• Hello lovely people!

    Ik zoek enkele (net als de meeste onder ons) goed geschreven stories met een originele verhaallijn. Mijn abo lijst is op het moment nog al down, en ik heb niets om te lezen.
    Misschien hebben jullie ook wel zin om mijn story te lezen?




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Misschien lijkt het je leuk om een Twilight verhaal te lezen.


    Link: Mass Child Abduction
    Lees de spoiler, voor het korte stukje informatie.
    De spoiler is niet de Proloog.



    Eluna MiaBella Demy Robijn was vier jaar oud toen ze werd ontvoerd.
    Haar ontvoerders ontvoerde in het jaar 2009 een aantal kinderen, uit verschillende streken.
    Veel kinderen zijn meegenomen en andere kinderen zijn afgeslacht als of het vee was.
    Ze leeft al inmiddels vier jaar in Volterra, maar spreekt bijna tot niet. Het is een meisje dat heel erg gevoelig is, liefdevol, vriendelijk, en genoot met elke teug van het leven. Tot ze ruw bij haar familie werd weggerukt. Eluna MiaBella Demy Robijn is in het jaar 2005 geboren, in het plaatste Manchester.
    Daar weet ze echter zelf niks meer van, ze heeft kleine vlagen van haar verleden.
    Wat er allemaal gebeurt in Volterra en waarom er zoveel kinderen zijn ontvoerd in het jaar 2009 zal al snel aan het licht komen.
    Een aantal familie's zijn al op het juiste spoor om de gekidnapte kinderen terug te vinden.
    Eluna MiaBella Demy Robijn zal dit niet zonder slag of stoot doorstaan. Er zullen veel tegenslagen zijn, maar ook een aantal goede momenten.
    Waarom ze deze kinderen ontvoerd hebben is tot op heden nog een raadsel.


    Ik heb ook nog andere Twilight verhalen op mijn profiel staan.
    Dus mocht je je erg vervelen mag je ze van mij allemaal lezen.
    Ze zijn allemaal nog niet af maar ik werk er hard aan.
    Veel lees plezier..
    Gr Girl89


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.





    # One Direction bestaat
    # Nederlands geschreven
    # Nederlands & Engels gesproken
    # 16+ kan (ik waarschuw)
    # Kan grof taalgebruik bevatten
    # Ik waarschuw niet, dus neem een abo
    # Kudo's, reacties & abo's zijn welkom!
    # By xSunshineee

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 8:09 ]


    16 - 09 - '17



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Rising up slowly, I'm getting higher.
    I've been living with a hole in my heart.
    Weighing down on me, but I'm a fighter.
    I know I've still got a shot in the dark.



    Arachme.
    Started writing December 26th 2011.
    Started rewriting March 2013

    Link
    One Direction fanfic over Harry. De twee verhaallijnen lopen samen op het einde. Ik herschrijf het, dus er wordt regelmatig gepost :)


    Lis.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/
    http://www.quizlet.nl/stories/100149/madoka-academy/
    http://www.quizlet.nl/stories/98500/i-love-him-i-love-her/
    Misschien wil je een kijkje nemen (:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise


    Wanneer de ouders van Roselinde 'Rose' Wright overlijden bij een auto-ongeluk, waar Rose zelf ook bij betrokken is, is Rose ontroostbaar. Ze zakt steeds dieper in de put van verdriet. Rose heeft geen idee hoe ze moet omgaan met het verlies van haar ouders en ze verbergt haar verdriet voor haar vrienden.
    Maar ze heeft niet lang de kans om te treuren, want haar zus Abbygail kan dit niet aanzien. Abbygail wil niet zien hoe haar zusje steeds verdrietiger wordt en in haar eigen wereldje verdwijnt.
    Abbygail weet dat haar jongere zusje altijd al actrice wilde worden en regelt dat Rose naar New York kan. Daar begint ze in de catering op een grote set.

    Tussen alle getalenteerde en ambitieuze mensen heeft ze geen idee hoe ze op moet vallen. Ze weet dat ze kan acteren, ze weet dat ze het wilt, maar hoe? Als een meisje uit de catering, die verre weg van glamerous is, lijkt het onmogelijk om een rol te krijgen. Gelukkig is de cateringgroep als een familie. Ze steunen elkaar en laten elkaar zien wat het leven is. Ze proberen Rose het schort af te doen en in een goede outfit te krijgen, de sneakers in de wisselen voor 'high heels' en de tranen te laten verdwijnen en een glimlach te toveren. Kan ze op deze manier aandacht krijgen van de filmproducent, die soms langskomt?

    In de enorme stad, waar iedereen een plek heeft gevonden, zit zij in een strijd met zichzelf. In New York wil iedereen doorbreken, wil iedereen een kans. Hoe kan zij zorgen dat ze die kans krijgt? Hoe kan ze zorgen dat ze ooit kan schitteren op het grote doek? Moet zij zich aan de stad aanpassen of de stad zich aan haar? Maar het grootste en eeuwige vraagstuk blijft:
    Wat is ze bereid te doen?


    One Direction bestaat niet | Kan 16+ bevatten

    Abbo Record:17
    Kudo's Record: 2
    Begin: start met 20 abbo's [activatiedatum: 09 april 2013]
    Einde:

    Hoii, ik heb een verhaal geschreven genaamd : Remember me, Het gaat over 6 vriendinnen die samen naar de Ardennen gaan, ze willen er een leuke vakantie van maken met feestjes , geheimen en leuke jongens maar al snel komen ze erachter dat ze niet allemaal naar huis gaan.
    Genre : spanning , thriller
    Ik zou het leuk vinden als je zou willen kijk :) dankjewel x
    http://www.quizlet.nl/stories/113120/remember-me/

    War at school - DM



    Emily's ouders zijn beide DeathEaters. Verstoten, doordat ze totaal verschillend is, beland ze bij de familie Smith. Al snel daarna wordt ze naar Hogwarts gestuurd. Na een paar jaar verdwijnen er leerlingen. Het gerucht gaat dat die opzoek zijn naar de gruzielementen. Gryffindor, Ravenclaw en Hufflepuff zijn het erover eens dat er een groep moet komen die zichzelf traint om te vechten, zodat ze zich kunnen voorbereiden op de finale. Emily vertegenwoordigt Hufflepuff en heeft dan ook bijna geen tijd meer over voor haar vriendinnen. Ook haar echte vader probeert hopeloos contact te maken met Emily. Maar wat moet je doen als je ouders nog je enige uitweg te zijn om te overleven? Wat als de volgelingen van the Dark Lord je dood willen? Wat als je moet samenwerken met je grootste vijand om te overleven?


    Dit is gebaseerd op Harry Potter. Het speelt zich af tijdens het zevende boek.

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat a iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:26 ]


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    I used to know you so well.

    "You're the only reason I'm fighting."


    "You're gonna kill him, do you hear me?"


    Starts: x
    Ends: x


    I Trained To kill You || ft. Zayn Malik


    Dream higher than the sky and deeper than the ocean.



    'Cling to your soul. The Capitol takes the rest.'



    How do you sleep while the rest of us cry?
    How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
    How do you walk with your head held high?
    Can you even look me in the eye?



    I'm bleeding out, so if the last thing that I do is bring you down, I'll bleed out for you.


    One Quarter Quell.
    72 tributes.
    36 teams.
    Two survivors.




    by;
    @littlesnork
    @AdindaSmit


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Mijn Verhaal!

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 20:08 ]


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!