• The Tower Games. (100th games)
    Each district has a selection game.
    Each selection game has victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?


    Uitleg
    Regels & Notes [/uirl]
    Prive Sessies
    tributes, teams & scores
    The first and second floor

    Regels:
    - Minimaal vijf regels posten. (Gebruik omgeving, geluiden, herinneringen, of iets dat te maken heeft met dat je aan iemand vast zit. Wat waarschijnlijk heel disturbing is.)
    - Post minimaal één keer in de twee dagen, ls dit niet lukt meld het dan.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    - Bovenaan je post zet je de volledige naam van het tribuut, welk district hij/zij vertegenwoordigd en waar hij/zij zich ong. bevindt.
    - De tributen sterven ook echt.
    - 16+ is toegestaan. (Denk hier aan geweld mensen, heel veel geweld.)
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tirbutes: (Een gemiddelde van de twee cijfers die de tribute gekregen hebben.)
    district 1
    Jongen: Ethan Oliver Julian Rogers by SunnySpring
    Meisje: Melody Desino by Dallam
    Cijfer: 7

    district 2
    Jongen: Rowan James Adams by SunnySpring
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Cijfer: 8

    district 3
    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by Celebration
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Unimaginable
    Cijfer: 8

    district 4
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by SunnySpring
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan
    cijfer: 5


    district 6
    Meisje: Ray Rule by Charitable
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan
    Cijfer: 7

    district 8
    Meisje: Pride Marise Yaris by Magicals
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan
    Cijfer: 7

    district 9
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by VintageStyle
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Unimaginable
    Cijfer: 7

    district 11
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by Charitable
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by JustArchery
    Cijfer: 7

    district 12
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Dallam
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Unimaginable
    Cijfer: 10


    Latest update.
    Praattopic
    Rollentopic

    We beginnen drie minuten voor de gong gaat. Je kan ook gewoonverder schrijven dat hij gaat, aangezien er al bekend is wie wat pakt. Je staat in de startkamer met je teamgenoot, de stylist staat er ook bij. Dit is de eerste keer dat je echt met je teamgenoot kan praten.
    Ik heb Fantine/Lohengrin uitgeschreven omdat ze niet reageerd en nog nooit met haar characters gereageerd heeft. Ik heb één van haar personages over genomen zodat we een even aantal hebben. We spelen dus nu met één team minder...



    Tijdelijk afwezig (Gemeld): SunnySpring

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aisha Lilly Rambin || D1 || team D9 || buis
    "ik ga proberen om een zwaard te krijgen, wat denk ik wel gaat lukken, maar je moet niet zo verschrikkelijk zenuwachtig doen, denk aan leuke tijden, ik wordt namelijk altijd heel erg chagrijnig van zenuwachtige mensen en dat kunnen wij nu niet gebruiken aangezien we een team zijn. en er is wel een bos, want in de arena's zonder bos waren de spelen saai vond het capitool dus er is altijd wel een bos, en ik hou me nu wel even stil" zeg ik er nog snel achteraan want ik praat heel veel, dat betekend dat ik eigenlijk ook zenuwachtig ben, maar dat wil ik niet laten merken. "we kunnen winnen, dat moet ons gewoon lukken als we het slim aanpakken."


