• The Tower Games. (100th games)
    Each district has a selection game.
    Each selection game has victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?


    Uitleg
    Regels & Notes [/uirl]
    Prive Sessies
    tributes, teams & scores
    The first and second floor

    Regels:
    - Minimaal vijf regels posten. (Gebruik omgeving, geluiden, herinneringen, of iets dat te maken heeft met dat je aan iemand vast zit. Wat waarschijnlijk heel disturbing is.)
    - Post minimaal één keer in de twee dagen, ls dit niet lukt meld het dan.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    - Bovenaan je post zet je de volledige naam van het tribuut, welk district hij/zij vertegenwoordigd en waar hij/zij zich ong. bevindt.
    - De tributen sterven ook echt.
    - 16+ is toegestaan. (Denk hier aan geweld mensen, heel veel geweld.)
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tirbutes: (Een gemiddelde van de twee cijfers die de tribute gekregen hebben.)
    district 1
    Jongen: Ethan Oliver Julian Rogers by SunnySpring
    Meisje: Melody Desino by Dallam
    Cijfer: 7

    district 2
    Jongen: Rowan James Adams by SunnySpring
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Cijfer: 8

    district 3
    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by Celebration
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Unimaginable
    Cijfer: 8

    district 4
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by SunnySpring
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan
    cijfer: 5


    district 6
    Meisje: Ray Rule by Charitable
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan
    Cijfer: 7

    district 8
    Meisje: Pride Marise Yaris by Magicals
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan
    Cijfer: 7

    district 9
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by VintageStyle
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Unimaginable
    Cijfer: 7

    district 11
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by Charitable
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by JustArchery
    Cijfer: 7

    district 12
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Dallam
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Unimaginable
    Cijfer: 10


    Latest update.
    Praattopic
    Rollentopic

    We beginnen drie minuten voor de gong gaat. Je kan ook gewoonverder schrijven dat hij gaat, aangezien er al bekend is wie wat pakt. Je staat in de startkamer met je teamgenoot, de stylist staat er ook bij. Dit is de eerste keer dat je echt met je teamgenoot kan praten.
    Ik heb Fantine/Lohengrin uitgeschreven omdat ze niet reageerd en nog nooit met haar characters gereageerd heeft. Ik heb één van haar personages over genomen zodat we een even aantal hebben. We spelen dus nu met één team minder...



    Tijdelijk afwezig (Gemeld): SunnySpring

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topic :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ma topics, heb echt superveel zin om te beginnen(:]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Woehoeee mijn topics(: And may the odds be ever in our favor^^]


    :)

    [Hihi! Mon tops! Happy hunger games! And may the odds be ever in your favor Blythe will kill you soon :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Arthur Daniel Livinstone || district 9 || startkamer
    Ik ijsbeerde even door de kamer. Wat niets ik hier nou weer mee. Ik keek even naar de armband om me pols. Die armband zou ervoor zorgen dat ik dichtbij haar moest blijven. Ik zuchtte zacht en keek haar aan. "Oke, dit is zeker niet mijn idee van handig, maar laten we het beste ervan maken." Zei ik met een kleine glimlach. Ik sloeg mijn armen over elkaar. Ng drie of twee minuten voordat we moesten beginnen. Ik had geen idee wat me te wachten stond of wat we moesten gaan doen. Ik slikte moeilijk en begon weer te ijsberen. Ik wist niet wat voor tactiek ze had, of wat ze wilde pakken hij de hoorn. Ik wist niks, behalve haar naam. Helaas had ik haar wel nodig om te overleven. Ik zou het niet redden zonder haar. "Umh, vijftig meter is best veel." Probeerde ik. Maar ik geloofde het ook niet. Vijftig meter was op zich niet heel erg veel. Zeker niet als je allebei een heel ander plan had. Ik haalde mijn hand door mijn haar en keek even Nasr onze stylist, die nogal stil was. Ik ging een beetje gespannen in de buis staan, aangezien die zo ook wel naar boven zou gaan. Straks konden we het helemaal niet met elkaar vinden. Straks haatte we elkaar? Dat zou dan het wat worden. Ik beet zacht op mijn lip en hoopte dat ze tenminste een beetje aardig zou zijn. De spelen zouden zo echt beginnen en wij wisten niks van elkaar, helemaal niks. Nou, we wisten wat we hadden gezien tijdens de trainingen, maar dat was het dan ook. Dat was alles.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (topics à la moi)


