• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    Barnabas schreef:
    Hallo, alsof jullie niet depressief worden van dit kutweer steeds. (cat)
    Ik snap haar best, jullie moeten niet allemaal zo butthurt reageren. Dat zij dingen uit Amerika leuker vindt dan de dingen uit Nederland moet zij weten. Ik word in ieder geval schijtziek van de mensen die allemaal reageren dat ze op moet donderen. Ik herinner me namelijk zeeeeeeer duidelijk een aantal klaagtopics van mensen die hier het hardst zitten te zeiken, maar dat iedereen dan wel in hun topic begripvol moet reageren. (cat) En wtf heeft een derdewereldland met dit topic te maken? Moet ik dan ook bij ieder sneu topic zeggen: "Hé, kop op! Je oom is dan misschien wel overleden, maar in Afrika zijn ze allemaal wees!"

    Zo. Old granny trekt zich weer terug in haar schommelstoel.

    Je haalt me de woorden uit de mond. Er zijn genoeg mensen die wel eens klagen op Q, en veel mensen die zeggen dat ze op mag donderen naar Amerika maken die ook aan. Zij maakt er een keer een aan en dan reageert iedereen zo? Doe normaal. Alsof jullie allemaal zo blij zijn met 4 graden Celcius in de lente en belachelijke verzendkosten.

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje hypocriet om te zeggen dat ze het maar gewoon moet accepteren en zich niet moet aanstellen, maar dan vervolgens het zelf niet accepteren dat ze een simpel topic aanmaakt. Dan vind ik dat zij een betere reden heeft om geïrriteerd te zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben het eens met je wat die kou betreft. Vandaag voor minstens drie uur buiten moeten staan. Met zulke kou is het gewoon geen pretje. En misschien hebben ze die leuke bikini ook wel in Duitsland of België dat scheelt in de verzendkosten.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit de mond. Er zijn genoeg mensen die wel eens klagen op Q, en veel mensen die zeggen dat ze op mag donderen naar Amerika maken die ook aan. Zij maakt er een keer een aan en dan reageert iedereen zo? Doe normaal. Alsof jullie allemaal zo blij zijn met 4 graden Celcius in de lente en belachelijke verzendkosten.

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje hypocriet om te zeggen dat ze het maar gewoon moet accepteren en zich niet moet aanstellen, maar dan vervolgens het zelf niet accepteren dat ze een simpel topic aanmaakt. Dan vind ik dat zij een betere reden heeft om geïrriteerd te zijn. :')


    Ik vind dat jullie gelijk hebben want ik vind inderdaad dat sommige een beetje zijn van: Wat een gezeur. Maar ze mag gewoon haar mening mag uiten toch?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:46 ]


    Reality's overrated.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit de mond. Er zijn genoeg mensen die wel eens klagen op Q, en veel mensen die zeggen dat ze op mag donderen naar Amerika maken die ook aan. Zij maakt er een keer een aan en dan reageert iedereen zo? Doe normaal. Alsof jullie allemaal zo blij zijn met 4 graden Celcius in de lente en belachelijke verzendkosten.

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje hypocriet om te zeggen dat ze het maar gewoon moet accepteren en zich niet moet aanstellen, maar dan vervolgens het zelf niet accepteren dat ze een simpel topic aanmaakt. Dan vind ik dat zij een betere reden heeft om geïrriteerd te zijn. :')

    THANK YOU. Eindelijk iemand die het met me eens is. _O_
    Een betere aanvulling had ik niet kunnen typen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je haalt me de woorden uit de mond. Er zijn genoeg mensen die wel eens klagen op Q, en veel mensen die zeggen dat ze op mag donderen naar Amerika maken die ook aan. Zij maakt er een keer een aan en dan reageert iedereen zo? Doe normaal. Alsof jullie allemaal zo blij zijn met 4 graden Celcius in de lente en belachelijke verzendkosten.

