• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Holly Renée McDawn
    Ik trok de deken nog iets meer over me heen. Ik had heerlijk geslapen, maar had nog geen zin om op te gaan staan. Ik opende mijn ogen en bleef rustig liggen. Vandaag zou ik voor het eerst hier gaan zingen, ik had er nu al zin in. Ik hield van zingen en kon dan ook niet wachten om zo te gaan zingen. Met een kleine glimlach op mijn gezicht ging ik rechtop zitten. Ik rekte me even uit en maakte wat geluidjes. Uit de kamer naast de mijne hoorde ik geluid komen. Iemand huilde. Ik stond op uit mijn bed en liep naar de kamer naast de mijne. Eleanor sliep volgens mij in deze kamer. "Eleanor? Gaat het?" Stomme vraag. Natuurlijk ging het niet. Ik sla mezelf even voor me hoofd en slik. "Eleanor, kan ik binnenkomen?" Vroeg ik zacht en klopte nog een paar keer op de deur. Nou, dat was leuk wakker worden. Ik wist niet wat er was, maar het kon niet goed zijn. Ik was niet heel geweldig met verdrietige mensen, dus dat kon nog een probleempje gaan worden. Ik was gewoon slecht in troosten en soms kwam het nog wel eens voor dat ik dingen alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:24 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Edward Styles

    Geiriteerd word ik wakker als ik in de badkamer naast mij iemand hoor snikken. Naakt loop ik ernatoe en bons op de deur. ''Wie huilt daar'' gil ik. Ik zet mijn oor tegen de deur aan en mijn ogen worden groot als ik de stem herken. ''Eleanor'' zeg ik verbaasd. ''Wat is er gebeurd?'' doe die deur open.'' gil ik hulpenloos. Ik laat me tegen de muur aanzakken als ik merk dat ze nog lang niet opengaat doen. ''Het spijt me van gister'' moppel ik zacht. Maar hard genoeg dat zij het kan horen. ''Ik zal je nooit meer aanraken als je die deur opendoet en vertelt wat er aan de hand is''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ze delen geen kamer)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    Ik was, ondanks dit perfect was, bang. Bang voor wat er zou komen, aangezien ik de reacties van gister nog niet was vergeten en laat me zeggen dat ik het iets erger nog had gemaakt. Dat dit goed kon komen, geloofde ik nog wel, maar dat nu dan ook het enige. Toch liet ik er weinig van merken en lachte zachtjes op het moment dat Mickey me eerst nog even met grote ogen aankeek. Toen hij me recht in mijn ogen aankeek doordat ik zijn gezicht zo draaide dat hij me wel aan moest kijken, smolt ik weer. Ik wist dat ik echt verliefd was, en hier zulke problemen mee zou krijgen. Doordat hij weer een beetje glimlachte van de kus op zijn lippen, kon ik het niet laten om er snel nog eentje op zijn lippen te drukken. Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen bleef in terugkijken terwijl een glimlach op mijn gezicht te vinden was. Zijn ene arm sloeg hij nog iets steviger om mijn middel en aaide daarna ook weer zacht door mijn haar. 'En zeker als je bloost.' voegde ik aan mijn eerder gezegd woorden toe en lachte zacht. Maar al snel kleurde mijn wangen ook rood door zijn woorden, alleen bleef de glimlach wel. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot deze al snel weer toen iets achter ons op de grond viel. Razend snel draaide ik me om en zag dat Eleanor me aanstaarde. Mijn ogen werden groot en nog voor iets zeggen mogelijk was, was ze alweer weggerend. 'Ik ben bang' piepte ik zacht terwijl ik Mickey deze keer met grote ogen aankeek, en voor zo ver het nog kon dichter tegen hem aan kroop. Wetende dat het geen goed plan was om Eleanor aan te gaan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik weet alleen dat Louis vreemd is gegaan met Mickey... Nog iets anders gebeurd?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte begrijpelijk. 'Wil je anders iets voor me zingen? Dan kan ik kijken bij welke zanger, zangeres of band jou stem past. Bij welke liedjes' legde ik uit en ik keek haar nog altijd zonder frons, glimlach of wat. Misschien had Chiara wel een lichte, betoverende stem. Dan kon ze iets zingen van wat langzamere liedjes, zoals Imagine of The Man Who Can't Be Moved. Als zij dat wilde, dan. Maar zo kon ze als ze een andere zangstem had, ook iets ouds zingen, of juist iets moderns. Het was moeilijk om het te vergelijken met de echte stemmen, maar juist makkelijker om het te vergelijken met de liedjes. 'Welke muziek vindt je trouwens leuk?' Als ze meer van rock was, kon ik haar echt geen langzaam nummer aandoen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eleanor Calder

