• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    Ichiya schreef:
    Waarom wordt iedereen nou zo boos? ;s


    Haha, ik had nou ook zo iets van; Wow, hele discussie hierover... Maar ondertussen doe ik zelf wel lekker mee... (ook al probeer ik onpartijdig te blijven, wat me net als altijd niet zo goed lukt :$)


    Reality's overrated.

    Oosterloo schreef:
    En goh, ik dacht dat je in dit land je eigen mening mocht uiten. Ik merk er niet veel van bij sommige mensen.
    en toch nog bedankt voor de mensen die voor me opkomen enz.
    Het topic kwam misschien een beetje dramatisch over, sorry mensen --'
    Mag een mens ook even op een mindere dag haar mening uiten en haar gevoelens uiten. Wauw, wat zijn sommige mensen begripvol.
    Maargoed, ik ga hier niet eens meer op in, mensen die hier zeggen dat ik moet oprotten die zijn wel heel erg laag.



    Hahahaha 'ik dacht dat je in dit land je eigen mening mocht uiten' als jij je kritiek mag uiten, mogen andere mensen toch ook kritiek op jou leveren. De reden dat je zoveel negatief reageren, omdat je ongelofelijk zeur over dingen die nogal meevallen. En dat mag, maar dan kun je wel kritiek verwachten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)


    Hahahaha 'ik dacht dat je in dit land je eigen mening mocht uiten' als jij je kritiek mag uiten, mogen andere mensen toch ook kritiek op jou leveren. De reden dat je zoveel negatief reageren, omdat je ongelofelijk zeur over dingen die nogal meevallen. En dat mag, maar dan kun je wel kritiek verwachten.


    Ze mogen ook wel hun mening geven, maar sommige woorden kunnen ook kwetsen weetje, dus kunnen sommige mensen ook bedenken om het voor zich te houden. Met mijn kritiek beledig of kwets ik niemand.


    Ivar Oosterloo.

    Barnabas schreef:
    (...)

    Daarnaast mag iedereen zijn eigen klaagtopic openen als hij of zij dat wil
    . Misschien is het ook wel een beetje overdreven, maar moeten we dan iedereen zijn problemen maar afdoen als aanstellerij? Iedereen heeft zijn eigen prioriteiten en ergernissen en dat is ook maar goed ook. (cat)

    Ik wou net zeggen. Als je 't zo vervelend vindt, gooi dan zelf ook geen kolen op 't vuur. Klaar d'r met.


    No growth of the heart is ever a waste

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou van een flat afspringen

    Behoorlijk sneu dit. Behoorlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou van een flat afspringen

    Wauw, waar slaat dit op?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou van een flat afspringen

    Doe even normaal zeg.
    OT: Ja ik ben het weer ook helemaal zat. Ik heb zeker weer zin in de zon. Met die winkels betreft gewoon een keer naar Amsterdam gaan en daar lekker winkelen ofzo.


    I still think of the guitar bible.

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou van een flat afspringen

    Als ik jou was, zou ik een beetje dimmen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet het écht zo extreem opgevat worden, dat is een sarcastische opmerking die ik en vriendinnen vrij vaak gebruiken. Voor mensen die zich aanstellen of veel klagen, het gaat gewoon op in de luchtigheid van het gesprek. 'OMG Justin heeft het uitgemaakt met Selena' 'Joh, ik zou van een flat springen als ik jou was'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zou van een flat afspringen

    Oké. Dit gaat écht erover. Ook al is het sarcastisch.
    Heel dit topic gaat erover.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 23:57 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Licet schreef:
    Moet het écht zo extreem opgevat worden, dat is een sarcastische opmerking die ik en vriendinnen vrij vaak gebruiken. Voor mensen die zich aanstellen of veel klagen, het gaat gewoon op in de luchtigheid van het gesprek. 'OMG Justin heeft het uitgemaakt met Selena' 'Joh, ik zou van een flat springen als ik jou was'

    Ja dat moet echt zo extreem opgevat worden. Dat jou vriendinnen en jij die zin zo vaak gebruiken betekend niet dat het een normale sarcastische opmerking is.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ja dat moet echt zo extreem opgevat worden. Dat jou vriendinnen en jij die zin zo vaak gebruiken betekend niet dat het een normale sarcastische opmerking is.


    Vertel eens wat er dan zo beledigend aan is?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet, ik zie de humor er wel van in. Zo lekker sarcastisch :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeeez, mensen, lighten up. Dat valt hier maar allemaal over Licet heen. :') Typisch weer.


    ars moriendi

    En dan gaan mensen nog zeggen dat we niet zo overdreven moeten reageren op Oosterloo. De ironie, oh god.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 0:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.