• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    Oosterloo schreef:
    Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.


    Niet alleen in Nederland, maar ook hier in België en hier freakt iedereen alsof het alleen in ons land is.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij de IKEA heb je hele goedkope opbergdozen, hoor (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat er in Nederland genoeg leuke kleding te krijgen is, maar ik ben het wel met je eens over het weer. Ik heb het constant koud en die grijze luchten werken ook niet zo goed op mijn humeur...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michonne schreef:
    Ze hebben hier genoeg leuke winkels met leuke kleding, als je gewoon daar zou kijken in plaats van in andere winkels die we hier toch niet hebben zou je je niet zo hoeven te irriteren aan zoveel totaal onzinnige dingen. Je kan beter je energie ergens anders insteken en anders rot je toch gewoon lekker op naar Amerika? Kijken of je het daar nog zo leuk vind als je erachter komt hoeveel studeren kost, hoe geweldig slecht geregeld de zorg is en ga zo maar door. Je kan beter blij zijn met wat we hier in Nederland hebben en als je te gierig bent om verzendkosten te betalen, moet je gewoon niet zo zeuren.


    Dit. Ik denk dat je blij mag zijn dat in nederland nog een goede zorg is en een betaalbare studie in plaats van alleen maar te kijken naar wat kleding.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Tja, het leven gaat nu eenmaal niet over rozen en het gras zal altijd groener zijn in een ander land. Soms wens ik ook dat ik in een warm land woon met alle mogelijke kledingzaken om me heen, maar dat zal uiteindelijk ook voor irritaties zorgen. Dat heeft iedereen in ieder land. ^^
    Gewoon niet meer op die Amerikaanse sites zitten, er zijn genoeg leuke webshops hier in Nederland. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind trouwens wel dat sommige mensen even moeten kalmeren. Blijkbaar heeft het slechte weer ook invloed op hen gehad. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wit een hele lange tijd niet dat er hier een accessorize was, en toen ik het eindelijk wist, was ik zo teleurgesteld over de kwalitiet, dat ik niet eens begreep dat ik die winkel miste. En er is hier toch wel een Forever 21?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ben het hélémaal met je eens.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Donder dan lekker op naar Amerika? Jezus. En ik weet niet waar jij spullen koopt, maar ik hoef echt geen 40 euro te betalen voor een opberg doos. Moet je gewoon naar de goede winkels gaan, wat jij zeer zeker niet doet.
    En daarbij, het weer is hier nu eenmaal zo. Altijd al geweest. Als jij er wat aan kunt doen, veel plezier.

    Ik vind mensen zoals jou irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woodbury schreef:
    Bij de IKEA heb je hele goedkope opbergdozen, hoor (cat)


    Can't control my second personality

    Je zoekt gewoon niet goed (cat). Als je gewoon goed zoekt dan kan je goedkoop leuke kleren kopen of spullen kopen -En korting, wie houdt er niet van korting?-. Sommige sites op het internet hebben ook leuke kleren, weliswaar met verzend kosten van 5 euro, maar dan heb je wel wat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klinkt mij in de oren als een verwend nest. (cat)

    Vind je niet dat je een beetje overdrijft? Er zijn mensen die elke maand in onzekerheid moeten leven omdat ze niet weten als ze wel of niet gaan rondkomen om genoeg eten voor hun gezin te kopen, en jij zit te klagen over de winkels en het weer.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Klinkt mij in de oren als een verwend nest. (cat)

    Vind je niet dat je een beetje overdrijft? Er zijn mensen die elke maand in onzekerheid moeten leven omdat ze niet weten als ze wel of niet gaan rondkomen om genoeg eten voor hun gezin te kopen, en jij zit te klagen over de winkels en het weer.

    Ik ben het helemaal met je eens. Klassiek geval van een verwend wijf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Donder dan lekker op naar Amerika? Jezus. En ik weet niet waar jij spullen koopt, maar ik hoef echt geen 40 euro te betalen voor een opberg doos. Moet je gewoon naar de goede winkels gaan, wat jij zeer zeker niet doet.
    En daarbij, het weer is hier nu eenmaal zo. Altijd al geweest. Als jij er wat aan kunt doen, veel plezier.

    Ik vind mensen zoals jou irritant.


    Dit ^^.

    Zoek naar iets goedkopers? Beetje beter je best doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zolang je het niet zo slecht hebt als mensen in derde wereld landen, heb je volgens mij niks te klagen. (cat)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."