• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Svale schreef:
    (...)

    Wees blij dat ze dat doen. Mijn klasgenoten laten de bus gewoon wegrijden, en ik kom niet expres te laat. :W

    Maar ik wou helemaal niet naar gym. x'D


    Take me to wonderland

    Meh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zit met een geweldig idee in mijn hoofd maar ik weet niet of er mensen zin hebben om mee te doen..


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik zit met een geweldig idee in mijn hoofd maar ik weet niet of er mensen zin hebben om mee te doen..


    Share!


    everything, in time

    Mavis schreef:
    Ik zit met een geweldig idee in mijn hoofd maar ik weet niet of er mensen zin hebben om mee te doen..


    Vertel op.


    Your make-up is terrible

    Nou, ik dacht aan een RPG die gaat over alcoholverslaafden in een kliniek en dat ze samen proberen uit te breken, maar dat ze nog wel hun gebreken hebben omdat de alcohol veel bij ze heeft beschadigd. Ik heb het idee bedacht door het liedje Raise Your Glass van P!nk die ik net luisterde ^^


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Nou, ik dacht aan een RPG die gaat over alcoholverslaafden in een kliniek en dat ze samen proberen uit te breken, maar dat ze nog wel hun gebreken hebben omdat de alcohol veel bij ze heeft beschadigd. Ik heb het idee bedacht door het liedje Raise Your Glass van P!nk die ik net luisterde ^^


    Dat kan wel heel hilarisch worden eigenlijk...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat kan wel heel hilarisch worden eigenlijk...


    Zal ik dan maar het idee verder uitwerken en er een topic van maken? Ik ga dan wss wel een minimum van 10 regels doen


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Zal ik dan maar het idee verder uitwerken en er een topic van maken? Ik ga dan wss wel een minimum van 10 regels doen


    Ja. 8D


    Your make-up is terrible

    Dit duurt zo verdomd lang.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Anguish schreef:
    Uuuughhh kom online! Er zijn zoveel mensen, maar jij niet! (no_chears)

    Ik ben er :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben er :Y)


    Yeah, want ik had het ook over jou! *O*

    Stiekem niet, op jou ben ik boos, mister. You promised me yesterday! :c


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Yeah, want ik had het ook over jou! *O*

    Stiekem niet, op jou ben ik boos, mister. You promised me yesterday! :c

    I am so sorry D:
    Ik zal gaan schrijven zodra ik mijn gedicht af heb voor Junns. Maar help me wel ff herinneren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I am so sorry D:
    Ik zal gaan schrijven zodra ik mijn gedicht af heb voor Junns. Maar help me wel ff herinneren.


    Ik zal je regelmatig een bericht sturen.
    And you better make a good one!


    everything, in time

    asdfdghwbfsdcjmxdh.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.