    imperfection is beauty

    Austin Ethan Axe ||District 7/team distict 8?
    Ik beet even op mijn lip en zat even te denken terwijl de styliste mijn outfit bijwerkte.
    Ik had erg laag gescoord bij de privéssesies en dat was al een erg grote nederlaag voor me ,maar toen er verteld werd dat ik en mijn districsgenoot niet als team konden spelen ,was dat wel de druppel.
    Ik zat nu met een beroeps ,die zijn meestal erg moordlustig en koppig. Ergens een beetje zoals mij ,maar ik hoop ergen dat we niet tegen elkaar botsen en elkaar gaan probeen te vermoorden ,want dan zijn we bijden de klos.
    Nouja als ze me vermoorde ging zij ook automatisch dood. Ik zucht even diep.
    De styliste was klaar en we kregen even de tijd om met elkaar te praten. Het is de eerste keer dat we überhabt iets tegen elkaar zouden zeggen.
    Ik kijk het meisje genaamd Pride aan en kuch even."Dus ,wat neem jij uit de hoorn en naar welke kant zullen we uitrennen ?"zeg ik en probeer het kennismakings gedoe achterwege laten. Ik wilde haar niet kennen en zij mij waarschijnelijk ook niet.

    Jason Jennes Rowfields || District 12/ team district 4?
    Zenuwachtig kijk ik naar mijn stylist die me wat probeerd te kalmeren. Dit jaar waren de spelmakers ook niet vrijgevig aangezien zelfs sommige beroeps geen 10 scoorden en ik maar een 5 kreeg voor mijn val.
    Maar ergens is het wel positief voor mij. De tributen gaan zowieso eerst de sterkere tributen proberen uit te schakelen. Ik kijk even naar de armband die het capitool ons heeft laten omdoen ,deze zit vol gif en kan mijn dood betekenen. Ik slik even. Als 1 van ons dood is ,zijn we automatisch beiden dood.
    Binnen een paar minute kan ik al dood zijn.Ik slik even en ik voelde me helemaal trillen,maar ik moest sterk blijven .Ik doe dit voor mijn broer ,voor mijn familie,zij mogen niet dood gaan door mijn falen.
    Ik denk even aan wat ik straks ga doen ,eerst zo ver mogelijk van het bloedbad geraken en wegrennen. Ik zou Savannah moeten overtuigen om het bloedbad te vermijden en dan,... zullen we nog wel zien denk ik.Ik kijk even nar mijn team genoot en ga dan naar haar toe."Euhm ,hoi."zeg ik met een licht glimlachje ,ze was jonger dan mij schatte ik en zag er onschuldig uit.

    (ik post straks met Lois )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blythe Jones || District 2, team District 11 || startkamer:

    Gefrustreerd stap ik door de kamer. Waarom die stomme armband? Ik mag mezelf natuurlijk wel gelukkig prijzen dat ik bij Charlotte -het meisje uit 5- in een team zit, want dat wilde ik, omdat ze er bijzonder aangenaam uitzag, en geen lafaardje, en vooral omdat ze behoorlijk veel over medicijnen zou moeten weten, aangezien ze uit 11 kwam.
    'Heb jij enig idee over tactieken die we kunnen gebruiken in de arena?' besluit ik een gesprek aan te knopen met haar. We zullen tot een overeenkomst moeten komen, dus hoop ik vurig dat ze ook voor aanvallend, en niet voor ontwijkend of iets anders zou kiezen. Daarbij leek ze me ook niet de gemakkelijkste om te overtuigen. En die armband zou ons bij elkaar houden, dus uit elkaar gaan was geen optie, elkaar in de steek laten. 'Welke wapens ben jij trouwens van plan te nemen bij de hoorn?'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dylano 'Dylan' Fores II District 11, team 5II Startkamer
    Ik probeer het een beetje tot me door te dringen wat er net verteld werd. Een team, een armband, 50 meter. Je merkt zeker wel dat de spelmakers dit jaar iets speciaals voor het capitool in petto hebben. als dit het begin is, hoe zou de arena er dan uit zien?
    Opeens dringen de 3 minuten weer tot me door. Ik moet alle tijd die ik nu heb goed gebruiken. Ik bekijk het meisje voor me en begin meteen een tactiek te bespreken. ''Ik weet dat het een beetje dom klinkt, en dat we elkaar amper kennen maar we moeten nu een tactiek hebben. Elkaar ontmoeten kan wel als we van het bloedbad weg zijn.'' Grote kans dat we het bloedbad niet eens overleven, maar ik wil het meisje geen slechte moed inpraten. ''Ik heb een idee. Zullen we met z'n tweeën zo dicht mogelijk bij elkaar gaan rennen naar de hoorn? Dan kunnen we elkaar een beetje dekken. Tenslotte, is jouw dood ook mijn dood en andersom en dat willen we niet.'' Ik klink nu echt bazig en onaardig, maar dit gaat om leven en dood. Ik vervolg mijn tactiek. ''We pakken iets dat dichtbij ons zit en vlucten daarna meteen weg. Nog vragen?'' Bij het laatste keek ik een beetje vreemd. Kom op Dylan, dit is toch geen spreekbeurt?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:39 ]


    imperfection is beauty

    [Moeten we trouwens boven de post zetten waar je zelf vandaan komt of uit welk district je team komt?]

