• zo hard geschrokken dat je dacht dat je een hartattack zou krijge?

    ik wel XD woensdag nog, lag ik bijna te slapen, wat gebeurt er ineens? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Laura zend een sms, man, ik viel bijna uit mijn bed van de schrik ;o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Tijdens de dansles.Ik was braaf aan het kijken hoe onze dansleraar de pasjes voor deed , begint mijn vrienden me ineens te kietelen.Man ik schrok me een ongeluk (:


    The soul needs autumn.

    Ja.
    Mijn vriendin en ik gingen voor de lol 3x bloodymary voor de spiegel zeggen.
    En toen liepen we terug naar haar kamer en toen kwam haar zusje voorbijlopen,maar we dachten dat zij BM was.
    XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Das echt irri!Een keer toen zat ik op m'n kamer te dagdromen.En toen kwam m'n moeder opeens binnenstormen zonde ook maar even te kloppen:S

    Jaa x'D Ik was aan het msnen met een vriendin van me, smst Frits x'D Dat ding dus trillen, ik dacht dat er een mega-grote hommel op me af kwam dus ik flikker bijna van de stoel x'D


    a figment of your imagination

    Jaa! Ik zat zo in de klas, in't begin van de les, ik zat zo wat in m'n agenda te schrijven, en ineens m'n buurvrouw keidroog; eeih, d'er zit een spin in u haar, ikke zo eewh, doe dat eruit, maar bijna niemand kreeg dat eruit, en toen voelde ik zo iets op m'n rug, ik verschoot me wel rot zé xD

    ooh da had ik een keer gehad we zaten in de auto naar efteling en toen zette mijn broer silence i kill you op toen ik echt in dromenland was en toen ook nog eens mega hard ik schrik me echt een ongeluk


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Euhm in het spookhuis, ik had echtzo iets van het is saai man, want er was heel de rit nog niks gebeurt en ineens staat op het laats daar een echt man met een echte lopende ketingzaag! Wtf ik moest zo hard gillen dat de volgende dag mijn stem weg was -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    mygod ja Ö

    Toen ik bijna aangereden werd >.<


    Lalalalalalalala.

    mygod ja Ö

    Toen ik bijna aangereden werd >.<
    ik ben vorig jaar aangerede XD
    maar ik had lekker niks :Y) ik zat me zelfs halfdood te lache XD die chauffeur van die auto keek me aan met zo'n gezicht van: wtf?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)ik ben vorig jaar aangerede XD
    maar ik had lekker niks :Y) ik zat me zelfs halfdood te lache XD die chauffeur van die auto keek me aan met zo'n gezicht van: wtf?


    mygod ik had er echt niet om kunnen lachen hoor ö op dat moment dacht ik echt; ik ga dood,maar het kwam omdat er een vrachtwagen van rechts kwam.En mygod dat ding deed zo; TOEEEEEEEEEEEEEEEET Hetzelfde als in videoclips en films,dus ja ik dacht ik ga eraan >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    mygod ik had er echt niet om kunnen lachen hoor ö op dat moment dacht ik echt; ik ga dood,maar het kwam omdat er een vrachtwagen van rechts kwam.En mygod dat ding deed zo; TOEEEEEEEEEEEEEEEET Hetzelfde als in videoclips en films,dus ja ik dacht ik ga eraan >.<
    jij mag er niet aan, ik dan ook dood gaan hoar.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ja. Maar ik kan me nu ff niet meer voor de geest halen waardoor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja. Toen mijn fietsband knalde terwijl ik naast mijn fiets een peuk stond te roken. De ramen trilden gewoon.

    OMG ik d8 echt van ooowww s**** ik krijg zo een trauma man!

    Heb er nu soms nog last van. Piepend geluid in me hoofd enzo.

    Die knal. Die was zo extreem hard. De buren dachten ff dat ik iets van een lawinepijl af had gestoken xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    In groep zes ofzo, ik had mijn been gebroken, dus ik mocht altijd heel braaf achter de computers in de pauze, met mijn rolstoel.:]
    Zo een paar vrienden van mij lieten me een site zien. Je zag twee plaatjes voor je, en dan moest je de drie verschillen vinden. Dus ik kijk zo hartstikke geconcentreerd, komt er opeens een eng mannetje in beeld.:\
    x


    ok

    Als ik voor elke keer dat ik me dood schrik een euro kreeg was ik nu rijk echt waar.

    Voorbeeld: Ik lag op de bank in de huiskamer en keek samen met m'n ouders een superspannende film over megaslangen in de woestijn en mensen die door die monsters vermoord werden..Dus ik was helemaal into the movie..gaat m'n vader opeens keihard schreeuwen achter me en me in m'n nek grijpen IIIIIH! (Op dat moment werd er ook net een mens op tv vermoord)
    O.O' *kadoesh kadoesh*
    Daarna moet ik altijd lachen. :)


    It's heavy but you are not the only one