• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MirLiam schreef:
    Ik vraag me echt af hoe je nu over me denkt.

    Lolz dat vraag ik me nu eigenlijk ook af, even though I shouldn't give shit about that :'D.
    Hoe dan ook... waren er een paar subtiele dingen waar ik me niet helemaal content bij voelde. I like the word 'content'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb morgen stage (kinderopvang) van half 10 tot 6 uur -.-' heb daar totaal geen zin in...

    De tijd is Londen was veels te kort. Ik wil terug. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Denken mensen serieus dat ik care wat ze van me vinden? Lol. Ik heb wel betere dingen te doen en andere mensen om naar te luisteren / te helpen / shit mee te doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo wordt het er inderdaad gezelliger op. (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Zo wordt het er inderdaad gezelliger op. (cat)

    Nee, ook weer waar, misschien niet het handigst van me. Maar soms is het nodig, Ik bedoel, ik weet best dat ik soms dodelijk irritant en echt gemeen ben. Zal ik ook echt niet ontkennen, maar ik weet ook van mezelf dat ik vaak genoeg aardig ben, geef om mensen en ze ook gewoon help. Maar goed, sommige mensen willen dat niet zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké. In dit huis wordt moeilijk gedaan over een stom dingetje. Laat mij ook eens gelukkig zijn en plezier hebben. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat heb ik nou heel de dag gedaan? Een paar foto's gefotoshopt. Goed bezig.


    I still think of the guitar bible.

    Oh the good old days.


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, ook weer waar, misschien niet het handigst van me. Maar soms is het nodig, Ik bedoel, ik weet best dat ik soms dodelijk irritant en echt gemeen ben. Zal ik ook echt niet ontkennen, maar ik weet ook van mezelf dat ik vaak genoeg aardig ben, geef om mensen en ze ook gewoon help. Maar goed, sommige mensen willen dat niet zien.


    Het was ook niet speciaal tegen jou bedoelt, meer in het algemeen. Het is zo krom dat mensen zeuren over de slechte sfeer op Q, maar zelf ook niet hun best doen om het gezelliger te maken, of het zelfs nog ongezelliger maken door de schuld op één persoon te schuiven.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    Het was ook niet speciaal tegen jou bedoelt, meer in het algemeen. Het is zo krom dat mensen zeuren over de slechte sfeer op Q, maar zelf ook niet hun best doen om het gezelliger te maken, of het zelfs nog ongezelliger maken door de schuld op één persoon te schuiven.

    Weet ik, maar ik hielp nou ook niet bepaald om de sfeer hoog te houden. Misschien moet ik in het vervolg toch iets meer moeite doen. Niet dat ik tegen iedereen aardig zal zijn, want sommige mensen hebben het al verpest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svale schreef:
    (...)

    Het was ook niet speciaal tegen jou bedoelt, meer in het algemeen. Het is zo krom dat mensen zeuren over de slechte sfeer op Q, maar zelf ook niet hun best doen om het gezelliger te maken, of het zelfs nog ongezelliger maken door de schuld op één persoon te schuiven.

    Huh welk persoon dan :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    Denken mensen serieus dat ik care wat ze van me vinden? Lol. Ik heb wel betere dingen te doen en andere mensen om naar te luisteren / te helpen / shit mee te doen :Y)


    Stoer. Stoere boy.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Stoer. Stoere boy.

    Ach Sarah. Dankjewel. Jij kunt er ook wat van stoere meid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Don't rage you goddamn bitch!


    26 - 02 - '16