• Nou er is veel gebeurd in de afgelopen week dus ik zal jullie even updaten ; het is uit tussen Kevin en mij. Na een half jaar durende relatie was hij bang dat hij niet genoeg meer voelde voor me om bij mij te blijven. Dus het is vrijdag uitgegaan.
    Nou heeft Kevin een beste vriend, we noemen hem P. En P heeft een jonger broertje ( S). Dat is ook een goede vriend van Kevin. Al heel lang stuurt S me flirterige What's appjes en zei hij dat we echt een keer samen moesten afspreken als het uit zou zijn tussen Kev en mij. Eerst ging ik nooit in op zijn flirterige Whats'appjes maar nadat het uitging was hij degene die zo lief voor mij was. We whats'appte heel veel, en niet echt normale Whats'appjes. We besloten af te spreken, als sekspartners en niemand die het zou weten. Vandaag was ik vrij door de proefwerkweek en morgen heb ik Wiskunde. S en ik zouden morgen gaan afspreken maar hij zei dat hij mij bijles zou geven. Zo gezegt zo gedaan, ik ging vanochtend naar hem toe. Hij was zoals we beide wilde alleen thuis. Eerst hielp hij me met Wiskunde. Wel merkte ik dat hij mij de hele tijd aanraakte en ik voelde me er goed bij. Na Wiskunde besloten we om samen naar zijn moeders appartement te gaan omdat ze daar echt helemaal alleen waren. We gingen naar zijn kamer en doordat ik het wist lagen we te zoenen. Het was heel anders dan bij Kev, veel erotischer en veel spannender. We lagen elkaar uit te kleden en door te zoenen. Het was echt heel nice! Uiteindelijk hebbe we een hele leuke middag gehad. (Laten we het daarop houden) . Ik ging naar huis met mijn hoofd al bij hoe morgen zou zijn tot ik een berichtje kreeg van S. 'Zonder gevoel kan ik er niet van genieten, sorry. '. Ik voelde me echt kut maar vond het wel logisch. Maar het meest erge is nog dat ik niet kan stoppen met denken aan vanmiddag! En het is pas 4 dagen uit tussen Kev en mij en nu ga ik al met een vriend van hem.

    Dat was mijn lange verhaal, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil niet aan hem denken want hij zei al dat hij mij gewoon een leuk en mooi meisje vindt maar hij is niet verliefd. En mijn vraag: is het terrecht dat ik me echt als een slet voel?

    EDIT: we zijn geen sekspartners meer omdat hij niet kon genieten als het gevoel er niet was.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:25 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik wil niet makkelijk zijn qua seks, daarvoor heb ik teveel respect voor mijn lichaam.
    Het heeft niets met 'respect voor je lichaam' te maken. Sommige mensen zijn nou eenmaal anders er in dan anderen. Dat is zo bij jongere mensen, maar ook bij oudere mensen. Het is ook niet per se 'makkelijk' zijn met seks, het is heus niet zo dat ik zomaar met iemand naar bed zou gaan omdat diegene zegt 'hey, neuken?'. Ik heb ook mijn willekeur, en tot nu toe heb ik het alleen maar gedaan binnen een relatie. Het is aanvoelen, aanvoelen of diegene wel echt om je geeft of geïnteresseerd in je is. Als diegene dat duidelijk heeft laten blijken, dan doe ik het wel snel ja. Maar anders niet. Ik heb ook gewoon jongens afgewezen die meer wilden omdat ik niet wist wat hun bedoeling was. Gelukkig maar, want achteraf bleek inderdaad dat ze niets wilden. Het heeft in mijn geval dus echt niets te maken met het verkopen van mijn lichaam of iets in die richting.


    Life is hard and then we die

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik ga nu ff iets quoten, ja?
    'Al heel lang stuurt S me flirterige What's appjes en zei hij dat we echt een keer samen moesten afspreken als het uit zou zijn tussen Kev en mij.'

    That shit disturbed me. Zo lijkt het namelijk wel heel erg erop dat ze die gozer gewoon gebruikt heeft. That she took advantage of him, because she knew he would feel that way.


    Dat is inderdaad een manier om de situatie te bekijken en te interpreteren.

    Maar misschien geloofde ze ook dat S. haar oprecht leuk vond, oprecht om haar gaf, terwijl Kevin dat blijkbaar niet meer deed, en voelde zij zich daar ook boos om, en verward, dat iemand zo maar ook niet meer van jou houdt/of niet meer "genoeg" van je houdt. Dan kan er veel door je heen gaan, en kan het voorkomen dat je niet meer rationeel nadenkt en echt denkt dat er iemand is die jou wél wil. Of dat wil je je dan op zo'n moment gewoon voorhouden, om je ergens aan vast te klampen.

    Injection schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een manier om de situatie te bekijken en te interpreteren.

    Maar misschien geloofde ze ook dat S. haar oprecht leuk vond, oprecht om haar gaf, terwijl Kevin dat blijkbaar niet meer deed, en voelde zij zich daar ook boos om, en verward, dat iemand zo maar ook niet meer van jou houdt/of niet meer "genoeg" van je houdt. Dan kan er veel door je heen gaan, en kan het voorkomen dat je niet meer rationeel nadenkt en echt denkt dat er iemand is die jou wél wil. Of dat wil je je dan op zo'n moment gewoon voorhouden, om je ergens aan vast te klampen.
    Agreed.


    Life is hard and then we die

    Injection schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een manier om de situatie te bekijken en te interpreteren.

    Maar misschien geloofde ze ook dat S. haar oprecht leuk vond, oprecht om haar gaf, terwijl Kevin dat blijkbaar niet meer deed, en voelde zij zich daar ook boos om, en verward, dat iemand zo maar ook niet meer van jou houdt/of niet meer "genoeg" van je houdt. Dan kan er veel door je heen gaan, en kan het voorkomen dat je niet meer rationeel nadenkt en echt denkt dat er iemand is die jou wél wil. Of dat wil je je dan op zo'n moment gewoon voorhouden, om je ergens aan vast te klampen.

    Ik ben benieuwd hoe ze zich nou echt voelde toen het werd uitgemaakt en zij naar die andere jongen ging. Ik betwijfel dat ze zich voelde hoe jij het hebt uitgeschreven. :Y)


    I still think of the guitar bible.

    Injection schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een manier om de situatie te bekijken en te interpreteren.

    Maar misschien geloofde ze ook dat S. haar oprecht leuk vond, oprecht om haar gaf, terwijl Kevin dat blijkbaar niet meer deed, en voelde zij zich daar ook boos om, en verward, dat iemand zo maar ook niet meer van jou houdt/of niet meer "genoeg" van je houdt. Dan kan er veel door je heen gaan, en kan het voorkomen dat je niet meer rationeel nadenkt en echt denkt dat er iemand is die jou wél wil. Of dat wil je je dan op zo'n moment gewoon voorhouden, om je ergens aan vast te klampen.

    Dat mag ze dan geloven, maar dan vind ik haar wel heel naïef. No offence, though. Het was pas net kort uit met haar vriend en dan gaat ze naar die S-gozer, dat komt bij mij in elk geval over dat ze hem gewoonweg gebruikt heeft. Ze wist dat ze naar hem toe kon, omdat hij haar wel vaker w'app berichtjes stuurde. Dáárna ging ze er pas op in. Ze kon toch ook naar iemand anders gaan o.i.d.?
    Ik vind in elk geval dat ze zo niet had moeten reageren, want er zullen wel meer tijden komen dat het met iemand uitgaat or something like that. Wil ze dan ook gelijk gaan rampetampen? Dat helpt haar echt geen flikker verder hoor, eveneens die gozer niet met wie ze het deed. Daarbij laat het me dus werkelijk afvragen of de relatie wel wat voor haar betekende, want het is pas net uit..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd hoe ze zich nou echt voelde toen het werd uitgemaakt en zij naar die andere jongen ging. Ik betwijfel dat ze zich voelde hoe jij het hebt uitgeschreven. :Y)


    Tortura schreef:
    (...)
    Dat mag ze dan geloven, maar dan vind ik haar wel heel naïef. No offence, though. Het was pas net kort uit met haar vriend en dan gaat ze naar die S-gozer, dat komt bij mij in elk geval over dat ze hem gewoonweg gebruikt heeft. Ze wist dat ze naar hem toe kon, omdat hij haar wel vaker w'app berichtjes stuurde. Dáárna ging ze er pas op in. Ze kon toch ook naar iemand anders gaan o.i.d.?
    Ik vind in elk geval dat ze zo niet had moeten reageren, want er zullen wel meer tijden komen dat het met iemand uitgaat or something like that. Wil ze dan ook gelijk gaan rampetampen? Dat helpt haar echt geen flikker verder hoor, eveneens die gozer niet met wie ze het deed. Daarbij laat het me dus werkelijk afvragen of de relatie wel wat voor haar betekende, want het is pas net uit..


    Ik snap jullie idee ook wel, maar ik probeer in ieder geval alleen maar te illustreren dat een verhaal meerdere kanten kan hebben. En dat een persoon op het internet zich alsnog "stoerder" kan voordoen dan hij/zij eigenlijk is, en ze wellicht meer voelde dan uit deze beschrijving is op te maken.

    Injection schreef:
    (...)

    Ik snap jullie idee ook wel, maar ik probeer in ieder geval alleen maar te illustreren dat een verhaal meerdere kanten kan hebben. En dat een persoon op het internet zich alsnog "stoerder" kan voordoen dan hij/zij eigenlijk is, en ze wellicht meer voelde dan uit deze beschrijving is op te maken.

    I still think it was a bad idea, and she'll get shit with it.
    But hey, who am I to judge any further? :'). Let her bang whoever she wants.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voelde me persoonlijk heel slecht erover toen Kev het uitmaakte en ik heb een heel weekend gehuild. Sinds dinsdag ging ik W'appen met S, hij begon met praten. Maar ik merkte duidelijk dat ik er weer vrolijk van werd om met hem te praten.

    Ook moeten jullie weten dat ik dit niet op Quizlet zet om stoer te doen of iets. Maar juist omdat ik gewoon zo verward was over mijn gevoel.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    PUKKELxDING schreef:
    Eh lol, seks is niet voor iedereen hetzelfde. Ik ben zelf ook best makkelijk daarin, dat geef ik eerlijk toe, dus op zich snap ik ook wel dat je er aan toegegeven hebt. Het leek er namelijk op alsof hij serieus interesse in je had dus ja... En als je dan snel bent met seks, waarom niet? Dat ze vijftien is maakt echt geen donder uit, iedereen is nou eenmaal anders. Wel rot dat hij je zo heeft afgewezen ;\ Overigens, ik vind niet dat die Kevin er wat mee te maken heeft ofzo, je bent hem geen verklaring schuldig in ieder geval. Gewoon lekker voor jezelf houden, dat zou ik ook doen.

    Plus dit. Ik vind het helemaal prima als twee mensen seks hebben om het seks hebben zelf, maar dan moeten beide partijen weten waar ze aan toe zijn en daarmee vrede hebben. Kijk dat ik niet in staat ben om seks te hebben zonder een relatie met iemand te hebben hoeft niet in te houden dat een ander dat niet kan. My vision is not absolute y'see.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah well..
    Het is ook een paar weken geleden uitgegaan met mijn ex, we hadden 1.5 jaar. Een week daarna had ik ook een nieuwe vriend.. Sommige zijn er sneller overheen. Ik vind je echt geen slet..
    Een slet is pas als je echt met weetikveel hoeveel mannen gwn gaat neuken.
    Je mag heus wel eens een quickie doen met iemand waarmee je niks hebt.. lol.. Beetje plezier in het leven mag wel, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.