• Maar niet door de kapper, maar mezelf. Ik stond in de douche en besloot het gewoon te knippen omdat ik toch geen geld heb voor de kapper. Nu moet ik het alleen nog even verven en ik ben klaar. 8D







    Misschien nog even wat bij laten knippen, aangezien ik geen idee heb hoe de achterkant eruit ziet haha.

    Een foto van het blondere:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 14:53 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb van de week m'n haar laten knippen ^_^ Altijd makkelijk dat m'n ma een vriendin heeft die kapster is geweest en m'n haar gratis knipt :3
    Wel echt respect dat je zelf je haar durft te knippen. Ik zou dat never nooit niet doen bij mezelf omdat m'n haar me gewoon heilig is en ik dus niet bepaald fantastisch ben met een schaar XD
    Al zouden enkele laagjes je ook onwijs goed staan, denk ik :3
    Vanavond een potje verf in m'n haar smijten, want verven doe ik dan ook gewoon zelf. Ben te gierig om zo'n 70 euro uit te geven als ik er voor nog geen 20 hetzelfde resultaat heb :'D

    Welke kleur ga jij haar verven? Ik heb deze vandaag gekocht ^_^

    Edit: Je had al geantwoord in de tussentijd dat ik dit schreef XD

    Edit2: En ik ben gewoon helemaal vergeten te zeggen dat dit je verder echt wel onwijs leuk staat. Ik kan soms echt een dummie zijn XD

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 15:23 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wow, dat het je zelf is gelukt, knap.
    Ik vind dit persoonlijk zelfs veel mooier dan dat je, volgens mij, eerst had. Ik heb persoonlijk niets met lang, steile blonde haren, dit geeft je echt meer kracht. Staat je mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michonne schreef:
    (...)

    Witblond. :3

    Dat zal vast heel mooi staan.(:
    Post je ook een foto als het klaar is?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Merrow schreef:
    Ik heb van de week m'n haar laten knippen ^_^ Altijd makkelijk dat m'n ma een vriendin heeft die kapster is geweest en m'n haar gratis knipt :3
    Wel echt respect dat je zelf je haar durft te knippen. Ik zou dat never nooit niet doen bij mezelf omdat m'n haar me gewoon heilig is en ik dus niet bepaald fantastisch ben met een schaar XD
    Al zouden enkele laagjes je ook onwijs goed staan, denk ik :3
    Vanavond een potje verf in m'n haar smijten, want verven doe ik dan ook gewoon zelf. Ben te gierig om zo'n 70 euro uit te geven als ik er voor nog geen 20 hetzelfde resultaat heb :'D

    Welke kleur ga jij haar verven? Ik heb deze vandaag gekocht ^_^

    Edit: Je had al geantwoord in de tussentijd dat ik dit schreef XD

    Edit2: En ik ben gewoon helemaal vergeten te zeggen dat dit je verder echt wel onwijs leuk staat. Ik kan soms echt een dummie zijn XD


    Dat is een mooie kleur. :3 Ik laat normaal mijn haar altijd verven en knippen voor zo'n 35 euro, is best goedkoop, maar als je het zelf knipt en verft (vooral met deze lengte nu) hoef ik maar hooguit 10 euro kwijt te zijn, dat is echt fijn.


    Your make-up is terrible

    Het staat je leuk! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ziet er super leuk uit nikki :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat is een mooie kleur. :3 Ik laat normaal mijn haar altijd verven en knippen voor zo'n 35 euro, is best goedkoop, maar als je het zelf knipt en verft (vooral met deze lengte nu) hoef ik maar hooguit 10 euro kwijt te zijn, dat is echt fijn.


    Ik ben zelf niet echt fan van Syoss omdat het veel te snel vervaagd naar m'n zin, maar de kleuren zelf vind ik echt onwijs mooi. Dus m'n vriend zei al, dan verf je het gewoon iets eerder wanneer het vervaagd :'D

    €35 euro voor verven en knippen is niet veel, nee. Meestal betaalde ik zo'n 40€ alleen voor het wassen, knippen en fohnen. Ik heb het dan ook één keer laten verven bij m'n vertrouwde kapper waar ik altijd ging, maar het was meteen 70€ er bovenop :'D
    Ik heb zelf ook zoiets van, wat ik kan besparen, bespaar ik. Zelfs als het maar 10 of 20 euro zou zijn XD
    Ik heb altijd twee potjes haarverf nodig voor m'n haar. Het is niet superlang ofzo en ook niet dik, maar het is veel haar wat ik heb, wat het vaak futloos laat ogen als ik het niet in laagjes heb en tja, dat is ook al een reden waarom ik het zelf niet knip :'D

    Ik ben in ieder geval wel echt nieuwsgierig naar het eindresultaat wanneer je het ook geverfd heb :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ziet er goed uit, kudo's dat je het zelf kan knippen! Ik zou het niet aandurven >.<


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik ga mn haar vanavond ook verven ^^


    26 - 02 - '16

    So pretty! Vind het eigenlijk ook al heel mooi in het blond (: Welke kleur ga je het verven?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    So pretty! Vind het eigenlijk ook al heel mooi in het blond (: Welke kleur ga je het verven?

    Claire, lees het topic :x Die vraag had ze al beantwoord.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice! Ziet er leuk uit ^^
    Awesome dat je dat zelf kan.


    Tijd voor koffie.

    Het ziet er leuk uit ^.^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    You did it!
    Het staat je heel goed
    (:


    Miep

    Wat is het mooi geworden, staat je goed!