• Hello lovely people!

    Ik zoek enkele (net als de meeste onder ons) goed geschreven stories met een originele verhaallijn. Mijn abo lijst is op het moment nog al down, en ik heb niets om te lezen.
    Misschien hebben jullie ook wel zin om mijn story te lezen?




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.



    ''Two years ago, I would've never pictured my life the way it is now....
    Everything changed...''




    Love and hate, such a fine line



    When you lose someone,
    it stays with you.
    Always reminding you,
    how easy it's to get hurt







    - One Direction
    - Adriana Isabella Livingstone
    - Nederlands
    - Kan 16+ bevatten


    Things I hate about you - One Direction

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 20:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Pirates of the caribbean 5: Jacks final story



    Jack heeft de Black Pearl terug en ze varen alle zeeën over op een dag varen ze naar Cuba waar Jack, Marihanna ontmoet een oude "vriendin'' van jack
    Zij heeft het bijzonder goed getroffen in de tijd dat jack en zij elkaar niet meer hadden gezien,
    Marihanna is vrij gelukkig maar haar weder ontmoeting met jack maakt oude gevoelens in haar los...

    '' Just seeing you again remainded me of my love... for the sea'' '' i may not feel the sun on my skin or taste the apples in my mouth but that does not mean i cant feel anything...''

    Live While We're Young / Zianourry


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nou, ik weet niet of je het wat vindt maar:
    http://www.quizlet.nl/stories/113532/the-little-butterfly/

    Ik hoop dat je zou willen kijken


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The thing isnot to stop questioning - Albert Einstein


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)



    Midnight Rose is een prestigieuze inrichting voor de mentaal zieken. De jongeren in de inrichting moeten om zien te leren gaan met hun ziekte, terwijl ze langzaam maar zeker bevriend raken met elkaar. Maar dan begint langzaam maar zeker het personeel te verdwijnen en zijn de patiënten aan zichzelf overgeleverd. Duistere experimenten worden in de diepte van de inrichting uitgevoerd en slechts enkelen zullen overleven. Wie sterft, wie krijgt een tweede kans? kom er achter in Midnight Rose.

    Midnight Rose

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 19:08 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects



    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator

    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat als je niet van One Directions bestaan weet,
    en je vijf beste vrienden een geheim met zich mee dragen?




    •Why did not you tell me?
    I don't know
    •Fuck you
    Kiss me



    • One Direction bestaat
    • Nederlands geschreven
    • Origineel van OneDreamx
    • Begint 09/05/13
    • Stopt xx/xx/xx


    Simple, but effective.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Fake Smile
    Cover by Macabre
    Story by Proudfoot & Leviosae


    De zweetdruppels gleden als grote tranen naar mijn knie, waardoor luide hijggeluiden bestond. Vreselijk moe, ik was vreselijk moe, maar ik stopte niet hiermee. Nooit niet, totdat ik op een dag werd betrapt. Maar dat ging nooit gebeuren. Het mes stopte ik in mijn rugzak, want als je een meisje zag die met een mes rondliep was dat wel heel verdacht. Stap voor stap liep ik in de donkere steegjes naar dat huis, het huis waar ik hoorde te zijn, het huis waar het allemaal ging gebeuren.


    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Hoofdstukken online;
    Proloog (Leviosae)
    OO1 (Proudfoot)
    OO2 (Leviosae + Proudfoot)
    OO3 (Proudfoot)


    Doet mee aan Story of the Year:



    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes zijn naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestien-jarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen door al haar problemen die in haar leven overkwam.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten, waar ze alles wat ze kwijt wil door kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Maar het ergst was wel Lola, van zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken de school rond, doen als ze populair zijn en de enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgekomen in de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar zo lang, en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas, slecht rapport en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje Linda boeide haar ook geen reet, die in haar kamer altijd muziek zat te luisteren.
    Lotte was het zat. In een avondje op zaterdag pleegde ze zelfmoord.


    ‘‘Ze is dood, Lieke. Ze heeft zelfmoord gepleegd.’’
    ‘‘Je liegt, Harry. Je liegt.’’



    19 hoofdstukken
    By Proudfoot


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb verschillende Twilight verhalen, en ben ook bezig met een Hp verhaal.
    Mocht je geintreseerd zijn kan je altijd op me profiel kijken..
    Heb zoveel story's dat ik niet weet welke ik je moet gaan aanbevelen, dus lijkt het me beter als je der zelf naar zal gaan kijken.
    Mocht je natuurlijk geintreseerd zijn..
    Hoop je snel als Abbo te kunnen zien in een van mijn story's of natuurlijk in al mijn story's..

    Alvast veel s6 met je zoektocht naar nieuwe verhalen..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi