• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    Fuck alles, ik ben hier helemaal klaar mee. T_T Waarom doen ze ons zoiets aan, dit is gewoon... het ergste van alles. Het is niet eeerlijk, kunnen jullie ons dan niet gewoon één keer sparen, of gewoon iets doen wat niet zó erg is I'M NOT OKAY WITH THIS!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:37 ]


    Your make-up is terrible

    Een personage, die niet té cliché is, bedenken voor die RPG is moeilijk. Ik heb naam, leeftijd en foto. That's it. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Een personage, die niet té cliché is, bedenken voor die RPG is moeilijk. Ik heb naam, leeftijd en foto. That's it. (cat)


    Dan zou ik goed kijken naar de blik die de persoon op de foto heeft en daar wat meer mee doen. Wat zegt de blik over het karakter en dan kan je vervolgens zo de rest van het karakter maken (;


    26 - 02 - '16

    Waarom laten je klasgenoten de bus stoppen voor je om naar gym te gaan? Hadden ze niet door dat ik expres te laat kwam? -.-


    Take me to wonderland

    YEEEES!
    Vanaf deze week eindelijk les van een goede economie docent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb vandaag gehoord dat mijn science docent kanker heeft, mijn konijn beet me in mijn teen en heb de xbox laten flickeren, kortom geweldige dag. NOT!:S

    Ik zei toch dat karma je zou terugpakken? Eigen schuld, schat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sommige mensen zijn echt ongelofelijk :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aan de ene kant wil ik iemand die gewoon naar me luistert en bij wie ik altijd mijn elende mag uitstorten, maar aan de andere kant wil ik iemand tegen wie ik niks hoef te zeggen, die kan zien hoe ik me voel. Kennelijk is het allemaal te veel gevraagd, want ik kan moeilijk iemand dwingen om er altijd voor me te zijn maar ik voel me gewoon fucking alleen en niemand heeft het echt door en ik wil er niet over zeuren want dan gaat iedereen me nog vervelender vinden.

    Thanks for wasting my time..


    Caution first, always.

    Uuuughhh kom online! Er zijn zoveel mensen, maar jij niet! (no_chears)


    everything, in time

    Waarom verdien ik niet gewoon 1000euro in de maand. Dat zou alles zoveel makkelijker maken :'D


    -

    Itami schreef:
    Waarom laten je klasgenoten de bus stoppen voor je om naar gym te gaan? Hadden ze niet door dat ik expres te laat kwam? -.-

    Maybe therefore they did it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Itami schreef:
    Waarom laten je klasgenoten de bus stoppen voor je om naar gym te gaan? Hadden ze niet door dat ik expres te laat kwam? -.-


    Wees blij dat ze dat doen. Mijn klasgenoten laten de bus gewoon wegrijden, en ik kom niet expres te laat. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tumblr, stop punching me in the feels. I know it happened, I saw it happening and that's worse enough. D: I don't want to see it over and over, with a re-evaluation. Not now, not ever. I don't want to see it ever again.


    Your make-up is terrible