar dat hebben ze hier helaas niet. Dat is niet heel gek of zo, want de meeste mensen lussen het niet. Mijn broertje begraaft het altijd in de tuin. Maar goed, hij heeft zo zijn probleempjes. Ik kijk weer naar Holly wachtend op antwoord.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lars Losey
    Ik keek hem even geschrokken aan als hij raar begint te ademen. Raak niet in paniek Lars. Het was dus het vriendje van Niall. Niall was dus homo en zo'n goede 70% van de wereld reageerde niet geweldig op homo's. Ja, dat had ik onderhand wel gemerkt ja.Dat was de reden dat ik tot een paar weken geleden een hele mooie vriendin had, die een bitch was, maar ze was wel mooi en vrouwelijk. "Het komt wel goed. Niall zal het wel begrijpen en tot die tijd houden we hem weg van mobieltjes, computers, eigenlijk alles waar hij haat berichten kan zien." Mijn stem stierf langzaam af.Waarom konden mensen nou niet godverdomme normaal doen. Dit waren die dingen die leven onmogelijk maakte. "Als Niall van je houdt, komt het vast wel goed. Toch?" Vroeg ik voorzichtig en liet mezelf langzaam op de bank glijden. Ik maakte wat shh geluidjes en keek hem meelevend aan. "Het komt wel goed." Zei ik zacht en lag mijn hand even op zijn schouder. "Haal gewoon rustig adem en alles komt goed."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik

    Uiteindelijk hadden we het liedje af, en lachend keek ik Chiara aan. 'Dat was echt gaaf. Moeten we vaker doen' zei ik, gelijk helemaal in een goed humeur. 'Oh néé. Ik kan gewoon niet dansen' mompelde ik, en beschaamd keek ik eventjes weg. 'Dus, welk liedje wil je doen? Om dan moeten we dadelijk echt aan de slag. En met Mackenzie praat ik ook dadelijk wel even, wat er nou is. Ik wil niet dat jullie elkaar niet mogen' meende ik. Glimlachend keek ik Chiara weer aan. Ik keek er eigenlijk nu al naar uit om de komende weken te coachen.

    [En toen zoende Zayn Chiara. Haha, echt niet ^^]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Uiteindelijk hadden we het liedje af, en lachend keek ik Chiara aan. 'Dat was echt gaaf. Moeten we vaker doen' zei ik, gelijk helemaal in een goed humeur. 'Oh néé. Ik kan gewoon niet dansen' mompelde ik, en beschaamd keek ik eventjes weg. 'Dus, wil je Gimme Some Love doen? Om dan moeten we dadelijk echt aan de slag. En met Mackenzie praat ik ook dadelijk wel even, wat er nou is. Ik wil niet dat jullie elkaar niet mogen' meende ik. Glimlachend keek ik Chiara weer aan. Ik keek er eigenlijk nu al naar uit om de komende weken te coachen.

