• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    DarkSavior schreef:
    En dan gaan mensen nog zeggen dat we niet zo overdreven moeten reageren op Oosterloo. De ironie, oh god.


    Blij dat ik niet de enige ben die daar de ironie in opmerkte, lol. :')


    ars moriendi

    Macabre schreef:
    Geloof me, elk land heeft zijn nadelen. Amerika al helemaal. :'D


    Save me from myself.

    Weet je, ik zit in Finland nu, voor meer dan een maand al. Ik heb nog niets anders gezien dan sneeuw, en normaal gezien moest het hier ook al lente zijn, maar 't is hier -12 en 's nachts -25°C. En als het dan volgende week hopelijk eindelijk gaat dooien verandert alles in water en kan je maar beter zorgen dat je rubberen laarzen hebt. =) Voor de rest is alles hier ook héél duur.=)
    Je moet het anders bekijken dan wat jij nu doet. Oké, het weer valt tegen, en dit is duur en dat is duur... Maar het kan altijd erger! Het weer in Finland is tien keer erger en qua prijs is het ook eens zo duur! Dus zo slecht heb je het nog niet =). (Qua kledij trekt het ook op niet zoveel trouwens)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wow, child. Calm the fuck down, ieder land heeft zo z'n nadelen en wees blij dat elk land niet hetzelfde is. Ik moet er niet aan denken, zeg. Dan hoeven mensen ook geen wereldreizen te maken, de wereld te ontdekken en is alles maar zo gewoontjes. Ieder mens is ook uniek, denk maar zo. No, I'll think I'll pass. Thank you very much.
    Je reageert een beetje overdreven. :'].

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 1:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    2/3 uurtjes rijden en je zit in Antwerpen. Prachtige stad én ze hebben een Forever 21.
    En anders bestaat er altijd nog Marktplaats. Weliswaar tweedehands maar sommige dingen zijn nog gloednieuw. En zijn ze toch niet wat je wil hebben, verkoop je ze weer op Marktplaats. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alsof Amerika ''country from heaven'' is. Niet dus.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Licet schreef:
    Moet het écht zo extreem opgevat worden, dat is een sarcastische opmerking die ik en vriendinnen vrij vaak gebruiken. Voor mensen die zich aanstellen of veel klagen, het gaat gewoon op in de luchtigheid van het gesprek. 'OMG Justin heeft het uitgemaakt met Selena' 'Joh, ik zou van een flat springen als ik jou was'


    't Is gewoon niet nodig. Je bent vast een toffe meid in het echt, maar mother of God, je maakt toch wel erg vaak kut reacties op het forum. Het is gewoon storend en ik denk dat ik niet de enige ben die het heeft opgemerkt, dus ik denk, ik zeg het effies. No hard feelings.

    ot: er zijn meer dan genoeg leuke, goedkope winkels in Nederland hoor. Je moet gewoon beter zoeken. Ik vind ook dat je nogal overdreven reageert, maar dat heb je vermoed ik inmiddels zelf ook wel begrepen x]. Ik ben het wel met je eens dat het ongelofelijk kut weer is .__.


    i put the fun in funeral

    Someones on their period.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 18:31 ]

    Gewoon alles uit Engeland halen. Doe ik ook. Forever 21, New Look enzo. Dan zijn verzendkosten maar 6 euro. Ongesteld?

    Tortura schreef:
    Wow, child. Calm the fuck down, ieder land heeft zo z'n nadelen en wees blij dat elk land niet hetzelfde is. Ik moet er niet aan denken, zeg. Dan hoeven mensen ook geen wereldreizen te maken, de wereld te ontdekken en is alles maar zo gewoontjes. Ieder mens is ook uniek, denk maar zo. No, I'll think I'll pass. Thank you very much.
    Je reageert een beetje overdreven. :'].


    Lexi! _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ichiya schreef:
    Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je mist.
    En over het weer heb je inderdaad gelijk, ja. (:


    ^I agree with that


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Drogo schreef:
    Klinkt mij in de oren als een verwend nest. (cat)

    Vind je niet dat je een beetje overdrijft? Er zijn mensen die elke maand in onzekerheid moeten leven omdat ze niet weten als ze wel of niet gaan rondkomen om genoeg eten voor hun gezin te kopen, en jij zit te klagen over de winkels en het weer.


    + Oh, maar gelukkig is Amerika wel helemaal perfect. Ieder land heeft voordelen en nadelen. Volgens mij ben jij er nogal op gebrand de nadelen te zien.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 13:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik kijk niet echt op Amerikaanse sites voor kleding, ik vind eigenlijk de kleding en andere spullen in de winkels hier in Nederland en via de webshops van Nederland gewoon leuk =D

    Misschien moet je meer gaan zoeken naar kleine winkeltjes in Nederland, of webshops, waar ze wel leuke spulletjes hebben maar niet precies die je in Amerika kan kopen? Dan ben je veel blijer =3

    Ik vind dat je wel een beetje overdrijft over Nederland. Zo slecht hebben we het ook weer niet. En zoals al tien keer gezegd: Ieder land heeft nadelen. Daarnaast vind ik dat er genoeg leuke kleren zijn te vinden. Je kunt verwachten dat die kleren duur zijn als je alleen maar voor die dure merken gaat.
    Qua het weer: God, ik verlang naar de zon. Ik merk aan bijna iedereen dat ze genoeg hebben van dit grauwe weer. Zou ook goed zijn voor de mensen die last hebben van winterdipjes.


    You are beautiful, you are love.

    Nederland is een best rijk land, weet je. Je had ook in een sloppenwijk in Zuid Amerika kunnen wonen.:Y)