• Hallo mensen,

    Ik ben sinds maandag ziek. ( Koorts) maar sinds gisteren heb ik een onverklaarbare pijn in mijn bovenrug die uitstraalt naar mijn linkerarm. Soms is deze ook gevoelloos en tintelt deze ook. Ik vroeg me af of sommige van jullie dit ook wel eens hebben of weten wat het is, want ik vind het heel eng en het gaat niet meer weg en als ik google komt er meestal gelijk uit dat het duid op hartklachten en dat helpt me ook niet echt om te ontspannen. Heeft iemand van jullie misschien een idee van wat het zou kunnen zijn?

    Liefs en alvast bedankt.

    Met erge griep krijg je vaak ook lichamelijke klachten en pijntjes, dat is normaal. Maar als je je echt zorgen maakt, kun je het best naar de huisarts gaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Waarom, for fuck sakes, gaan mensen niet gewoon naar de huisarts als ze ergens last van hebben. Wij. zijn. geen. dokters. We weten niet waar het van komt, we kunnen het hooguit gokken.

    99,99999% van alle Quizletters:


    Ja Alwin, ik weet dat jij een studie volgt erin of tenminste iets in die richting doet. Jij bent de 0,000001%

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waarom, for fuck sakes, gaan mensen niet gewoon naar de huisarts als ze ergens last van hebben. Wij. zijn. geen. dokters. We weten niet waar het van komt, we kunnen het hooguit gokken.

    (...)


    Ik dacht dus exact hetzelfde! Ik wordt er nogal moe van dat mensen hier hun lichamelijke klachten neerzetten en vragen wat het zou kunnen zijn-.- Hell, go to a doctor! Wij kunnen niet zeggen wat het zou kunnen zijn of wat het niet zou kunnen zijn. Misschien herkent iemand de symptomen, maar dat hoeft niet te betekenen dat je ook direct datgene heb. Ga naar een dokter en laat je fatsoenlijk onderzoeken als je er ongerust over bent -.- Zo moeilijk is dat niet, maak een afspraak en je kan (bij ons toch) nog dezelfde dag of een dag later terecht -.-
    En voor de duidelijkheid, dit is geen aanval op jou persoonlijk, maar gewoon in het algemeen aangezien het echt vermoeiend wordt en de enige tip die gegeven wordt, is dat mensen het best even bij de huisarts kan binnenspringen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 12:21 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Huisarts


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    Waarom, for fuck sakes, gaan mensen niet gewoon naar de huisarts als ze ergens last van hebben. Wij. zijn. geen. dokters. .


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    DarkSavior schreef:
    Ja Alwin, ik weet dat jij een studie volgt erin of tenminste iets in die richting doet. Jij bent de 0,000001%


    En ik doe ook wat ik in mijn studie leer: Iemand doorverwijzen naar de huisarts, die mag het uitzoeken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    huisarts en nie opzoeken want internet moet je ook niet vaak geloven -.-


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En ik doe ook wat ik in mijn studie leer: Iemand doorverwijzen naar de huisarts, die mag het uitzoeken (cat)

    Hahaha, dus ik kan het gewoon veranderen in 100%? :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dokters hebben juist voor dit soort dingen gestudeerd, wij niet:Y)
    Trouwens, wel beterschap


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dit is een typisch geval van Ganaardehuisartistis. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    internet is echt verschrikkelijk xD ga daar nou niet op uitzoeken wat je hebt.
    ga naar de huisarts...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.