• Gewetenloze moordenaar shockeert rechtszaal
    Thomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffersThomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffers

    Thomas Lane, de 18-jarige jongen die vorig jaar vijf leerlingen neerschoot op een school in Ohio, is veroordeeld tot drie keer levenslang. Heeft hij spijt van zijn daden? Nee. Sterker nog, in de rechtszaal liet hij zien een psychopaat van de ergste soort te zijn. Hij provoceerde de ouders van de slachtoffers met een ongekende grofheid en droeg een T-shirt met de tekst KILLER.

    Drie van zijn slachtoffers overleefden zijn kogels niet, twee raakten zwaargewond. Tijdens de zitting zaten Lane en de ouders van de slachtoffers in dezelfde ruimte en kregen ze de mogelijkheid om iets te zeggen. De ouders werden na hun emotionele verklaringen getrakteerd op een misnoegende grijns. Geheel emotieloos hoorde Lane het allemaal aan. Ook op zijn vonnis reageerde hij met een lach.

    Rechts van dit artikel vind je twee filmpjes. Harro Brouwer maakte een verslag van de rechtszaak. En we vroegen ons af wie Thomas Lane nou eigenlijk is. Wat dreef hem tot tot zijn gruweldaden?

    'Ik masturbeer bij de gedachte' De woorden die hij koos voor zijn eigen verklaring zijn op zijn zachtst gezegd schokkend. Toen de rechter vroeg of Lane zelf nog iets wilde zeggen, zei hij dit:

    "De hand die de trekker overhaalde om jullie zoons te vermoorden, masturbeert nu bij de herinnering daaraan." Vervolgens steekt hij zijn middelvinger op naar de ouders, te zien in onderstaande video.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat een [insert scheldwoordenreeks hier]


    26 - 02 - '16

    Kwijt schreef:
    Iets langzaams, en pijnlijks voor 'm. Maar de dood verdient 'ie niet.

    Groot gelijk!Als hij dood is is hij valalles af,dat ze hem maar met messen neersteken maar niet dood,dat hij genoeg pijn heeft maar niet genoeg om dood te gaa,,eten krijgt hij wel anders gaat hij te snel dood.
    Sorry dat is zo sadischtisch(schrijf je het zo?) ben maar hij verdient het


    Hakuna Matata

    Als ik het voor het zeggen had, had ik hem niet levenslang gegeven, en ook niet de doodstraf maar gewoon langzaam en pijnlijk gemarteld tot ie uit zich zelf dood valt door de pijn en wonden en bloedverlies. =x
    Oke ik klink nu wel heel sadistisch! Niet dat ik een moordenaar ben, of zoiets zou kunnen doen bij onschuldige mensen maar als iemand dat bij een dierbaar persoon van mij doet, zal ik het overwegen hem te martelen tot ie sterft ;p

    Zo, ik heb gesproken =')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    REEDUS schreef:
    Als ik het voor het zeggen had, had ik hem niet levenslang gegeven, en ook niet de doodstraf maar gewoon langzaam en pijnlijk gemarteld tot ie uit zich zelf dood valt door de pijn en wonden en bloedverlies. =x
    Oke ik klink nu wel heel sadistisch! Niet dat ik een moordenaar ben, of zoiets zou kunnen doen bij onschuldige mensen maar als iemand dat bij een dierbaar persoon van mij doet, zal ik het overwegen hem te martelen tot ie sterft ;p

    Zo, ik heb gesproken =')


    Hmm. Ik vind dit totaal niet sadistisch eigenlijk. Ik vind 't wel rechtvaardig na wat die man allemaal heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 13:38 ]


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Hmm. Ik vind dit totaal niet sadistisch eigenlijk. Ik vind 't wel rechtvaardig na wat die man allemaal heeft gedaan.


    Vragen over rechtvaardigheid daargelaten, ik geloof dat je niet kunt ontkennen dat iemand langzaam doodmartelen behoorlijk wreed en sadistisch is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Jammer dat de doodstraf niet nogsteeds bestaat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Vragen over rechtvaardigheid daargelaten, ik geloof dat je niet kunt ontkennen dat iemand langzaam doodmartelen behoorlijk wreed en sadistisch is.

    Have to agree with Alwin. En daarbij, hoeveel beter ben jij als je gaat oordelen over het leven van een ander?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Have to agree with Alwin. En daarbij, hoeveel beter ben jij als je gaat oordelen over het leven van een ander?


    + Iemand een gruwelijke dood wensen is altijd wreed, ongeacht of het 'rechtvaardig' is of niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Have to agree with Alwin. En daarbij, hoeveel beter ben jij als je gaat oordelen over het leven van een ander?


    Dat is ook weer een bullshit argument. Kijk naar Batman, die weigert te doden. Als gevolg daarvan is Gotham een puinhoop en iedere keer dat ie iemand oppakt komen ze zo weer vrij (cat)

    Als er een doodstraf is moet het snel en humaan zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is ook weer een bullshit argument. Kijk naar Batman, die weigert te doden. Als gevolg daarvan is Gotham een puinhoop en iedere keer dat ie iemand oppakt komen ze zo weer vrij (cat)

    Als er een doodstraf is moet het snel en humaan zijn.

    De wereld is geen stripboek Alwin :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    De wereld is geen stripboek Alwin :x


    No shit sherlock! De wereld is evenmin een plaats waar een mens geen straffen uit moet delen omdat men niet mag oordelen over andere mensen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja. Een typisch gevalletje van iemand met een kronkel in zijn kop. Idioot.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Knight schreef:
    Ik sta er niet eens meer van te kijken. Het is algemeen bekend dat de VS de thuishaven vormt van psychopaten.

    "Welcome to the USA. Grab your gun and go nuts."
    Dus niet. Dat slaat echt nergens op hoor.

    Wat een achterlijk joch zeg. Mocht ik de ouders van die kinderen zijn, dan zou hij het daglicht nooit meer zien. Daar zou ik persoonlijk voor zorgen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 15:02 ]

    Loveless schreef:
    (...)
    "Welcome to the USA. Grab your gun and go nuts."
    Dus niet. Dat slaat echt nergens op hoor.

    Wat een achterlijk joch zeg. Mocht ik de ouders van die kinderen zijn, dan zou hij het daglicht nooit meer zien. Daar zou ik persoonlijk voor zorgen.

    Hahahaha, hoe wil je daar dan voor zorgen? Alsof die kerel nog naar zijn ouders zou luisteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha, hoe wil je daar dan voor zorgen? Alsof die kerel nog naar zijn ouders zou luisteren.

    Ik zei: "mocht ik de ouders van die kinderen zijn". Niet van hem. Sorry, misschien was ik onduidelijk.