• Hallllllooooooo mensjes !

    Ik heb even jullie hulp nodig , ik heb morgen mijn examens van geschiedenis maar ik heb niet alles dus even een paar vragen:

    Welke 2 volkeren hebben een eind gemaakt aan de Keltische overheersing ?
    Hoe hebben de Kelten zich als volk gevormd ?
    Hoe hebben de Ketlen hun levensonderhoud voorzien ?
    Wat is het verschil tussen vrijen en onvrijen ?

    Jep , i know ik moet beter opletten tijdens de les maar als een goeie vriendin achter je zit en een andere goeie vriendin voor je , jah dan kan ik gewoon niet zwijgen , en letten we nooit op hihi .

    SO THANXXXXXXXX Als jullie mij kunnen helpen !!!!! LOLO XD

    Luv youuuuuuuu ! <3 :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mufinn schreef:
    staat dit niet gewoon in je boek...


    Dat dacht ik dus ook. En zoals sommige mensen al hebben gezegd waarschijnlijk kun je die dingen vinden op Google. Het duurt misschien wel even maar dan heb je wel je antwoorden.

    En voor alle andere mensen die hebben gereageerd, ik schrik wel een beetje van jullie reacties. Het is niet fijn als iemand meerdere topics opent en met haar vriendinnen kletst waardoor ze informatie heeft gemist maar toch. Kan aan mij liggen maar ik vind dat jullie wel heftig reageren.


    Physics is awesome

    Ik ben geen wandelende google. Anders lees je geschiedenis boek gewoon.


    I still think of the guitar bible.

    Dit hoef je niet te snappen, maar gewoon op te zoeken en te leren. Je begint wel een beetje laat met vragen, niet?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik hou van reacties hier :') Maar, Had je je dat niet een beetje vroeger moeten afvragen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Laxus schreef:
    Dit hoef je niet te snappen, maar gewoon op te zoeken en te leren. Je begint wel een beetje laat met vragen, niet?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:11 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk dat je dit beter aan je klasgenoten kan vragen dan aan ons.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Welke Kelten? Voor mijn examen volgende week hoef ik alleen de V.S. te kennen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    Welke Kelten? Voor mijn examen volgende week hoef ik alleen de V.S. te kennen?


    Dat dacht ik dus ook ja. Examenonderwerp geschiedenis dit jaar is toch VS en de Republiek? Voor zover ik weet in ieder geval wel voor Havo en VWO.
    Maar, anyway, je kunt het inderdaad beter op internet opzoeken/in je boek kijken/aan een klasgenoot vragen. Dit lijken me namelijk gewoon typische leerdingen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Doo schreef:
    Welke Kelten? Voor mijn examen volgende week hoef ik alleen de V.S. te kennen?

    Als je naar haar leeftijd kijkt, zie je dat ze 14 is. Dus het is denk ik gewoon een proefwerk.


    Take risks and conquer your fears.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook ja. Examenonderwerp geschiedenis dit jaar is toch VS en de Republiek? Voor zover ik weet in ieder geval wel voor Havo en VWO.
    Maar, anyway, je kunt het inderdaad beter op internet opzoeken/in je boek kijken/aan een klasgenoot vragen. Dit lijken me namelijk gewoon typische leerdingen. (:


    Volgensmij bedoel ze examen als een proefwerk voor het schoolexamen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het verschil tussen vrijen en onvrijen is of er kleding tussen jou en je lover zit (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Het verschil tussen vrijen en onvrijen is of er kleding tussen jou en je lover zit (cat)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Insurgent schreef:
    (...)
    Als je naar haar leeftijd kijkt, zie je dat ze 14 is. Dus het is denk ik gewoon een proefwerk.

    Ohh. Jongens, als 't niet meetelt voor je eindexamenlijst noem 't dan ook geen examen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."