• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jezus. Als dat kutwijf weereens een training afzegt, dan wordt er niet over gezeurd maar als ik één keer een training afzeg omdat ik de dag erna een SE heb dan wordt er gelijk gezegd dat ik maar beter moet plannen. Rot toch een eind op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooohh. Eindelijk zie ik je fantastisch, lieve gezichtje zo. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet meer naar school. Door dat reisje Londen ben ik nu weer zenuwachtig geworden..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het wordt me allemaal wat teveel.
    (Overloopt (in haar hoofd) een heel lang lijsje van allemaal dingen die slecht gaan.)

    ...

    Aah, dat lucht op ^^

    Het klikt echt niet tussen mijn oma en mij. Ik kan dat mens echt niet uitstaan. Onze karakters botsen zo erg. Moet ik morgen ook nog naar haar verjaardag toe terwijl ik het hartstikke druk heb.


    I still think of the guitar bible.

    Er komt echt een tijd dat ik tegen je uit val en dan heb je het gedaan hoor. Jezus, bitch. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shit te lang in bed gebleven, nu moet ik opschieten :'D


    -

    Bah, misselijk, braken, stress en testen. Beste combi


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gisteren een paar Vans gehad van mijn schoonbroertje die nog zo goed als nieuw zijn, omdat ze hem niet meer pasten. Super lief. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alyssum schreef:
    Jezus. Als dat kutwijf weereens een training afzegt, dan wordt er niet over gezeurd maar als ik één keer een training afzeg omdat ik de dag erna een SE heb dan wordt er gelijk gezegd dat ik maar beter moet plannen. Rot toch een eind op.

    Hetzelfde principe maar in een andere strekking heb ik ook wel eens gehad. Dan denk ik ook: fock jou. Maar ach, als ik even vrij nodig heb dan heb ik even vrij nodig. Kloar d'rmet.

    Plus. Kom ik een keer met een enigszins uitgedacht idee, nobody replies. Komt er iemand met een niet uitgedacht idee, wordt er wel gereageerd :']. Life is a bitch. But I'm its pimp. Dus wie geet lachend verder.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 12:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeh, ik voel me lekker slim nu ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    yeaah 12uur uit(:
    ff huiswerken&dan eindelijk weer tijd hebben om verder te schrijven^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    {shame on me ik heb heel topic 46 gemist :p }

    ben super moe en dan krijg ik ook nog dit soort gezeik erbij, no thanks!

    -

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:26 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wind is vervelend.


    Your make-up is terrible