• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit. Zijn officiële roepnaam is Emmanuel, maar omdat dit vaak wordt afgekort tot Emma, luistert hij allen als hij voluit Emmanuel wordt genoemd. Toch ligt zijn voorkeur bij Ezra. Het ligt lekkerder in de mond en klinkt vloeiender. Russo is de achternaam van Ezra’s biologische moeder en Smit is de achternaam van zijn adoptieouders. Hierbij geeft Ezra ook de voorkeur aan de naar Russo.
    Begeleider of Kampeerder: Kampeerder
    Leeftijd: Ezra is achttien jaar geleden geboren op een koude januari dag.
    Jongen/Meisje: Jongen
    Uiterlijk:


    In Ezra’s gezicht vallen vooral zijn jukbeenderen erg op. Hij kan dan ook niet ontkennen dat hij eigenlijk gek op ze is. Ezra heeft iets vollere lippen en een normale neus. Hij is niet vies van een beetje baardgroei, niet bij zichzelf, niet bij anderen. Hij voelt zich een stuk mannelijker met die haartje over zijn wangen en kin. Ezra heeft iets dieper liggende ogen, die lichtbruin gekleurd zijn. Ook is hij gezegend met een flinke bos bruin haar.
    Ezra is 1.88 meter lang en een normaal postuur. Qua kleding doet Ezra niet echt iets vreemd. Hij draagt vaak casual kleding. Een spijkerbroek gecombineerd met een nonchalante bloes is voor Ezra al genoeg, alhoewel hij zich ook lekker voelt in een joggingsbroek en een sweater.
    Ezra heeft de naam van zijn dochter – Sara – op zijn rug getatoeëerd. Ook heeft hij op zijn kuit een plaatje van Texas en op zijn onderarm een simpele dreamcatcher.
    Seksualiteit: Ezra is eigenlijk panseksueel als het aankomt op liefdesrelaties. Bij een seksuele relatie is hij echter biseksueel. Zo is hij ook uit de kast gekomen en staat hij bekend.
    Karakter: Ezra is een beetje een einzelgänger. Hij heeft niet zoveel met mensen, vroeger was dit anders. Vroeger was Ezra een mensenmens. Hij hield van de constante chaos om zich heen en kon niet tegen stiltes. Tegenwoordig is Ezra meer op zichzelf gesteld en heeft die chaos niet meer nodig. Dit betekent echter niet dat Ezra netjes en geordend is. Een ritme heeft Ezra niet. Vroeger kon hij al halverwege zijn tandenpoetsen zijn tandenborstel wegleggen en met zijn haar in de weer gaan. Deze trek heeft zich in de loop van de jaren versterkt. Ezra heeft moeite met zich op één ding te focussen. Hij hoort en ziet het liefste alles, niet uit nieuwsgierigheid, maar uit gewoonte. Hij is graag van dingen op de hoogte en wil weten wat er met hem gaat gebeuren. Deze weinige controle zal Ezra in het kamp volledig kwijtraken en dat beangstigd hem het meest. Ezra is onder andere hierdoor snel achterdochtig en wantrouwend. Hij houdt niet van plotselinge aanrakingen en mensen moeten niet te dichtbij komen.
    Al dit betekent echter niet dat Ezra een stille teruggetrokken jongen is, in tegendeel zelfs. Ezra laat zichzelf duidelijk horen Zo graag hij anderen wilt horen, zo graag laat hij zichzelf ook horen. Als er iets aan de hand is, staat Ezra vooraan. Sommige mensen beschrijven Ezra als een macho, zelf ziet hij dit anders. Hij vindt zichzelf vooral ‘aanwezig’. Op de basis en middelbare school was Ezra dan ook vaak de aanstichter van verschillende conflicten te variëren van (onschuldige) plagerijtjes tot vechtpartijen. Ezra is niet een vechtersbaas, maar raakte er op een of andere manier wel altijd bij betrokken. Waarschijnlijk kwam dit omdat Ezra zichzelf en zijn naasten graag verdedigd. Als Ezra iemand in zijn hart heeft gesloten – wat zelden gebeurt – draagt Ezra diegene altijd met zich mee. Hij zal hem of haar verdedigen tot hij erbij neervalt. Het raakt Ezra dan ook dat men hem kan kwetsen. Om hem heen staat een grote muur, waardoor hij zijn emoties niet laat zien. Hij heeft deze weg en voelt ze regelmatig, maar voor hemzelf is het veiliger als hij het niet toont. Hij is dan ook niet heel gevoelig voor emoties van anderen. Een egoïstische trek, maar Ezra bekijkt alles vanuit zijn point of view. Hij heeft al moeite met zijn eigen karakter en problemen, die van anderen hoeft hij er niet bij te hebben. Hij wil dan ook alleen het beste voor hem en Sara.
    Ezra is niet bang voor een confrontatie. Als iets hem niet zint, laat hij dit graag horen en confronteert hij mensen er graag mee – niet altijd op dezelfde nette manier. Er zit dan ook geen stopknop op Ezra. Ales Ezra iets in zijn hoofd heeft, dan is hij niet te stoppen. Hij moet altijd zijn doel bereiken of triomf te kunnen vieren. Wil je Ezra beïnvloeden of op andere gedachten brengen moet je van goede huizen komen. Hij houdt zich graag vast aan zijn eigen kennis. Gelijk krijgen is voor Ezra belangrijker dan gelijk hebben.
    Voordat Sara kwam had Ezra vaak pleziertjes. Deze waren voornamelijk met – meerdere – vrouwen. Met mannen heeft Ezra echter minder ervaring, maar seksueel gaat zijn voorkeur meer naar vrouwen.
    Echte hobby’s heeft Ezra niet. Vroeger was hij vaak te vinden met Elayna en deden ze leuke dingen. Thuis zorgt hij nu altijd voor kleine Sara. Hij wil dat het bijna tweejarige meisje de jeugd van haar leven heeft. Hij leven draait dan ook om de hare en met haar onderneemt hij vaak veel dingen. Samen gaan ze geregeld naar de kinderboerderij, picknicken, het park en dierentuin – Sara is namelijk gek van dieren en natuur –. Verder vindt Sara verhaaltjes geweldig. Ezra vertelt haar dan voor het slapen ook altijd een verhaaltje. De meeste verzint hij ter plekken en hij verwerkt Sara’s lievelingsdingen erin. Sara is Ezra’s kleine prinsesje en dit laat hij maar al te graag aan haar weten. Bij Ezra kan hij zichzelf zijn en is hij lief voor het meisje, buiten haar om heeft hij een grote muur gebouwd.
    Eventuele extra’s: Ezra is geboren in de extreem conservatieve Amerikaanse staat Texas. Ezra’s biologische moeder Rachel raakte op haar zeventiende zwanger van Ezra. Van haar streng Katholieke ouders moest Rachel haar kleine baby afstaan. Tot Ezra’s doping in zijn tweede week is hij bij Rachel gebleven. Zij heeft hem dan ook zijn zeer Bijbelse namen gegeven. Nog altijd noemt Ezra zichzelf Amerikaans, ondanks dat hij maar enkele weken in Texas heeft gewoond. Hij is nu nog steeds erg bezig met Rachel, het diepste in zijn hart zou hij haar willen ontmoeten.
    De adoptie van de Nederlandse familie Smit was voor Ezra een geschenk uit de hemel, maar een adoptie laat altijd sporen achter bij een kindje, hoe jong dan ook. Ezra heeft erg last om zich aan mensen te binden. Hij heeft dan ook nooit een sterke band gekregen met meneer en mevrouw Smit. Hij noemt hen beide bij de achternaam en als hij het over zijn moeder heeft, dan heeft hij het over Rachel. Zijn angst is om nogmaals in de steek te worden gelaten, ook al weet hij dat Rachel geen andere keuze had.
    Vanaf zijn tweede kwam ook Elayna bij de familie Smit langs. Mevrouw Smit paste vaak op het kleine meisje, die dezelfde leeftijd had als Ezra. Vanaf het moment dat Elayna binnen kwam bij de familie waren zij en Ezra onafscheidelijk. Ze deden alles samen. Ze gingen uiteindelijk samen naar de basisschool, kwamen in dezelfde klassen, gingen samen op voetbal, haalde samen hun zwemdiploma’s, gingen naar dezelfde middelbare school etc. Als je Ezra zag, kon je er donder op zeggen dat Elayna ook in de buurt was, en andersom. Dit veranderde echter toen Ezra Elayna bezwangerde. Hij verwarde zijn vriendschap met liefde voor Elayna. In eerste instantie mocht Ezra Elayna niet meer zien, maar toen de baby geboren was werd dit anders. De baby, die Ezra Sara Miriam Rachel Russo had genoemd, was vaker bij Ezra dan bij de moeder van het kindje. Toen Sara drie maanden was, verhuisde Elayna in de tijd dat de baby bij Ezra was. Ze heeft haar nooit meer opgehaald. Dit is nu bijna twee jaar geleden en sindsdien is Ezra veranderd. Hij wantrouwt iedereen die ook maar iets te dicht zijn of Sara’s buurt komt. Zijn angst om te binden werd als maar groter en hij klemde Sara – soms letterlijk – tegen zich aan.
    De familie Smit was opzich een tolerante familie. Ze hadden naast Ezra nog een vier andere pleegkinderen dus Sara’s komt was in principe geen probleem, maar Ezra’s geaardheid wel. De familie geloofde heilig dat homoseksualiteit en alle andere vormen daarvan een ziekte was en ze vonden dat kleine Sara niet beïnvloed door haar vader mocht worden. Meneer en mevrouw Smit kozen er dus voor – aangezien Sara onder hun dak leefde – dat Erza naar Camp Springwood moest totdat hij weer ‘gezond’ was, zodat Sara niet ziek zou worden.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind Ezra leuk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ........... :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahah! Hem heb ik ook eens gebruikt voor een RPG, hij heette Grayson.

