• Hallllllooooooo mensjes !

    Ik heb even jullie hulp nodig , ik heb morgen mijn examens van geschiedenis maar ik heb niet alles dus even een paar vragen:

    Welke 2 volkeren hebben een eind gemaakt aan de Keltische overheersing ?
    Hoe hebben de Kelten zich als volk gevormd ?
    Hoe hebben de Ketlen hun levensonderhoud voorzien ?
    Wat is het verschil tussen vrijen en onvrijen ?

    Jep , i know ik moet beter opletten tijdens de les maar als een goeie vriendin achter je zit en een andere goeie vriendin voor je , jah dan kan ik gewoon niet zwijgen , en letten we nooit op hihi .

    SO THANXXXXXXXX Als jullie mij kunnen helpen !!!!! LOLO XD

    Luv youuuuuuuu ! <3 :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Genius schreef:
    En wat zit iedereen hier schijnheilig te doen. Ik weet wel zeker dat mensen hier ook niet altijd opletten in de les. :Y)

    Wauw, mijn haat van vroeger komt weer naar boven. Ik heb het kut reageren gemist, ga ik vaker doen denk ik.


    Niet opletten in de les is één, maar om vervolgens te lui te zijn om zelf informatie op te zoeken en ons daarvoor aan het werk te willen zetten, is wel een beetje krom, vind je niet?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Michonne schreef:
    (...)

    Daar heb je altijd al een handje van gehad, dus ik snap niet waar het nu mee gaan doen ineens vandaan komt.

    Misschien omdat ik een tijd lang me niet bezig hield met kut doen, en nu zeg ik een keer weer iets en meteen krijg ik weer gezeik over me heen. Heerlijk, heb het gemist.


    -

    Doo schreef:
    (...)
    Want jij bent altijd zo tolerant en vrolijk op het forum :W

    Tegenwoordig toleranter dan het gros dat op dit topic reageert :'].
    ON: Ik zou eem wiki erbij pakken. Vrijen en onvrijen zal wel met slaven te maken hebben denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zeg ik dat dan? Nope, well done Sherlock. Als ze het echt niet wist en zelf moeite had gedaan, had ik best willen helpen. Ik help mensen zo vaak op Quizlet, dus niet zo zeiken jij.

    Je moet niet andere mensen gaan verwijten dat zij de sfeer naar beneden halen wanneer je zelf de meest rotte appel op het forum bent :W En och gut, niet zo zeiken ik. Ik zou niet durven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Want jij bent altijd zo tolerant en vrolijk op het forum :W



    Dit dus. :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:03 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Genius schreef:
    En wat zit iedereen hier schijnheilig te doen. Ik weet wel zeker dat mensen hier ook niet altijd opletten in de les. :Y)

    Wauw, mijn haat van vroeger komt weer naar boven. Ik heb het kut reageren gemist, ga ik vaker doen denk ik.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Svale schreef:
    (...)

    Niet opletten in de les is één, maar om vervolgens te lui te zijn om zelf informatie op te zoeken en ons daarvoor aan het werk te willen zetten, is wel een beetje krom, vind je niet?

    Aan het werk zetten? Als je niks weet over Kelten dan zeg je gewoon niks. Weet je er iets over dan reageer je. Ze zegt niet dat dat jullie het op moeten zoeken :') En ja, natuurlijk kan ze dat zelf opzoeken maar het ging mij meer om de manier hoe de mensen reageren op dit topic.


    -

    Doo schreef:
    (...)
    Je moet niet andere mensen gaan verwijten dat zij de sfeer naar beneden halen wanneer je zelf de meest rotte appel op het forum bent :W En och gut, niet zo zeiken ik. Ik zou niet durven.

    Ik ben de meest rotte appel? Dan weet ik niet wat je ter vergelijking gebruikt. Als mensen verdienen dat ik aardig ben, dan ben ik het ook. Ik help mensen vaak genoeg, heb het eergisteren nog gedaan, maar goed, waarom zou ik me moeten verdedigen tegen jou? Hahaha. Het maakt me echt geen ruk uit wat jij vind. Ik ben niet voor niks aardig voor mensen die het verdienen en jij hoort daar niet bij. Dus ga lekker ergens janken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kunnen we nu mooi on-topic blijven en haar antwoorden geven op haar vragen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    En wat zit iedereen hier schijnheilig te doen. Ik weet wel zeker dat mensen hier ook niet altijd opletten in de les. :Y)

    Wauw, mijn haat van vroeger komt weer naar boven. Ik heb het kut reageren gemist, ga ik vaker doen denk ik.


    Ik wil best toegeven dat ik niet altijd heb opgelet in de les. Maar kom op, om dan Q maar om de antwoorden te vragen vind ik echt dom. Daar heb je je lesboek + google voor.


    You are beautiful, you are love.

    Doo schreef:
    (...)
    Je moet niet andere mensen gaan verwijten dat zij de sfeer naar beneden halen wanneer je zelf de meest rotte appel op het forum bent :W En och gut, niet zo zeiken ik. Ik zou niet durven.


    Ik wil er niet tussen komen, maar iemand een rotte appel noemen is wel vrij.. Naar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik wil er niet tussen komen, maar iemand een rotte appel noemen is wel vrij.. Naar.

    Licet, I don't care :Y) Ik maak me niet druk om dat soort mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben de meest rotte appel? Dan weet ik niet wat je ter vergelijking gebruikt. Als mensen verdienen dat ik aardig ben, dan ben ik het ook. Ik help mensen vaak genoeg, heb het eergisteren nog gedaan, maar goed, waarom zou ik me moeten verdedigen tegen jou? Hahaha. Het maakt me echt geen ruk uit wat jij vind. Ik ben niet voor niks aardig voor mensen die het verdienen en jij hoort daar niet bij. Dus ga lekker ergens janken :Y)

    Ik ben het met Doo eens, sorry.

    En wat zit iedereen gelijk op Genius te vitten? Er waren al twee pagina's met heftige reacties gegeven, komt Genius ertussen en gelijk zit iedereen op haar nek!

    Maargoed dat terzake,
    Volgende keer zou ik je maar iets beter voorbereiden op een toets.
    Wij zijn ook geen docenten en er zullen maar een paar mensen zijn die antwoord hebben op jouw vragen.
    Het handigste zou zijn om het even te googlen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben de meest rotte appel? Dan weet ik niet wat je ter vergelijking gebruikt. Als mensen verdienen dat ik aardig ben, dan ben ik het ook. Ik help mensen vaak genoeg, heb het eergisteren nog gedaan, maar goed, waarom zou ik me moeten verdedigen tegen jou? Hahaha. Het maakt me echt geen ruk uit wat jij vind. Ik ben niet voor niks aardig voor mensen die het verdienen en jij hoort daar niet bij. Dus ga lekker ergens janken :Y)

    Doe niet zo butthurt, alsjeblieft zeg. Ik gaf kritiek op de ironie van jouw eerste comment, waarna je besloot dat je mij ook maar de grond in moest boren. De manier waarop je reageert bewijst eigenlijk al mijn hele punt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Doe niet zo butthurt, alsjeblieft zeg. Ik gaf kritiek op de ironie van jouw eerste comment, waarna je besloot dat je mij ook maar de grond in moest boren. De manier waarop je reageert bewijst eigenlijk al mijn hele punt.

    That doesn't even make sense. Maar goed, wat jij wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.