• Ja, ik was een tijdje verslaafd aan gsm haha, en nu deed ik daar laatst mee met een wedstrijd, en zonder dat ik ook maar aan mensen vroeg of ze op me wouden stemmen, stemden mensen toch op me! Het was de bedoeling dat je omschreef hoe jij Justin had ontmoet en Justin is je nu aan het zoeken. Ik heb mijn verhaal heel erg geperfectioneerd en dat vonden mensen blijkbaar mooi! Ik hoop dus dat je, als je gsm hebt, op mij wilt stemmen! De titel is; Bedankt GSM! En je kunt hier stemmen: http://nl.gosupermodel.com/creative/competition/competition.jsp?id=1347&menuid=3
    Het verhaal mag dan wel niet zo origineel zijn, op GSM stond Justin's verhaal een beetje, en jij moest je verhaal daarop aanpassen. Het moest gaan over hoe je Justin ontmoette. Het spijt me als ik dat misschien iets verkeerd heb aangepakt, maar ik heb dit echt zelf gemaakt en ik heb mijn best hiervoor gedaan..

    Sorry, ik heb mijn verhaal hieruit verwijderd. Ik vroeg niet om een feedback en dit maakt me best wel verdrietig. Ik snap ook wel dat het veel te overdreven was en totaal niet origineel, maar het moest GEEN verhaal worden. Je moest gewoon vertellen hoe je hem ontmoette vanuit jezelf. En ik schrijf graag met veel uitroeptekens, omdat, als ik Justin écht had ontmoet, ik dat ook zou doen. Je hoeft geen feedback of iets te geven..
    En ik vond mijn verhaal wel mooi. Daar gaat het om, toch?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 7:41 ]


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Hmmm, was jij de beste met spelling ofzo? Of was niemand zo gedetailleerd? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar volgens mij zijn deze verhalen erg veel te vinden op internet, vandaar dat ik het vraag :P

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 17:45 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm, was jij de beste met spelling ofzo? Of was niemand zo gedetailleerd? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar volgens mij zijn deze verhalen erg veel te vinden op internet, vandaar dat ik het vraag :P

    Nee, ik was niet de beste met spelling denk ik. Het zijn gewoon random mensen die op je stemmen als ze het leuk vinden hihi. Het enige wat ik op internet heb opgezocht zijn de datums van zijn concerten! En er waren inderdaad niet zoveel mensen die zo gedetailleerd waren haha. Sommige hadden zelfs als verhaal; Ik hou van Justin Bieber ik ben zijn perfecte meisje. Of; ik haat justin beh.
    Haha.


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Ik irriteer me mateloos aan het constante gebruik van uitroeptekens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik irriteer me mateloos aan het constante gebruik van uitroeptekens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ... o.o
    Leuk dat je door bent naar de volgende ronde.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    Maar uhm, leuk dat je door bent. Ik snap niet waarom, aangezien je verhaal zo standaard is als het maar kan, maar goed. Meningen verschillen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:


    Maar uhm, leuk dat je door bent. Ik snap niet waarom, aangezien je verhaal zo standaard is als het maar kan, maar goed. Meningen verschillen.

    Ik kon mijn verhaal niet anders maken, omdat het moest gaan over hoe je Justin ontmoet, en dat moet op het verhaal lijken dat op GSM staat. Ik heb het zo origineel mogelijk gemaakt..


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Leuk dat je door bent naar de volgende ronde. Ik heb helemaal niets met Justin Bieber verhalen, en ook dit verhaal lijkt op duizenden andere verhalen. Ook gebruikte je veel te veel uitroeptekens. Maar toch nog veel succes ermee.


    I still think of the guitar bible.

    Everdeen schreef:
    Ik irriteer me mateloos aan het constante gebruik van uitroeptekens.
    erger* :X


    Life is hard and then we die

    Ik vind het erg leuk voor je maar ik kan het niet laten toch feedback te geven.

    - één blok tekst
    - overmatig gebruik van uitroeptekens
    - storende herhalingen
    - fouten in de grammatica (dat is best wel pijnlijk)
    - storende overdrijving (1000 keer)

    En eigenlijk het ergste:
    - niet bijster origineel

    Vooral dat laatste is toch echt pijnlijk duidelijk. Het leest als een verhaaltje dat je per dozijn over hem tegenkomt (en over elk ander persoon eigenlijk, het is gewoon bijster oninteressant.)

    Probeer in het vervolg beter te letten op de structuur, de opbouw van het verhaal. Probeer vooral er iets unieks van te maken, iets waardoor dit verhaal het waard wordt om gelezen te worden. Je lijkt zelf ook al wel door te hebben dat dit verhaal geen pareltje is. Blijf oefenen, en veel succes in de volgende ronde!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:55 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ach, mens. Laat dat kind blij zijn, heeft ze ook nog een keer vreugde in haar leven. Ik ben erg blij voor je (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Net alsof jullie allemaal zo perfect zijn :')
    OT: Leuk! hopelijk win je (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sidestap schreef:
    Ach, mens. Laat dat kind blij zijn, heeft ze ook nog een keer vreugde in haar leven. Ik ben erg blij voor je (:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:21 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn eerste zin is nota bene dat ik het leuk voor haar vind, en met mijn laatste zin wens ik haar succes. Ik vind het spijtig dat ik niet mag zeggen wat ik zelf denk zonder dat ik meteen 'mezelf perfect vind'.

    Als je geen feedback wilt: prima. Maar zeg dit dan en plaats je verhaal niet.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:37 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Mijn eerste zin is nota bene dat ik het leuk voor haar vind, en met mijn laatste zin wens ik haar succes. Ik vind het spijtig dat ik niet mag zeggen wat ik zelf denk zonder dat ik meteen 'mezelf perfect vind'.

    Als je geen feedback wilt: prima. Maar zeg dit dan en plaats je verhaal niet.


    Niemand heeft hier ook maar één naam genoemd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."