    Eye candeh! (banana)

    Maar een tienervader? Beetje een afknapper, Deem :W
    Kereltje heeft ook heel wat emotionele bagage mee (al ben ik de laatste die daar eigenlijk een opmerking over mag maken, gezien ik mijn personages ook vanalles aandoe :'))

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 14:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    dubbelpost.

    Vervelende rotserver.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 14:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 15:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, op andere foto's vind ik hem alleen niet zo knap, maar hier, phoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    À boy for me


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik waarschuw alvast; mijn personage gaat ook wat drama achter de rug hebben, hahaha. Vinnikleuk. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shelob schreef:
    À boy for me


    Top!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Macabre schreef:
    Ik waarschuw alvast; mijn personage gaat ook wat drama achter de rug hebben, hahaha. Vinnikleuk. (bloos)


    We houden allemaal van drama :'D

    @ Elise; ach, ik zit momenteel in mijn 16&pregnant fase. Baby's! Haha

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 15:28 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb trouwens geen flauw idee wie hij is, ik ken alleen die foto :p

    Ik ben echt zo benieuwd hoe dit RPG gaat lopen. Als er zich geen "begeleiders" aanmelden, gooi ik mijn begeleider uit een ander RPG er in, goed? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    UghShyUgh (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Roane, van mij mag je alles :'D Ik doe zelf denk ik geen begeleider, als ik een meelevende maak wordt het namelijk Cassia en als ik een strenge maak, is het Amyra, dat weet ik nu al, en dat is ook weer zo stom.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.