• Hallllllooooooo mensjes !

    Ik heb even jullie hulp nodig , ik heb morgen mijn examens van geschiedenis maar ik heb niet alles dus even een paar vragen:

    Welke 2 volkeren hebben een eind gemaakt aan de Keltische overheersing ?
    Hoe hebben de Kelten zich als volk gevormd ?
    Hoe hebben de Ketlen hun levensonderhoud voorzien ?
    Wat is het verschil tussen vrijen en onvrijen ?

    Jep , i know ik moet beter opletten tijdens de les maar als een goeie vriendin achter je zit en een andere goeie vriendin voor je , jah dan kan ik gewoon niet zwijgen , en letten we nooit op hihi .

    SO THANXXXXXXXX Als jullie mij kunnen helpen !!!!! LOLO XD

    Luv youuuuuuuu ! <3 :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    RainbowDash schreef:
    Het verschil tussen vrijen en onvrijen is of er kleding tussen jou en je lover zit (cat)


    Ik vroeg me al af wanneer zo'n opmerking zou komen. :'D


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Doo schreef:
    (...)
    Ohh. Jongens, als 't niet meetelt voor je eindexamenlijst noem 't dan ook geen examen.


    In 3 Vmbo kun je wel al punten voor je schoolexamen halen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    In 3 Vmbo kun je wel al punten voor je schoolexamen halen.

    Maar da's geen eindexamenstof. 't Is gewoon verwarrend, dat bedoel ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw. De mensen op Quizlet zijn over het algemeen echt kut. Wat een hulp allemaal! Zo lief van iedereen ^^


    -

    Genius schreef:
    Wauw. De mensen op Quizlet zijn over het algemeen echt kut. Wat een hulp allemaal! Zo lief van iedereen ^^

    Ik zie jou anders ook niet helpen. ^^


    Take me to wonderland

    Genius schreef:
    Wauw. De mensen op Quizlet zijn over het algemeen echt kut. Wat een hulp allemaal! Zo lief van iedereen ^^


    Over het algemeen, met uitzondering op jou natuurlijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Itami schreef:
    (...)
    Ik zie jou anders ook niet helpen. ^^

    Dat komt omdat ik gewoon even kut wou doen op de mensen die hierop reageren. ^^ Soms moet dat even.

    Licet schreef:
    (...)

    Over het algemeen, met uitzondering op jou natuurlijk.

    Uiteraard.


    -

    Oh, de verdraagzaamheid op dit forum. :'D Haha.


    Nee maar seriously, google het dan gewoon en let op de volgende keer.


    ars moriendi

    En wat zit iedereen hier schijnheilig te doen. Ik weet wel zeker dat mensen hier ook niet altijd opletten in de les. :Y)

    Wauw, mijn haat van vroeger komt weer naar boven. Ik heb het kut reageren gemist, ga ik vaker doen denk ik.


    -

    Genius schreef:
    En wat zit iedereen hier schijnheilig te doen. Ik weet wel zeker dat mensen hier ook niet altijd opletten in de les. :Y)

    Wauw, mijn haat van vroeger komt weer naar boven. Ik heb het kut reageren gemist, ga ik vaker doen denk ik.

    Yeah, haal de sfeer nog maar meer naar beneden. En ik zeg niet dat ik het niet praat met mensen, maar ik snap en volg alles wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niks over Kelten, helaas. Gooooogle. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Yeah, haal de sfeer nog maar meer naar beneden. En ik zeg niet dat ik het niet praat met mensen, maar ik snap en volg alles wel :Y)

    Sfeer is toch al verpest, kan ik net zo goed meedoen. ^^


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Yeah, haal de sfeer nog maar meer naar beneden. En ik zeg niet dat ik het niet praat met mensen, maar ik snap en volg alles wel :Y)

    Want jij bent altijd zo tolerant en vrolijk op het forum :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    (...)
    Sfeer is toch al verpest, kan ik net zo goed meedoen. ^^


    Daar heb je altijd al een handje van gehad, dus ik snap niet waar het nu mee gaan doen ineens vandaan komt.


    Your make-up is terrible

    Doo schreef:
    (...)
    Want jij bent altijd zo tolerant en vrolijk op het forum :W

    Zeg ik dat dan? Nope, well done Sherlock. Als ze het echt niet wist en zelf moeite had gedaan, had ik best willen helpen. Ik help mensen zo vaak op Quizlet, dus niet zo zeiken jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.