• Ja, ik was een tijdje verslaafd aan gsm haha, en nu deed ik daar laatst mee met een wedstrijd, en zonder dat ik ook maar aan mensen vroeg of ze op me wouden stemmen, stemden mensen toch op me! Het was de bedoeling dat je omschreef hoe jij Justin had ontmoet en Justin is je nu aan het zoeken. Ik heb mijn verhaal heel erg geperfectioneerd en dat vonden mensen blijkbaar mooi! Ik hoop dus dat je, als je gsm hebt, op mij wilt stemmen! De titel is; Bedankt GSM! En je kunt hier stemmen: http://nl.gosupermodel.com/creative/competition/competition.jsp?id=1347&menuid=3
    Het verhaal mag dan wel niet zo origineel zijn, op GSM stond Justin's verhaal een beetje, en jij moest je verhaal daarop aanpassen. Het moest gaan over hoe je Justin ontmoette. Het spijt me als ik dat misschien iets verkeerd heb aangepakt, maar ik heb dit echt zelf gemaakt en ik heb mijn best hiervoor gedaan..

    Sorry, ik heb mijn verhaal hieruit verwijderd. Ik vroeg niet om een feedback en dit maakt me best wel verdrietig. Ik snap ook wel dat het veel te overdreven was en totaal niet origineel, maar het moest GEEN verhaal worden. Je moest gewoon vertellen hoe je hem ontmoette vanuit jezelf. En ik schrijf graag met veel uitroeptekens, omdat, als ik Justin écht had ontmoet, ik dat ook zou doen. Je hoeft geen feedback of iets te geven..
    En ik vond mijn verhaal wel mooi. Daar gaat het om, toch?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 7:41 ]


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥

    Sidestap schreef:
    (...)

    Niemand heeft hier ook maar één naam genoemd.

    Hoeft ook niet, er wordt gezeverd omdat mensen iets op het verhaal durven aan te merken.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Mijn eerste zin is nota bene dat ik het leuk voor haar vind, en met mijn laatste zin wens ik haar succes. Ik vind het spijtig dat ik niet mag zeggen wat ik zelf denk zonder dat ik meteen 'mezelf perfect vind'.

    Als je geen feedback wilt: prima. Maar zeg dit dan en plaats je verhaal niet.



    Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen hoor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wow, super!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xDesire schreef:
    (...)


    Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen hoor.

    Je lijkt nu te impliceren dat het niet ook tegen mij bedoelt was. Hoe dan ook is het verder niet van belang.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:47 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Memoria schreef:
    Wow, super!(:


    •*• Lululu •*•

    Ik zit niet op gsm, dus ik kan niet stemmen, maar succes met de rest van de wedstrijd!


    Ex astris, sciencia

    Leuk voor je!


    Tijd voor koffie.

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je wint c:


    26 - 02 - '16

    Blazerer schreef:
    (...)
    Hoeft ook niet, er wordt gezeverd omdat mensen iets op het verhaal durven aan te merken.


    Wat zijn we weer eens lekker positief bezig, hè? Als er iets gezegd wordt, gelijk denken dat ze het over jou hebben. En waarschijnlijk was het ook zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    Wat zijn we weer eens lekker positief bezig, hè? Als er iets gezegd wordt, gelijk denken dat ze het over jou hebben. En waarschijnlijk was het ook zo.

    ...Dus had ik gelijk? Ik hoop dat je snapt dat dit precies is wat je zegt. Opnieuw aangezien het niet duidelijk was: het was bedoeld richting mij, want het was bedoelt aan iedereen die 'negatief bezig was'. Dan is het mijn goed recht om antwoord te geven, net zoals ik nu doe.

    Verbazingwekkend dat hier zo lang, zo zwaar aan getild kan worden.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!