• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    Michonne schreef:
    Ze hebben hier genoeg leuke winkels met leuke kleding, als je gewoon daar zou kijken in plaats van in andere winkels die we hier toch niet hebben zou je je niet zo hoeven te irriteren aan zoveel totaal onzinnige dingen. Je kan beter je energie ergens anders insteken en anders rot je toch gewoon lekker op naar Amerika? Kijken of je het daar nog zo leuk vind als je erachter komt hoeveel studeren kost, hoe geweldig slecht geregeld de zorg is en ga zo maar door. Je kan beter blij zijn met wat we hier in Nederland hebben en als je te gierig bent om verzendkosten te betalen, moet je gewoon niet zo zeuren.


    Precies dit. Geloof mij, de VS is overgewaardeerd.
    Mensen hebben een heel verkeerd beeld van dat land door films, series etc.


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Precies dit. Geloof mij, de VS is overgewaardeerd.
    Mensen hebben een heel verkeerd beeld van dat land door films, series etc.

    + Ik vind de meeste kleding waar de amerikanen in lopen vreselijk. Nederland verzorgd zich veel beter :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    + Ik vind de meeste kleding waar de amerikanen in lopen vreselijk. Nederland verzorgd zich veel beter :/


    26 - 02 - '16

    Svale schreef:
    (...)

    Dan was de bikini blijkbaar toch niet bijzonder genoeg.


    ... geef je 80 euro uit aan twee stukken veredeld ondergoed? Beetje geldteveel (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Leer er mee leven of verhuis. ^^ Al heeft Amerika ook een heleboel nadelen.


    Take me to wonderland

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... geef je 80 euro uit aan twee stukken veredeld ondergoed? Beetje geldteveel (cat)


    Ze was gefrustreerd omdat ze zo veel verzendkosten moest betalen voor een leuke bikini, maar blijkbaar was de bikini dan toch niet leuk genoeg om er veel aan uit te geven. Ik heb nooit gezegd dat ik wel bikini's van tachtig euro koop.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hallo, alsof jullie niet depressief worden van dit kutweer steeds. (cat)
    Ik snap haar best, jullie moeten niet allemaal zo butthurt reageren. Dat zij dingen uit Amerika leuker vindt dan de dingen uit Nederland moet zij weten. Ik word in ieder geval schijtziek van de mensen die allemaal reageren dat ze op moet donderen. Ik herinner me namelijk zeeeeeeer duidelijk een aantal klaagtopics van mensen die hier het hardst zitten te zeiken, maar dat iedereen dan wel in hun topic begripvol moet reageren. (cat) En wtf heeft een derdewereldland met dit topic te maken? Moet ik dan ook bij ieder sneu topic zeggen: "Hé, kop op! Je oom is dan misschien wel overleden, maar in Afrika zijn ze allemaal wees!"

    Zo. Old granny trekt zich weer terug in haar schommelstoel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet niet in welke winkels jij kijk ,maar ik heb nog nooit opbergdozen voor 40 euro gezien. Ik heb ze zo vaak onder de 10 euro gezien ,dus ik denk niet dat je goed kijkt. En over het weer moet je niet klagen in geen enkel land is het perfect wees blij dat je in Nederland woont met goede welvaart en al die dingen.
    Dus even kort gezegd: Je overdrijft een beetje en kijkt niet echt naar de goede kant. Ik bedoel weet je hoe bucked up Amerika is o.0?


    Shoganai i ne~

    Barnabas schreef:
    Hallo, alsof jullie niet depressief worden van dit kutweer steeds. (cat)
    Ik snap haar best, jullie moeten niet allemaal zo butthurt reageren. Dat zij dingen uit Amerika leuker vindt dan de dingen uit Nederland moet zij weten. Ik word in ieder geval schijtziek van de mensen die allemaal reageren dat ze op moet donderen. Ik herinner me namelijk zeeeeeeer duidelijk een aantal klaagtopics van mensen die hier het hardst zitten te zeiken, maar dat iedereen dan wel in hun topic begripvol moet reageren. (cat) En wtf heeft een derdewereldland met dit topic te maken? Moet ik dan ook bij ieder sneu topic zeggen: "Hé, kop op! Je oom is dan misschien wel overleden, maar in Afrika zijn ze allemaal wees!"

    Zo. Old granny trekt zich weer terug in haar schommelstoel.


    Je reageert zelf ook best wel 'butthurt'. Just sayin'. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Laxus schreef:
    (...)

    Je reageert zelf ook best wel 'butthurt'. Just sayin'. :')

    Logisch, als iedereen haar zowat de grond in boort. Ik kom voor haar op, ik ga niet tegen iemand zeggen dat ze maar op moet donderen omdat ze gewoon één klaagtopic heeft geopend. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Laxus schreef:
    Trolol.


    Ik hou van dat woord!
    Sorry dit moest even :X

    Maar tja nu weer over het topic: Met het weer heb je inderdaad gelijk, maar je kunt ook hier gewoon winkelen? En bedenk wel dat er in Amerika ook veel meer criminele activiteiten zijn enzo. Ieder land heeft zijn voor en nadelen.


    Reality's overrated.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon goed zoeken. Als je van die ''tumblr'' kleding wilt, gewoon goed zoeken. Ik ken genoeg online winkels die dat soort dingen verkopen, met niet veel verzend kosten. Je moet gewoon héél goed zoeken, dan vind je best leuke en goedkope dingen.. Ik zou blij zijn met wat je hebt.
    Oh en er komt een Forever 21 in Rotterdam volgens mij + er zit er eentje in Antwerpen(?), dusja. & Victoria's secret hebben ze ook in Londen, waar je goedkoper kan bestellen qua verzend kosten. Dusja, zoals ik al zei; goed zoeken.
    En waarom denk je dat winkels zoals dat, hier niet in Nederland zitten? Omdat wij gewoon een te klein land zijn, voor zulke, wereldwijde bekende merken/winkels. Wat betekend dat óf ze verkopen niet goed, óf mensen hebben geen belangstelling..(cat)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:25 ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:24 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Logisch, als iedereen haar zowat de grond in boort. Ik kom voor haar op, ik ga niet tegen iemand zeggen dat ze maar op moet donderen omdat ze gewoon één klaagtopic heeft geopend. (cat)


    Hm, dat laatste gaat tever ja. Maar ik vind dit topic ook wat overdreven.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.