    [En toen zoende Zayn Chiara. Haha, echt niet ^^]
    (Ik wil you're my only shawty doen:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Holly Renée McDawn
    Ik haalde mijn schouders op. Ik wist niet waarom ze verdrietig was, want ze vertelde dat blijkbaar liever aan één of andere naakte jongen dan aan mij. Tuurljk begreep ik het ook wel, ze kon mij pas een dag ofzo. "Ik denk dat het ietsmet Louis te maken heeft. Ze schreeuwde daarna iets naar hem, ik heb er niet heel veel van verstaan." Zei ik op fluistertoon en schraapte mijn keel even. Het voelde als schuurpapier. Ik pakte een glas en wat appelsap. Appel en appelsap, want ik wist dat als ik nu iets anders ging drinken dat niet geweldig ging smaken. Thee was ook goed geweest, maar ik had nu geen zin in warm drinken. "Peren zijn lekker, maar ik vind bijna elk fruit wel lekker." Zei ik en nam weer een hap van mijn appel. Ik moest toegeven dat ik sinaasappels lekkerder vond, maar dat was meestal zoveel werk voordat je het kon eten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mickey Smith
    Ik glimlach week bij zijn woorden, maar ik hoor de twijfel. De wereld, of in ieder geval iedereen die ik kende, wist dat ik bi was, ik wond er geen doekjes om. Maar van Luke wist ik al zeker dat hij dit niet door de beugel vond kunnen gaan. Dat deed het ook eigenlijk niet, maar ik kon mijn gevoelens nou eenmaal niet controleren. Ik aaide zacht over zijn hoofd, maar zodra Harry begon te roepen sloot ik bijde handen, dus ook de genen die nog om zijn middel lag, om Louis' oren. Het zou niks helpen, maar ik probeerde het toch. Hij hoefde niet te horen hoe Harry nu al zijn woedende vriendin in bed probeerde te praten. Het zou hem waarschijnlijk nog lukken ook. Ik had genoeg ervaring om dat te weten. Ik had het zelf gedaan en het was gebeurt met meisjes die 'mij hadden gedumpt'. Van binnen kookte ik van woede. Ik wist hoe erg het was wat ik had gedaan, maar wij hadden het ten minste nog niet zo openlijk door de gang geschreeuwd. het was begonnen als een ongeluk en dit was gewoon wrede opzet. Ik wilde zo graag terug schreeuwen of met het bed gaan bonken en luide sexgeluiden gaan maken, maar ik kon eht niet over mijn hart verkrijgen. Ik had al veels te veel stuk gemaakt vandaag. Ik haalde mijn handen weer van Louis' oren af en begon zacht te zingen:
    "Come stop your crying
    It will be all right
    Just take my hand
    Hold it tight

    I will protect you
    from all around you
    I will be here
    Don't you cry

    For one so small,
    you seem so strong
    My arms will hold you,
    keep you safe and warm
    This bond between us
    can't be broken
    I will be here
    Don't you cry

    'Cause you'll be in my heart
    Yes, you'll be in my heart
    From this day on
    Now and forever more
    You'll be in my heart
    No matter what they say
    You'll be here
    in my heart always

    Why can't they understand the way we feel
    They just don't trust
    What they can't explane
    I'll now will different but
    Deep inside us
    You're not that different at all

    And you'll be in my heart
    Yes, you'll be in my heart
    From this day on
    Now and forever more

    Don't listen to them
    What do they know
    We need each other
    Tell have to hope
    There seem time
    I'll know

    When desteny calls you
    We must be strong
    I meant i'll be with you
    But you hold on
    There seem time
    I'll know
    We show them together

    Cause you'll be in heart
    Believe me, you'll be in my heart
    I'll be there for this day on
    Now and forever
    You'll be in my heart( you'll be here in my heart)
    No matter what they say
    I'll be with you
    You'll be here in my heart
    You'll be there
    Always, always
    I'll be with you
    I'll be there for you always
    Always and always

    Just look over you're shoulder
    Just look over you're shoulder
    Just look over you're shoulder
    I'll be there, Always
    "


    Bowties were never Cooler

    Liz

    'Oh,' zeg ik. 'Misschien is het uit.' Ik heb best wel medelijden met Eleanor als dat zo is. Holly zegt dat ze bijna elk fruit wel lekker vind. Ik grijns. 'Ik ook, behalve heel bitter fruit. Zoals grapefruit.' Ik neem nog een slok van mijn sinaasappelsap. Mijn broodje heb ik inmiddels al op. 'Ik wil best oefenen, maar ik heb Niall nog niet gezien. En ik wil wel weten wat hij van mijn stem vind enzo. Waarschijnlijk ligt hij nog te pitten. Luie kreeft.' Ik kijk even naar Holly. 'En als het echt uit is tussen die twee zal het oefenen met Louis vast ook gezellig worden.' Ik denk even na, ik heb mijn teamgenootje Gaby trouwens ook nog niet gezien.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik voel me zo loner, echt niemand voor Mackenzie?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.