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ethan Oliver Julian Rogers || D3 || Team D1 || Startkamer
    'Een speer, daar ben ik best goed mee. En ik was eigenlijk wel van plan om me te gaan mengen in het bloedbad, maar als jij niet wilt kan ik moeilijk mijn eigen gangetje gaan.' Dat viel te verwachten. Maar ik weet dat het nodig is, zonder wapens of voedsel overleven we beiden niet veel langer als we wegvluchten van de Hoorn. Er zou snel genoeg één van ons gedood worden, doordat we ons niet kunnen verdedigen. En zonder voedsel kun je niet. Ze keek me recht aan, ik weet zeker dat ze me probeert te overtuigen. Maar dat is haar al gelukt. 'Ethan. Ik beloof je dat ik iets pak dat dicht bij de hoorn ligt. Als je natuurlijk mee gaat.' Haar stem is verlaagd naar een fluistering. 'We moeten dit doen, ook al zijn de kansen niet helemaal in ons voordeel.' Ik knik, ze heeft gelijk. Ik werp mijn blik op de klok aan de zijkant van de kamer en zie dat we nog ongeveer een halve minuut hebben. Tijd om op ons platform te gaan staan. Ik pak haar arm en sleur haar achter me aan.
    'We doen het. Ik volg je en ik zal ook proberen iets te pakken te krijgen.' Ik kijk haar niet meer aan, maar staar naar mijn stylist die me nog iets toe mimed, wat ik niet door krijg. Dit gaat moeilijk worden en waarvoor zou ik het gaan doen. Er wacht thuis niemand op me, hoogstens mijn moeder. Dan kijk ik opzij, naar het gezicht van Melody. 'Kan ik je vertrouwen?' Geen idee waarom ik dit vraag, ik moet wel. Dit gaan we óf samen overleven óf niet. Toch wil ik het weten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lois Thomas Cinan ||District 4 / Team 6 ||Startkamer> Buis
    "Maakt mij niet bepaald veel uit, zolang we maar niet vermoord worden is dat goed."Antwoorde ze. Ja met dat antwoord ben ik echt niet veel.
    Voor ik nog iets kan zeggen is ze al weg en moet ik me ook klaarmaken.
    Ik loop naar het platform en wacht tot ik naar boven word gebracht.
    Ik doe een schietgebedje en denk aan iedereen wie ik liefheb.Ik doe dit voor hun,ik vecht voor hen.
    De buis slaat dicht en ik bijt hard op mijn lop ,hier gaan we dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Arriver, ik denk dat ik je niet helemaal snap. In het begin van je post gaat het er over dat Rowan uit 4 komt en daarna vraag je uit welk district hij komt en hoop je dat hij een Beroeps is :'P]

    Rowan James Adams || D4 || Team D2 || Startkamer
    Ze trekt haar wenkbrauw op, maar daar besteed ik geen aandacht aan. 'Ik ben Alyssa, kom uit district zeven en voordat je het misschien gaat vragen, ja ik vind het best om een bondgenootschap te sluiten met je districtgenoot/genoten uit je district.' Ik kijk haar verbaast aan. In eerste instantie omdat ze al voorstelt om een verbond te sluiten met Jennifer. Maar vooral ook omdat ze uit zeven komt.
    'Zeven?' Mijn verbazing verandert al gauw weer in woede. Dat heb ik weer. Werd ik gekoppeld aan iemand uit zeven. Ze gaat echter al weer verder.
    'En nu mag jij zeggen waar jij vandaan komt, hoe je heet en hoe oud je bent.' Ze glimlacht naar me, overduidelijk niet gemeend. Dit gaat nog wat worden. Het liefst zou ik haar ter plekke al willen wurgen.
    'Oké, een aantal dingen mevrouwtje. Ten eerste ben ik Rowan, uit District vier. Ten tweede praten we niet zo tegen mij. En als laatste gaan we inderdaad een verbond sluiten met mijn Districtsgenote. Overigens maar met één, die andere twee kunnen me geen zak schelen.'
    'Jullie moeten op het platform gaan staan.' Een van onze stylistes komt tussenbeide, maar ik negeer haar.
    'Dat je het maar weet.' Dan loop ik naar dat verdomde platform, waarbij ik onderweg nog even op de tafel stomp. 'Waarom zeven?' mompel ik tegen mezelf.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Savannah Diana Proman || D10 || Team D4 || Startkamer
    'Ik ben Jason, jij bent Savannah toch?' Hij glimlacht, waardoor ik ook een klein lachje laat zien. 'Ik heb een voorstel voor in de Arena.' Ik zucht even en neem een extra grote hap lucht. Nu komt het. Hij ging me vragen om richting de Hoorn te rennen en weet ik veel wat te doen. 'Als we niet naar de Hoorn gaan, hebben we meer kans om te overleven, is dat goed voor je? Ik bedoel als er een wapenhoorn is enzo.' Hij kijkt me vragend aan. Hij wil zo snel mogelijk weg bij de Hoorn en de anderen? Goed voor mij!
    'Oké. Dat is goed voor mij. Maar wil je dan helemaal niks pakken, of alleen als er iets is wat dicht in de buurt ligt?' Een brood, onbenullige tas of een klein mesje was altijd beter dan niks.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:50 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    |Oh echt, tja kan, ik schreef maar wat random op, ik heb er niet echt nagekeken, ik verander het wel eventjes, haha|


    That is a perfect copy of reality.

    Jason Jennes Rowfields || District 12/ team district 4
    'Oké. Dat is goed voor mij. Maar wil je dan helemaal niks pakken, of alleen als er iets is wat dicht in de buurt ligt?'zei Savannah dan. "Misschien dat wel ,iets is beter dan niets,maar we blijven zo ver mogelijk uit de buurt van het bloedbad goed?"vroeg ik dan weer.
    Ik hoorde de stem vertellen dat we nog 30 seconden hebben.Ik slik even en kijk naar Savannah."Veel succes."zeg ik dan bemoedigend en kan er nog een erg klein glimlachje uitpersen ,voordat ik naar het platform ga en de buis om me hen dichtklapt.
    Mijn hart gaat echt razend tekeer en mijn ademhaling versneld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charlotte Indy Laurens || Team 11 || Startkamer
    'Wie denk je wel wie achter je aan gaat zitten? 4? Vanwege je zus? Zij heeft nog steeds iemand uit 4 vermoord, waarom zou jij dat niet kunnen?' vraagt Blythe. Ik bijt op mijn lip. Blythe snapt mijn probleem niet. Natuurlijk zou ik iemand kunnen vermoorden. Als ik het zou willen. Maar dat is het niet. Ik ben bang dat mensen wraak willen nemen. Wraak? Zo ben ik niet.
    'Oké,' mompel ik. 'Ik zal het proberen.'
    'Wat dacht je trouwens van de tactiek aanvallend? Of wil je voor iets anders gaan?' vraagt hij dan. Ik kijk op en denk diep na. Dat we met zijn tweeën zijn, en dat we elkaar kunnen helpen, betekent niet dat we onkwetsbaar zijn.
    'Aanvallend zou kunnen.. maar je weet dat ik niet supersterk ben. Ik ben nogsteeds mezelf, maar nu bij jou.' Het klinkt vaag, maar het is wel de waarheid. 'En als één van ons sterft..' ik maak mijn zin niet af, Blythe kan het zelf wel aanvullen. Boos op mezelf dat ik zo'n zwakke indruk geef, slik ik de brok die zich heeft opgebouwd in mijn keel door.
    'Ik ben trouwens goed in boogschieten. Heeft Indy me geleerd. Je hebt vorig jaar in de Spelen gezien hoe goed ze was.'


    :)

    Melody Desino II D9, Team D1 II Startkamer
    Ethan werpt zijn blik op de klok die aftelt. Ook ik kijk snel even en zie dat we nog maar een halve minuut hebben. Nog voor ik het doorheb pakt Ethan me bij mijn pols en sleurt me mee de buis in. 'We doen het. Ik volg je en ik zal ook proberen iets te pakken te krijgen.' Zei Ethan toen, zonder zijn blik van de stylist af te houden. Ik ben blij dat hij het gezegd heeft. Niet alleen omdat we nu wapens, rugzakken of dergelijke kunnen pakken maar omdat ik weet dat hij aan mijn kant staat.
    Terwijl ik nog steeds naar Ethan kijk, zie ik dat ook zijn gezicht mijn kant op draait. IK zie dat hij heel serieus is. 'Kan ik je vertrouwen?' Klinkt er uit zijn mond. Het zal wel moeten. Wat heb je aan je teamgenoot als je hem of haar niet eens kunt vertrouwen? En al helemaal als je leven op het spel staat. Als antwoord geef ik hem een kort knikje. Daarna voel ik de buis omhoog gaan. Bij mijzelf denk ik: 'Daar gaan we dan. Omhoog naar de hel...'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:01 ]


    imperfection is beauty

    Blythe Jones ||District 2, Team 11 || Startkamer

    'Oké,' mompelt ze. 'Ik zal het proberen.' proberen? denk ik in mezelf. Niet proberen, doen. Als het jou niet lukt, zijn we allebei dood, mort. 'Aanvallend zou kunnen.. maar je weet dat ik niet supersterk ben. Ik ben nogsteeds mezelf, maar nu bij jou.' ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Wat bedoel je daar weer mee? Hoe kan je nou niet jezelf zijn?' er zal waarschijnlijk wel de een of andere diepgaande betekenis achter zitten, maar ik heb eerlijk geen zin om er achter te zoeken. En zelfs al zou ik zoeken, zou ik hem waarschijnlijk zelfs niet eens vinden, want hoe een groot zelfbeeld ik wel van mezelf mag hebben soms -terecht, ik ben gewoon goed op de meeste vlakken-, ik ben niet bepaald erg slim. Niet dat ik dom ben, helemaal niet, vind ik dan toch van mezelf, maar ik ben niet zo slim als die mensen in 3 of 6. Waarschijnlijk is Charlotte nog slimmer dan mij. Het zou me in ieder geval niet verbazen.
    Er klinkt een vrouwenstem door de kamer, die zegt dat we in de buizen moeten stappen, en ik werp nog één laatste blik om mijn styliste, Ysrya, en stap daarna de buis in, klaar om de arena binnen te gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyan schreef:
    Austin Ethan Axe ||District 7/team distict 8?
    Ik beet even op mijn lip en zat even te denken terwijl de styliste mijn outfit bijwerkte.
    Ik had erg laag gescoord bij de privéssesies en dat was al een erg grote nederlaag voor me ,maar toen er verteld werd dat ik en mijn districsgenoot niet als team konden spelen ,was dat wel de druppel.
    Ik zat nu met een beroeps ,die zijn meestal erg moordlustig en koppig. Ergens een beetje zoals mij ,maar ik hoop ergen dat we niet tegen elkaar botsen en elkaar gaan probeen te vermoorden ,want dan zijn we bijden de klos.
    Nouja als ze me vermoorde ging zij ook automatisch dood. Ik zucht even diep.
    De styliste was klaar en we kregen even de tijd om met elkaar te praten. Het is de eerste keer dat we überhabt iets tegen elkaar zouden zeggen.
    Ik kijk het meisje genaamd Pride aan en kuch even."Dus ,wat neem jij uit de hoorn en naar welke kant zullen we uitrennen ?"zeg ik en probeer het kennismakings gedoe achterwege laten. Ik wilde haar niet kennen en zij mij waarschijnelijk ook niet.

    Jason Jennes Rowfields || District 12/ team district 4?
    Zenuwachtig kijk ik naar mijn stylist die me wat probeerd te kalmeren. Dit jaar waren de spelmakers ook niet vrijgevig aangezien zelfs sommige beroeps geen 10 scoorden en ik maar een 5 kreeg voor mijn val.
    Maar ergens is het wel positief voor mij. De tributen gaan zowieso eerst de sterkere tributen proberen uit te schakelen. Ik kijk even naar de armband die het capitool ons heeft laten omdoen ,deze zit vol gif en kan mijn dood betekenen. Ik slik even. Als 1 van ons dood is ,zijn we automatisch beiden dood.
    Binnen een paar minute kan ik al dood zijn.Ik slik even en ik voelde me helemaal trillen,maar ik moest sterk blijven .Ik doe dit voor mijn broer ,voor mijn familie,zij mogen niet dood gaan door mijn falen.
    Ik denk even aan wat ik straks ga doen ,eerst zo ver mogelijk van het bloedbad geraken en wegrennen. Ik zou Savannah moeten overtuigen om het bloedbad te vermijden en dan,... zullen we nog wel zien denk ik.Ik kijk even nar mijn team genoot en ga dan naar haar toe."Euhm ,hoi."zeg ik met een licht glimlachje ,ze was jonger dan mij schatte ik en zag er onschuldig uit.

    (ik post straks met Lois )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Fuck, mijn hele post kwijt o_o]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arthur Daniel Livinstone || District 6 || Team District 9 || Startkamer
    Ik keek even voor me uit. Een zwaard, dat bekende dat ze daar vooral mee getraind had waarschijnlijk. Ik zuchtte zacht en slikte. Ik wist niet wat het was, maar ik wist totaal niet wat ik moest doen. Straks verwachtte ze van me dat ik iemand ging vermoorden. Mooi niet. Ik kon niemand vermoorden, ik wilde het ook niet. Ik wilde niet op mijn geweten hebben dat ik iemand vermoord had. "Dus gewoon zoveel mogelijk mensen uit de weg ruimen." Ik kon niet wachten om in het bos te schuilen. Het was daar veilig, veiliger in ieder geval. Het voelde gewoon fijn om te weten dat ik gauw in het bos zou zijn. Het zou nu immer niet lang meer duren voordat we zouden beginnen. Het armbandje om mijn pols leek in brand te staan en leek steeds zwaarder te worden. Het zou me vermoorden als Aisha dood ging, iets wat er niet heel goed voor ons beidde uitzag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    WindySky schreef:
    [Arriver, ik denk dat ik je niet helemaal snap. In het begin van je post gaat het er over dat Rowan uit 4 komt en daarna vraag je uit welk district hij komt en hoop je dat hij een Beroeps is :'P]

    Rowan James Adams || D4 || Team D2 || Startkamer
    Ze trekt haar wenkbrauw op, maar daar besteed ik geen aandacht aan. 'Ik ben Alyssa, kom uit district zeven en voordat je het misschien gaat vragen, ja ik vind het best om een bondgenootschap te sluiten met je districtgenoot/genoten uit je district.' Ik kijk haar verbaast aan. In eerste instantie omdat ze al voorstelt om een verbond te sluiten met Jennifer. Maar vooral ook omdat ze uit zeven komt.
    'Zeven?' Mijn verbazing verandert al gauw weer in woede. Dat heb ik weer. Werd ik gekoppeld aan iemand uit zeven. Ze gaat echter al weer verder.
    'En nu mag jij zeggen waar jij vandaan komt, hoe je heet en hoe oud je bent.' Ze glimlacht naar me, overduidelijk niet gemeend. Dit gaat nog wat worden. Het liefst zou ik haar ter plekke al willen wurgen.
    'Oké, een aantal dingen mevrouwtje. Ten eerste ben ik Rowan, uit District vier. Ten tweede praten we niet zo tegen mij. En als laatste gaan we inderdaad een verbond sluiten met mijn Districtsgenote. Overigens maar met één, die andere twee kunnen me geen zak schelen.'
    'Jullie moeten op het platform gaan staan.' Een van onze stylistes komt tussenbeide, maar ik negeer haar.
    'Dat je het maar weet.' Dan loop ik naar dat verdomde platform, waarbij ik onderweg nog even op de tafel stomp. 'Waarom zeven?' mompel ik tegen mezelf.


    Alyssa Eve Collin||District zeven||Team district twee||In de buis.
    'Zeven?' vraagt hij verbaasd. 'Ja, zeven? Problemen mee?' denk ik in mezelf. Dan komt de styliste tussenbeide, en zegt dat we naar de buizen moeten. Ik zucht even, maar negeer haar dan toch. 'Oké, een aantal dingen mevrouwtje. Ten eerste ben ik Rowan, uit District vier. Ten tweede praten we niet zo tegen mij. En als laatste gaan we inderdaad een verbond sluiten met mijn Districtsgenote. Overigens maar met één, die andere twee kunnen me geen zak schelen.' zegt hij dan tegen mij, ik rol even met mijn ogen en zeg dan 'Ik praat tegen je, hoe ik wil dat ik tegen je praat, als je daar problemen mee hebt. ga dan maar lekker weg' zeg ik geïrriteerd. Dan loop ik naar het platform en ga ik erop staan, ik zie hoe ook Rowan naar het platform loopt en onderweg tegen de tafel slaat, veel zin heeft hij er ook niet in zo te zien. 'Veel succes' zeg ik nog tegen hem, half meen ik het, half ook niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Aisha Lilly Rambin || district 1 || team district 9 || startkamer
    "je hoeft niemand te vermoorden" zeg ik tegen hem "daar hou ik zelf ook niet van, maar tegen niemand zeggen" fluiter ik er achteraan. "maar als we onze wapens hebben en iets te eten, en het bloedbad hebben overleefd en veilig in een bos zijn, dan hebben we veel kans dat we kunnen winnen dus we hoeven eerst nog niet heel erg bang te zijn, maar we moeten er wel om denken dat we niet in slaap vallen in de wachten, want ik heb nu niet zoals normaal de beroeps die nog kunnen opletten omdat we maar met z'n tweeën zijn. maar je moet me beloven om wel je best te doen om te gaan winnen" het klonk misschien cliché maar dat maakte me nu even niet uit. als hij dood ging ging ik ook dood en andersom.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:21 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet