• Sorry voor deze zeurtopic maar het moet er even uit.


    Mijn zus en mijn zwager gaan drie weken naar spanje toe, dus ik vroeg mag ik samen met mam 2 dagen komen, zodat ik ook eventjes naar de zon kan. Mijn zus nee dat willen we niet.. En hoor ik paar dagen geleden dat mijn broer wel mee mag of nou jaa paar dagen gaat samen met zijn vriendin, ik wilde het zelf betalen en wilde ze ook al geld geven. Ik vind het eigenlijk wel oneerlijk tegen mij hebben ze nee gezegt en tegen mijn broer zeggen ze wel ja..
    En ik pas altijd op mijn neefjes, vaak als ik eigenlijk al niet kan zeg ik me afspraken af zodat ik kan oppassen.
    Ik doe dit nu ook niet meer.. Ik vind het echt zo oneerlijk dat mijn broer wel met hen naar spanje gaat en ik mag niet mee.. Oke ik moet dan wel volwassen reageren. Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden en het doet me best wel veel pijn, dt had ik ook al tegen me zus gezegt. Maar die zegt gewoon niks.
    Ja dat mijn broer het wel kan betalen en ik niet.. Nou ik heb heb gespaard en heb echt genoeg op mijn rekening staan om paar dagjes naar spanje te kunnen, en het leek me erg leuk om met mijn twee neefjes lekker te zwemmen.
    Nu maakt mijn broer me gek, Ik ga naar spanje toe en jij niet en dat vind ik dus erg kinderachtig.

    Sorry ik moest het even uitgooien


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eigenlijk is je zus degene die kinderachtig is, niet jij. Het is erg flauw van haar om je broer wel toe te laten en jij niet.


    Life is hard and then we die

    Dafuck, sla haar. Dat is echt oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hartstikke begrijpelijk dat je je zo voelt. Het is ook gewoon oneerlijk en daar hoef je je niet slecht over te voelen. En dat je broer je er dan ook nog mee plaagt...


    #WWED - What Would Emma Do?

    DarkSavior schreef:
    Dafuck, sla haar. Dat is echt oneerlijk.


    Inderdaad, slaan. Je broer ook trouwens. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Wat gemeen zeg! Hopelijk is het in die drie weken daar rotweer! :Y)
    Karma werkt altijd in je voordeel als je niets verkeerds hebt gedaan. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is inderdaad behoorlijk gemeen...sla je broer goed hard met iets, pak desnoods een bezem.
    En wat je zus betreft, die zou ik, als ik jou was, zo hard negeren...ik zou echt niets meer voor haar doen, hoe leuk ik mijn neefjes ook zou vinden.
    Seriously...thefuck...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OldDiary schreef:
    Nu maakt mijn broer me gek, Ik ga naar spanje toe en jij niet en dat vind ik dus erg kinderachtig.

    Just....wow. Dat is echt gewoon laag. Verdorie dat is kinderachtig zeg. Laten we hopen dat ze daar stortregens en een lekkend dak hebben want dit is oneerlijk en vooral ook onnodig. Waarom is het in hemelsnaam zo'n probleem als jij daar ook even gaat genieten? En ik zou inderdaad zeggen 'zoek het maar uit' wat de neefjes betreft, laat het haar zelf maar een tijdje regelen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Barnabas schreef:
    Wat gemeen zeg! Hopelijk is het in die drie weken daar rotweer! :Y)
    Karma werkt altijd in je voordeel als je niets verkeerds hebt gedaan. (:


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk is je zus degene die kinderachtig is, niet jij. Het is erg flauw van haar om je broer wel toe te laten en jij niet.

    This ^

    Heb je al gevraagd waarom jij niet mee mag en je broer wel?


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    This ^

    Heb je al gevraagd waarom jij niet mee mag en je broer wel?


    Ja had het ook gevraagd waarom ik niet mee mocht, omdat ze met zijn viertjes wilde genieten, dat begrijp ik ook wel maar dan wel mijn broer mee mag, snap ik maar niet..

    Aah dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes(flower)(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    OldDiary schreef:
    (...)

    Ja had het ook gevraagd waarom ik niet mee mocht, omdat ze met zijn viertjes wilde genieten, dat begrijp ik ook wel maar dan wel mijn broer mee mag, snap ik maar niet..

    Aah dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes(flower)(flower)

    Nou, ik snap het ook niet en daar hoeft toch ook geen reden voor te zijn dat je broer wel mee mag en jij niet? En de reden met dat ze met hun viertjes wilde genieten slaat natuurlijk nergens op. Misschien is 't ook wel beter dat je niet mee gaat (jammer, ik snap 't) maar als zij hierom een 'probleem' gaan maken heb je natuurlijk geen zin om dat gezeur ook nog 's aan te horen.
    En anders kun je nogmaals tegen hun zeggen dat je er genoeg geld voor hebt enzo? En dat je het echt niet snapt wat de reden ervoor is.


    † Love? I want to sleep.

    Pff, onzin. Het oneerlijk. Hopelijk wordt het rotweer, terwijl het bij jou gewoon lekkerwarm is.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Probeer volwassener dan haar te zijn (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nebthet schreef:
    (...)
    Nou, ik snap het ook niet en daar hoeft toch ook geen reden voor te zijn dat je broer wel mee mag en jij niet? En de reden met dat ze met hun viertjes wilde genieten slaat natuurlijk nergens op. Misschien is 't ook wel beter dat je niet mee gaat (jammer, ik snap 't) maar als zij hierom een 'probleem' gaan maken heb je natuurlijk geen zin om dat gezeur ook nog 's aan te horen.
    En anders kun je nogmaals tegen hun zeggen dat je er genoeg geld voor hebt enzo? En dat je het echt niet snapt wat de reden ervoor is.


    Ik wil nu ook niet meer mee. Als ze zo moeilijk gaan doen, en als me broer wel mee mag is gewoon erg kinderachtig.. Ik zoek zelf wel leuke vakantie uit wat ik wel kan betalen. :) Mijn moeder belde me net al dat we samen wat leuks gaan doen. .Hihi en ik hoop ook dat het gaat regenen daarzo xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.