• Gewetenloze moordenaar shockeert rechtszaal
    Thomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffersThomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffers

    Thomas Lane, de 18-jarige jongen die vorig jaar vijf leerlingen neerschoot op een school in Ohio, is veroordeeld tot drie keer levenslang. Heeft hij spijt van zijn daden? Nee. Sterker nog, in de rechtszaal liet hij zien een psychopaat van de ergste soort te zijn. Hij provoceerde de ouders van de slachtoffers met een ongekende grofheid en droeg een T-shirt met de tekst KILLER.

    Drie van zijn slachtoffers overleefden zijn kogels niet, twee raakten zwaargewond. Tijdens de zitting zaten Lane en de ouders van de slachtoffers in dezelfde ruimte en kregen ze de mogelijkheid om iets te zeggen. De ouders werden na hun emotionele verklaringen getrakteerd op een misnoegende grijns. Geheel emotieloos hoorde Lane het allemaal aan. Ook op zijn vonnis reageerde hij met een lach.

    Rechts van dit artikel vind je twee filmpjes. Harro Brouwer maakte een verslag van de rechtszaak. En we vroegen ons af wie Thomas Lane nou eigenlijk is. Wat dreef hem tot tot zijn gruweldaden?

    'Ik masturbeer bij de gedachte' De woorden die hij koos voor zijn eigen verklaring zijn op zijn zachtst gezegd schokkend. Toen de rechter vroeg of Lane zelf nog iets wilde zeggen, zei hij dit:

    "De hand die de trekker overhaalde om jullie zoons te vermoorden, masturbeert nu bij de herinnering daaraan." Vervolgens steekt hij zijn middelvinger op naar de ouders, te zien in onderstaande video.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Of die jongen nauw in de gevangenis gaat of de doodstraf krijg maakt voor de maatschappij niet uit. En als hij liever dood was geweest had hij zichzelf wel door zijn kop geschoten.


    Nah, ik kan me goed voorstellen dat de nabestaanden hem liever dood hebben. De jongen zelf heeft geen woord in te brengen over wat hij wil als je het mij vraagt, hij ratelt ook alleen maar onzin (masturberen bij de herinnering, serieus?). Hij loopt nu alleen maar 'n end weg te rotten in een cel, 't is niet alsof iemand daar iets aan hem heeft. Zelfs z'n moeder wil hem niet meer kennen.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Sinds wanneer mag iemand kiezen wat voor straf hij krijgt?


    Dat zeg ik niet, maar hij liever dood was geweest dan in de cel belanden had hij wel een manier gevonden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Joh, wat zal je moeder trots zijn.

    Ik hoop dat hij dagelijks in zijn kont gepakt wordt in de nor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Licet schreef:
    (...)

    Dat zeg ik niet, maar hij liever dood was geweest dan in de cel belanden had hij wel een manier gevonden.


    Als je dat niet zegt, wat is dan het nut van die opmerking?


    quidquid excusatio prandium pro

    zucht waar gaat het heen met deze wereld ., ach ja zo heb je wel altijd zulke mensen rondlopen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als je dat niet zegt, wat is dan het nut van die opmerking?


    'Hijzelf gaat toch levenslang de bak in, dan kan hij net zo goed meteen sterven.'

    Blijkbaar ziet die jongen zijn nog nut in zijn leven, dat is niet iets wat andere voor hem kunnen bepalen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    'Hijzelf gaat toch levenslang de bak in, dan kan hij net zo goed meteen sterven.'

    Blijkbaar ziet die jongen zijn nog nut in zijn leven, dat is niet iets wat andere voor hem kunnen bepalen.


    Misschien niet, maar zou dat niet moeten dan? Deze jongen is (ik ben geen psycholoog, maar van wat ik hieruit opmaak) totaal zijn verstand verloren en heeft een verschrikkelijke daad verricht, in mijn ogen heeft hij het recht om zijn mening te uiten totaal verloren.


    i put the fun in funeral

    Noord-Korea heeft nog een plekje vrij in hun concentratiekamp. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb het gelezen vanochtend ja. Zo respectloos...


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Noord-Korea heeft nog een plekje vrij in hun concentratiekamp. (cat)

    Concentratiekamp? Ik gok dat hij daar een held zou zijn en meteen zou worden ingezet om bedreiging uit te roeien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Concentratiekamp? Ik gok dat hij daar een held zou zijn en meteen zou worden ingezet om bedreiging uit te roeien.

    Deeeeeenk het niet. Hij zou geen genoegen nemen met Kim als leider en dát is al genoeg reden om hem in een kamp te stoppen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Deeeeeenk het niet. Hij zou geen genoegen nemen met Kim als leider en dát is al genoeg reden om hem in een kamp te stoppen.

    Hmmm ook weer waar, maar alsnog, ik vond mijn idee grappiger.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 23:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woodbury schreef:
    Hm, tja. Wat kan je ervan zeggen... die heeft gewoon 'een draadje los zitten', om het zo maar even te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    The hell. Fucking psycho. Die heeft het contact verloren met de echte wereld. Murderville, here I come. :']

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 0:29 ]


    † Love? I want to sleep.

    Lol, die gast mogen ze van mij ook afschieten.


    Life is hard and then we die