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje hypocriet om te zeggen dat ze het maar gewoon moet accepteren en zich niet moet aanstellen, maar dan vervolgens het zelf niet accepteren dat ze een simpel topic aanmaakt. Dan vind ik dat zij een betere reden heeft om geïrriteerd te zijn. :')


    Volgens mij zegt niemand dat ze op moet rotten, maar als ze het daar zoveel beter vind, mag ze daar heen oprotten. Mij heb je nergens horen klagen over het weer hoor, het is misschien wat koud en vervelend, maar hier valt het nog redelijk mee als je ziet wat er in andere landen gebeurd, dus ik ben allang blij dat ik hier zit. Daarbij vind ik dat dit gewoon veel te overdreven is, dus mensen reageren wat overdreven waarop jullie weer overdreven gaan reageren en zo blijft het lekker doorgaan.


    Your make-up is terrible

    Elk land heeft zo z'n voor- en nadelen :3
    En als de enige nadelen van NL volgens jou alleen als nadelen het weer, winkels en kosten zijn, heb je het toch wel getroffen, geef toe ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ze hebben hier genoeg leuke winkels met leuke kleding, als je gewoon daar zou kijken in plaats van in andere winkels die we hier toch niet hebben zou je je niet zo hoeven te irriteren aan zoveel totaal onzinnige dingen. Je kan beter je energie ergens anders insteken en anders rot je toch gewoon lekker op naar Amerika? Kijken of je het daar nog zo leuk vind als je erachter komt hoeveel studeren kost, hoe geweldig slecht geregeld de zorg is en ga zo maar door. Je kan beter blij zijn met wat we hier in Nederland hebben en als je te gierig bent om verzendkosten te betalen, moet je gewoon niet zo zeuren.


    Daarnaast mag iedereen zijn eigen klaagtopic openen als hij of zij dat wil. Misschien is het ook wel een beetje overdreven, maar moeten we dan iedereen zijn problemen maar afdoen als aanstellerij? Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten en ergernissen en dat is ook maar goed ook. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahaha sorry, maar dit is echt het toppunt van 'First Wold Problems'. Je moet blij zijn dat we seizoenen hebben, dat we sneeuw hebben in de winter en dat het in de zomer meestal een hagelijke 20 tot 30 graden is. En kom op, je gaat heus niet dood als je nu net niet díe bikini hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Hahahaha sorry, maar dit is echt het toppunt van 'First Wold Problems'. Je moet blij zijn dat we seizoenen hebben, dat we sneeuw hebben in de winter en dat het in de zomer meestal een hagelijke 20 tot 30 graden is. En kom op, je gaat heus niet dood als je nu net niet díe bikini hebt.


    Sinds wanneer moet een mens blij zijn met sneeuw? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Sinds wanneer moet een mens blij zijn met sneeuw? (cat)

    Iedereen moet zijn mond houden en niet meer zeuren. :Y)
    Had je dat nog niet door? We mogen blij zijn dat we leven, voor hetzelfde geld hadden we nu een Mars-klimaat gehad. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ichiya schreef:
    Forever21 komt trouwens ook in Nederland.
    Herfst 2013 in Amsterdam. Begin maar alvast met aftellen. (:


    Ik geloof er niet veel van.
    Ze zeiden in 2011 al dat die eind 2011 zou komen, begin 2012 zou die komen en eind 2012 en begin 2013.
    Ik begin nu de moed daarover een beetje kwijt te raken.


    Ivar Oosterloo.

    Ja het weer :[ Het sneeuwt gewoon in de lente...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    Ja het weer :[ Het sneeuwt gewoon in de lente...


    Ik zou van een flat afspringen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En goh, ik dacht dat je in dit land je eigen mening mocht uiten. Ik merk er niet veel van bij sommige mensen.
    en toch nog bedankt voor de mensen die voor me opkomen enz.
    Het topic kwam misschien een beetje dramatisch over, sorry mensen --'
    Mag een mens ook even op een mindere dag haar mening uiten en haar gevoelens uiten. Wauw, wat zijn sommige mensen begripvol.
    Maargoed, ik ga hier niet eens meer op in, mensen die hier zeggen dat ik moet oprotten die zijn wel heel erg laag.


    Ivar Oosterloo.

    Waarom wordt iedereen nou zo boos? ;s


    | Reality is for people that lack imagination |