    Charlotte Indy Laurens || District 5, team District 11|| Startkamer
    Ik verbaas mezelf erover dat ik nog zo rustig kan blijven. Terwijl Blythe door de kamer beent, zit ik rustig en zelfverzekerd naast mijn stylist. Ik had nooit durven hopen dat ik een bondgenoot zou krijgen, laat staan eentje uit 2, die me niet eens in de steek zou kunnen laten of me vermoorden, tenzij hij zelfmoord wilde plegen.
    'Heb jij enig idee over de tactieken die we kunnen gebruiken in de arena?' vraagt hij uiteindelijk. Ik kijk op. 'Nah.. niet echt. Waar ben jij eigenlijk goed in?' ik weet amper iets over Blythe. Dat hij kan omgaan met een speer weet ik, maar verder..? Ik bestudeer zijn gezicht. Op het moment kijkt hij nogal gefrustreerd, maar hij is best knap, eigenlijk. Ik zucht even en denk aan mijn zus Indianna, met wie ik altijd zo goed kon praten over jongens. We konden zo lachen. Nu zal dat niet meer zo zijn. Ik ben stiekem best blij dat ik niet District 4 heb gekregen als bondgenoot. Volgens mij heeft dat District nog steeds een hekel aan Indy, ookal leeft ze niet meer. Opeens wordt ik bang.
    'Ehm.. Blythe? Denk je dat ze mij als een makkelijk doelwit zien? Dát ze me überhaubt als een doelwit zien?'


    :)

    (Het team dat je inzit. Niet het district waar je origineel vandaan komt)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blythe Jones || District 2, team District 11 || startkamer:

    'Ik ben best goed met een speer en messen, met de andere wapens niet verbazingwekkend goed, nee. En jij?' vraag ik aan haar, antwoordend op haar vraag met wat ik goed bent.
    'Ehm.. Blythe? Denk je dat ze mij als een makkelijk doelwit zien? Dát ze me überhaubt als een doelwit zien?' vraagt ze aan me.
    'Ik denk dat iedereen wel als doelwit beschouwd zal worden. We zijn uiteindelijk nog steeds tributen, we zijn hier om afgeslacht te worden. Het overgrote deel van de tributen dan toch.' ik hoor iets bangs in haar stem. 'Wie denk je wel wie achter je aan gaat zitten? 4? Vanwege je zus? Zij heeft nog steeds iemand uit 4 vermoord, waarom zou jij dat niet kunnen?' vraag ik aan haar. Ze zag er tenminste geen katje uit om zonder handschoenen aan te pakken, en dat was ze volgens mij ook niet, als ze op haar zus Indianna zou lijken. 'Wat dacht je trouwens van de tactiek aanvallend? Of wil je voor iets anders gaan?' vraag ik aan haar, hopend dat ze voor het eerste zou kiezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Melody Desino II D9, Team D1II Startkamer

    Daar sta ik dan. Ik bekijk de armband die we om gekregen hebben van het capitool. Ik haat het nu al. Hij heeft dodelijk gif bij zich en zorgt ervoor dat ik niet meer dan 50 meter bij mijn teamgenoot weg kan. Duuh, het is de 100e hongerspelen! Ze moeten wel iets speciaals in petto hebben. Nou, ik noem het liever niet speciaal maar angstaanjagend.
    Als ik klaar ben met het kijken naar de rotarmband draaien mijn ogen in de richting van mijn teamgenoot. ik bestudeer zijn gezicht. Hij heeft grijze ogen en bruin, kort en warrig haar. Na veel denkwerk kom ik erachter dat hij Ethan heet. Als ik zijn gezicht bekeken heb bekijk ik zijn lichaam. Zo te zien is hij niet bepaald zwak. Ook hij heeft die armband om en ik kan wel gokken dat hij die net zoveel haat als ik...

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:47 ]


    imperfection is beauty

    || Mijn topics, zal morgen posten! x ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Main tops.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.