    Ik hoor ineens allemaal stemmen. 'Rot op,' gil ik en rol me op tot een bolletje. 'Holly ik wil niemand bij me hebben en Harry je mag alle woedde op hem af reageren,' schreeuw ik en trap hard tegen de badrand aan. Het doet vet veel pijn. 'Auw,' gil ik en pak mij voet vast. Ik ga recht op zitten. Wat zat ik hier eigenlikk zielig te doen? Al die haat, al dat gedoe voor niks. Ik heb alles gedaan voor Louis en nu laat hij me als een baksteen vallen. Ik sta op en doe deur van het slot. Ik stap de kamer uit. Ik schenk Holly en Harry een ijzige blik en stap de gang op. 'Trek wat kleren aan Harry.' Ik blijf voor Louis zijn deur staan. 'Louis het is uit klootzak,' schreeuw ik dwars door de gang. Zo, nu wist iedereen dat ik hem had gedumpt. Ik loop mijn kamer in en pak mijn koffer. Ik had een klote diploma te halen. Vijf maanden school gecanceld voor Louis en waar was het goed voor? Ik voel tranen weer prikken. De opeense woedeaanval was weer verdwenen. Ik zak neer bij mijn koffer en verberg mijn hoofd in mijn handen. Zolang.... Ik hield van hem. Ik hield zoveel van hem... Het feit sat hij me niet eens achterna kwam. Weer rolt een snik over mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik glimlachte naar hem en aaide zacht over zijn rode wangen. Hij was zo schattig met die blos zo. Ik bleef hem aankijken in afwachting wat hij ging zeggeb toen hij zijn mond opende, maar het enige wat er kwam was een klap van vallende boeken. Ik keek op en werd uit onze droomwereld gescheurt door een wegrennende Eleanor. Ik wist dat weproblemen zouden krijgen, maar ik had gedacht dat dat nog wel even zou duren. Wat moesten we nu doen? Ik keek Louis met grote ogen aan. Hij hield me nog dichter vast. Hij piepte dat hij bang was. Ik aaide door zijn haar. "Ik ook." zei ik zacht terug. Ik was bang voor hem, voor ons, voor mij. Ik was bang dat de andere jongens hem zouden verstoten. Bang dat ze dit kapot zouden maken voor het echt was begonnen. Bang dat ik uit de wedstrijd werd gezet, al was dat nog niet eens mijn grootste zorg. "Maar we slaan ons er wel doorheen." Ik gaf hem een kusje op zijn wang. Vreemd genoeg was ik wel opgelucht dat hij niet achter haar aan rende, dat zou betekenen dat dit niks betekende. Ik hoorde Eleanor buiten gillen dat het uit was. Ik legde mijn hand op zijn hoofd en hield hem dicht tegen me aan om hem te beschermen, zoals ik dat met mijn kleine broertje zou doen. Ik durfde nu even niks anders te doen, bang voor zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Sidestap schreef:
    [Zayn en Perrie blijven in hun gelukkige wereldje leven ;D]


    niet voor lang meer (duivel)


    Dont say why me, say try me

    iemand voor gaby en kan iemand de laatste reactie van luke voor me terug vinden?


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    ''Oke glimlach ik naar Zayn. ''Wacht ik ga even mijn gitaar halen. Snel ren ik naar boven en geef eleanor een rare blik. Maar laat het zo als het is. Als ik mijn gitaar hebte gepakt ren ik weer naar beneden. ''Ik hou vooral van pop.'' Ik kan ook wel wat liedjes op de gitaar maar dat gaat hem niks aan. ''Ik ga justin bieber die in your arms doen is dat goed''?

    Ik begin te zingen

    So you love me
    As much as I love you yeah
    Would you hurt me baby
    Could you do that to me yeah
    Would you lie to me baby
    Cause the truth hurts so much more
    Would you do the things that drive me crazy
    Be my heart still at the door

    Oh, I can't help it I'm just selfish
    There's no way that I could share you
    That would break my heart to pieces
    Honestly the truth is

    If I could just die in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me
    I just die in your arms
    Oooh, it feels so right
    So baby baby please don't stop boy

    You know,
    This aint the first time this has happened to me
    It's a love sick thing
    I like serious relationships and uh
    A girl like me don't stay single for long
    'Cause every time my boyfriend and I break up
    My world is crushed and I'm all alone
    The love bug crawls right back up and bites me!


    Ooh, baby I know loving you ain't easy
    It sure is worth a try

    Ooh, if there is a reason to call me a fool
    Cause I love too hard
    Are there any rules baby
    If this is a lesson
    Then baby teach me to behave
    Just tell me what I gotta do
    Just to stay right next to you

    Oh, I can't help it I'm just selfish
    There's no way that I could share you
    That would break my heart to pieces
    Honestly the truth is

    If I could just die in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me
    I just die in your arms
    Oooh, it feels so right
    So baby baby please don't stop boy

    Basically i'm staying here
    I can't live without my baby
    Loving you is so damn easy for me yeah
    Aint no need for contemplating
    Promise you won't keep me waiting
    Tell me baby, i'm all that you need

    If I could just die in your arms
    I wouldn't mind
    Cause every time you touch me
    I just die in your arms
    Oooh, it feels so right
    So baby baby please don't stop boy

    If I could just die in your arms
    Imma make you believe boy
    That I wouldn't mind
    Don't stop baby no
    It's what you do to me yeah
    Wooh, no oh
    Baby please don't go boy
    Don't go, no no no


    Met een glimlach kijk ik Zayn aan. ''Wat vond je ervan'' ik vond het wel goed gaan.


    Harry Edward Styles

    Ik bloos even als ik merk dat ik nog steeds naakt ben. Ik pak een badjas van het haakje en ren achter Eleanor aan. Met een ruk doe ik de kamerdeur van de meisjes open en smijt hem dan dicht en doe hem op slot en ga naast Eleanor zitten die haar koffer zit intepakken. Ik pak Eleanor bij haar arm vast. ''Je gaat toch niet weg blijf voor ons blijf voor de jongens'' met een waterige glimlach kijk ik haar aan. ''Louis heeft er vast ze redenen voor wat hij ook heeft gedaan'' ik had niet verwacht dat het uit zal gaan tussen hun. Nogsteeds weet ik niet wat er aan de hand is. ''Wat is er eigenlijk aan de hand'' vraag ik dan voorzichtig.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [pagina 2]


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik lach spottend en kijk hem met betraande ogen aan. 'Voor wie? Ik ben de hele dag alleen. Jij moet je kandidaten begeleiden. Ik heb geen zin om Louis elke dag te zien. Ik heb school. Ik moet wel.' Ik gooi mijn pyjama erin en focus me op de koffer. Ik zucht diep en laat me tegen Harry aanzakken. 'Ik dacht dat hij de ware was,' snik ik zachtjes en sluit mijn ogen. 'Ik dacht niet meer na over een Eleanor zonder Louis. Ik dacht altijd aan ons samen. Elke keuze, elke beslissing en hij....' Ik slik en voel weer een traan over mijn wang rollen. 'Ik ben blijkbaar niets waard. Blijkbaar kan ik in 2 dagen vervangen worden.' Ik zwijg en kijk op naar Harry. 'Waarom zou ik hier nog blijven? Tijdperk Louis is geëindigd, tijdperk op tour met One Direction is beëindigd.' Ik kijk naar Harry en pak dan mijn mobiel. Vlug laad ik twitter. Ik tweet dat ik en Louis geen relatie meer hebben en gooi dan mijn mobiel op het bed. 'En eindelijk af van de haat. Hoop ik.' Ik leun weer tegen Harry aan. Zijn vraag negerend. Wat moest ik zeggen? Dat zijn beste vriend homo was? Dat hij met een kandidaat ging? Dat... Ze zouden er wel achter komen. 'Het is uit omdat Louis meer ziet in jongens,' mompel ik tegen Harry zijn badjas aan. Hopend dat huj me niet gehoord heeft.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en lachend knikte ik mee. Van goede muziek, werd ik toch wel vrolijk. Het feit dat Chiara ook nog eens erg mooi zong, was een extra pluspunt. Grijnzend klapte ik even in mijn handen. 'Je kan echt heel erg mooi zingen, Chiara. Dat meen ik, woah het is bijna nooit iemand gelukt om me zo snel op te vrolijken' grinnikte ik. 'Oké, pop is zeker goed. Eens kijken..' Even ging ik mijn gedachtes na. Ze had een zachte, zuivere stem. Hield van pop. Daar kon ik wel wat mee. 'Wat dacht je van The Only Exception van Paramore?' vroeg ik haar. Het was een bekend nummer, en misschien wel iets voor Chiara. Maar ik had nog meer ideeën.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Danielle Peazer

    Ik zucht. Ik had medelijden met Niall en Toby. Niet omdat ze zielig waren, maar omdat het lastig was. Hoe zou de wereld reageren als Ze wiste dat Niall Horan homo was en bezet? Ik denk niet zo goed. Ik kijk Toby na en glimlacj even geruststellend. Dan ga ik weer liggen en kijk naar de lucht. Uitgeput sluit ikmijn ogen. Er was al zoveel gebeurd en het was nog vroeg. Alles zou wel goed komen. Ik geloofde het en ik zou niall en Toby steunen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne