• The Tower Games. (100th games)
    Each district has a selection game.
    Each selection game has victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?


    Uitleg
    Regels & Notes [/uirl]
    Prive Sessies
    tributes, teams & scores
    The first and second floor

    Regels:
    - Minimaal vijf regels posten. (Gebruik omgeving, geluiden, herinneringen, of iets dat te maken heeft met dat je aan iemand vast zit. Wat waarschijnlijk heel disturbing is.)
    - Post minimaal één keer in de twee dagen, ls dit niet lukt meld het dan.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    - Bovenaan je post zet je de volledige naam van het tribuut, welk district hij/zij vertegenwoordigd en waar hij/zij zich ong. bevindt.
    - De tributen sterven ook echt.
    - 16+ is toegestaan. (Denk hier aan geweld mensen, heel veel geweld.)
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tirbutes: (Een gemiddelde van de twee cijfers die de tribute gekregen hebben.)
    district 1
    Jongen: Ethan Oliver Julian Rogers by SunnySpring
    Meisje: Melody Desino by Dallam
    Cijfer: 7

    district 2
    Jongen: Rowan James Adams by SunnySpring
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Cijfer: 8

    district 3
    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by Celebration
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Unimaginable
    Cijfer: 8

    district 4
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by SunnySpring
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan
    cijfer: 5


    district 6
    Meisje: Ray Rule by Charitable
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan
    Cijfer: 7

    district 8
    Meisje: Pride Marise Yaris by Magicals
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan
    Cijfer: 7

    district 9
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by VintageStyle
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Unimaginable
    Cijfer: 7

    district 11
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by Charitable
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by JustArchery
    Cijfer: 7

    district 12
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Dallam
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Unimaginable
    Cijfer: 10


    Latest update.
    Praattopic
    Rollentopic

    We beginnen drie minuten voor de gong gaat. Je kan ook gewoonverder schrijven dat hij gaat, aangezien er al bekend is wie wat pakt. Je staat in de startkamer met je teamgenoot, de stylist staat er ook bij. Dit is de eerste keer dat je echt met je teamgenoot kan praten.
    Ik heb Fantine/Lohengrin uitgeschreven omdat ze niet reageerd en nog nooit met haar characters gereageerd heeft. Ik heb één van haar personages over genomen zodat we een even aantal hebben. We spelen dus nu met één team minder...



    Tijdelijk afwezig (Gemeld): SunnySpring

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    || Ik heb echt eventjes een probleem, ik ben reserve bij een grote balletvoorstelling, en nu is de hoofdrol onverwacht geblesseerd. Dansen gaat echt voor bij mij, en ik wil wel echt proberen om het hiermee te combineren. Maar ik denk dat dat niet zo'n geweldig idee is, aangezien ik maximaal dan twee posts per week kan plaatsen. Dus, @Seaver, wat vind jij? Ik vind het echt super vervelend, maar zoiets wil en KAN ik niet laten schieten! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (Wel, het is hier toch een beetje dood. Dus het kan me eigenlijk weinig meer schelen. Ik vind het goed en succes met de voorstelling)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ||Ik ga proberen dit weekend te posten met Ray...||


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (ik wacht eigenlijk tot de andere reageren voor ik weer kan reageren)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik in principe ook, maar ik ga het echt proberen dit weekend te posten. Ik heb nu geen tijd, omdat ik aan een verhaal aan het werken ben, en tegelijkertijd een rol aan het invullen ben...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Jullie zijn niet de enige twee die hoeven te posten. Jullie moeten ook op de rest wachten, net zoals ik.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Savannah Diana Proman || D10 || Team D4 || Platform
    'Misschien dat wel, iets is beter dan niets, maar we blijven zo ver mogelijk uit de buurt van het bloedbad goed?' Ik knik even kort, dit plan klinkt als het beste wat er is. Ik kijk even om als er een stem door de ruimte heen schelt dat we nog dertig seconden hebben. Dan kijk ik weer omhoog naar Jason. 'Veel succes.' Hij weet nog een klein lachje te laten zien, waarna hij naar zijn platform gaat. Ik volg hem naar de mijne en ga er ook op staan. De buis komt over me heen en ik werp nog een laatste blik op de vrouw die me de laatste dagen heeft gekleed. Ze glimlacht naar me en steekt haar duimen op. Dat is het laatste wat ik zie, als het platform langzaam in beweging komt. Wat onrustig schuifel ik met mijn voeten, ik ben hier echt niet klaar voor. Alsof je hier ooit klaar voor kunt zijn.

    Ethan Oliver Julian Rogers || D3 || Team D1 || Platform
    Ze kijkt me aan terwijl de buis in beweging komt. Als antwoord op mijn vraag knikt ze kort, waarna ik een voorzichtige glimlach laat zien en dan weer naar voren kijk. De buis mindert enigszins vaart, wat dus betekent dat we bijna boven de grond zijn. Ik sluit mijn ogen, ik wil dit niet zien, ik wil hier helemaal niet zijn. Als ik voel dat we helemaal tot stilstand zijn gekomen, open ik ze gelijk weer. Het eerste wat ik zie is het goud van de Hoorn in het midden van een cirkel van mensen. Verder komt er eigenlijk nog niks echt binnen, behalve dat er op ongeveer de helft van de afstand tot de Hoorn een klein houten iets ligt. We hebben nog één minuut, die ik besluit te gebruiken om, om me heen te kijken. Het valt me op dat het veld om de Hoorn rond is en dat er een aantal bruggen zijn die ergens naar toe leiden.
    'Snap jij deze Arena?' fluister ik naar Melody.

    Rowan James Adams || D4 || Team D2 || Platform
    'Ik praat tegen je, hoe ik wil dat ik tegen je praat, als je daar problemen mee hebt ga dan maar lekker weg.' Ik draai even met mijn ogen en onderdruk de neiging om terug te ketsen dat ook zo lekker gaat als ik met een onzichtbare lijn aan haar vast zit. Als we naast elkaar op het platform staan zegt ze nog iets. 'Veel succes.' Ik antwoord er niet op, maar knik alleen maar. Een buis komt over ons heen, waarna het platform omhoog begint te bewegen. Al snel word het donker doorbroken door een schel licht en staan we in de Arena. Ik bekommer me niet om de Hoorn, Alyssa of één van de andere tributen in de buurt. Gelijk zoek ik Jennifer's gezicht op, ik heb haar al sinds het begin van vandaag niet meer gezien. Ook wil ik haar duidelijk maken dat ik graag wil samenwerken met haar. Gelukkig vind ik haar snel en sein naar haar. Ik vorm met mijn vingers een hartje en houd het op de plek van mijn hart. Daarna wijs ik naar mijn pols, waar het bandje van Dennis zit. Ik hoop dat ze snapt dat ik graag samen wraak wil nemen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melody Desino II D9, TD1 II Platform
    Mijn ogen komen boven de grond en ik zie de hoorn. Als ik verder om me heen kijk, zie ik... wat zijn dat? Bruggen? En de arena is erg klein. Ik had het kunnen weten. Het is wel duidelijk dat we hier niet kunnen blijven met alle tributen, want daar is het te klein voor. Ik kijk weer snel naar de hoorn en zie een speer liggen. Ik heb een klein binnenpretje, want hij ligt niet al te ver weg. Helaas moet ik er nog steeds wat moeite voor doen.
    'Snap jij deze Arena?' Fluistert Ethan. Goede vraag. ''Eeh, misschien moeten we door de bruggen?'' Is het makkelijkste antwoord dat ik nu weet. Best logisch dat we door de bruggen moeten. Ik boedoel: ze zullen hier niet voor niets zijn, toch?


    imperfection is beauty

    Jason Jennes Rowfields || District 12/ team district 4
    ALs het platform boven komt ,word ik bijna omvergeblazen door de wind die hier erg hard waaid.Mijn haren worden echt alle kanten op gewaaid.
    Als ik naar de arena kijk zie ik en het midden een hoorn en er rondom een paar bruggen.
    Ik kijk even naar Savanah en blik dan weer terug naar de hoorn. Niet te veel meenemen ,maar ook niet te wijnig. Iets meenemen dat levensnodig is. Misschien een rugzak en wat eten.Als ik een waterfles tepakken kan krijgen is dat ook al veel.


    Lois Thomas Cinan ||District 4 / Team 6 ||Startkamer> Buis
    "Maakt mij niet bepaald veel uit, zolang we maar niet vermoord worden is dat goed."Antwoorde ze. Ja met dat antwoord ben ik echt niet veel.
    Voor ik nog iets kan zeggen is ze al weg en moet ik me ook klaarmaken.
    Ik loop naar het platform en wacht tot ik naar boven word gebracht.
    Ik doe een schietgebedje en denk aan iedereen wie ik liefheb.Ik doe dit voor hun,ik vecht voor hen.
    De buis slaat dicht en ik bijt hard op mijn lop ,hier gaan we dan.
    Austin Ethan Axe ||District 7/team distict 8
    Ik beet even op mijn lip en zat even te denken terwijl de styliste mijn outfit bijwerkte.
    Ik had erg laag gescoord bij de privéssesies en dat was al een erg grote nederlaag voor me ,maar toen er verteld werd dat ik en mijn districsgenoot niet als team konden spelen ,was dat wel de druppel.
    Ik zat nu met een beroeps ,die zijn meestal erg moordlustig en koppig. Ergens een beetje zoals mij ,maar ik hoop ergen dat we niet tegen elkaar botsen en elkaar gaan probeen te vermoorden ,want dan zijn we bijden de klos.
    Nouja als ze me vermoorde ging zij ook automatisch dood. Ik zucht even diep.
    De styliste was klaar en we kregen even de tijd om met elkaar te praten. Het is de eerste keer dat we überhabt iets tegen elkaar zouden zeggen.
    Ik kijk het meisje genaamd Pride aan en kuch even."Dus ,wat neem jij uit de hoorn en naar welke kant zullen we uitrennen ?"zeg ik en probeer het kennismakings gedoe achterwege laten. Ik wilde haar niet kennen en zij mij waarschijnelijk ook niet


    (sorry heb het aangepast ^^)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyssa Collin||D7||Team D2||In de Arena.
    Ik merk dat Rowan me negeert, moet ie vooral doen, het doet me toch niks. Dan gaan de buizen dicht en gaan we omhoog, al snel worden mijn ogen verblind door een fel licht, dat later weer wegtrekt. Dan besef ik dat ik in de arena ben, ik kijk om me heen om de andere tributen te bekijken, en natuurlijk ook om de arena te ontdekken. Dan kijk ik waar Rowan is, en ik zie dat hij niet zo heel ver weg is. Ik bekijk de arena nog is wat beter, en ik zie al snel dat het een soort huis is waar we inzitten, oké, dit bevalt me nu al niks meer. Dan kijk ik naar de tributen, en ik denk er nu al over na om er een aantal bij het bloedbad te vermoorden, dan kijk ik naar de wapen, en daar zie ik het wapen dat ik nodig heb, de pijl en boog.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 21:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ethan Oliver Julian Rogers || D3 || Team D1 || Platform rond de Hoorn
    'Eeh, misschien moeten we door de bruggen?' Ja, dat is best logisch. Deze Arena was aardig klein, er was nergens echt ruimte te zien. Er is alleen de Hoorn en voor de rest een aantal bruggen. Vreemd. Maar wel slim, zo komt er geheid een groot bloedbad.
    'Zie je trouwens iets wat je wilt hebben?' Nog steeds zou ik mijn leven niet gaan riskeren om helemaal naar de Hoorn toe te gaan. Dus ik hoop dat ze iets ziet wat dichtbij is. Even ga ik alle gezichten langs van de andere tributen. Er vallen me een paar op, maar eigenlijk zijn ze allemaal gefixeerd op één ding. En dat is dit overleven.

    [Nyan, je hebt de Arena een beetje verkeerd uitgelegd... En ik wacht op xVitae om te reageren.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melody Desino II D9 II TD1 II Arena(duuh :) )
    Ik ben druk bezig om de omgeving in me op te nemen als Ethan zegt:'Zie je trouwens iets wat je wilt hebben?' Ik kijk naar voren en zie op niet al te verre afstand een speer. 'Zie je die speer? die is van mij!' fluister ik naar Ethan. Wat zou Ethan willen pakken? 'Eeh, wil jij ook iets pakken?' vraag ik op rustige toon. Ik wil niet dat hij denkt dat ik een of ander tutje ben dat alleen aan zichzelf denkt.
    Ik concentreer me weer op de teller. Ik bekijk de andere teams snel maar veel moeite doe ik er niet echt voor. Ik denk alleen maar: stomme armband, stomme armband!!! Waar ik wel blij mee ben is dat de andere teams ook zo'n armband hebben. Makkelijker voor ons. Maar dit is dan ook echt het enige wat positief is aan dat ding...


    imperfection is beauty

    Blythe Jones || Team 11 || metalen plaat:

    Ik denk dat ik mijn ogen een duidelijk verbaasde blik te zien is, op het moment op de TV's van heel Panem. Dat ben ik dan ook. Dit is best wel klein voor een arena. Wat willen ze? Dat het enige gevecht het bloedbadgevecht is? Dat kan ik me maar moeilijk inbeelden. Dan zijn de spelen saai, en dat is zo'n beetje het enige wat de spelen niet mogen zijn.
    Maar dan zie ik de bruggen. Het zijn er exact 11. Voor elk team... nee, niet voor elk team een brug. Voor 2 teams is er geen brug. Het was natuurlijk nooit de bedoeling ons hier allemaal levend te laten uitkomen. Maar Charlotte en ik zullen er wel levend uit komen. Moest Charlotte niet in mijn team zitten, had ik me niet bepaald druk gemaakt om haar, heel waarschijnlijk, maar dat kan ik me nu niet permitteren. Als zij sterft, sterf ik, en dat is wel het laatste waar ik zin in heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [ik wil graag doorschrijven, maar wacht nog steeds op een reactie van Tyrell]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    ik een reactie van Arthur!


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet