• 17 jaar na het hele gebeuren met de cullens en de volturi lijkt alles weer opnieuw te beginnen, er komt een nieuwe roedel die de stam moet beschermen voor een nieuwe gevaar, echter zijn het dit keer niet de vampiers. Nee er is een nieuwe ras opgestaan namelijk de zielen, ze nemen het menselijke lichaam over en proberen zo de wereld over te nemen. Zou het de roedel lukken om hun mensen te beschermen en komen ze achter een manier om de zielen te verdrijven zonder de mens te doden? Of zit er niks anders op dan de slachtoffers uit te moorden?


    Regels:
    - 400 woorden,
    - Ga niet allemaal door elkaar heen posten maar wacht op je beurt, dit om alles netjes te houden.
    - In de hij/zij vorm verleden tijd.
    - 18+ is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Alleen ik maak topics aan.


    Informatie Zielen:
    Ik heb de zielen genomen uit een andere boek van Stephenie meyer namelijk The host, (zielen) Achter geef ik mijn eigen draai er aan !

    De zielen zijn een nieuwe ras die het niet langer overleeft dan 3 dagen zonder een lichaam. Ze worden via een kleine snee in het lichaam gebracht en nemen vanaf daar het lichaam over, het gastlichaam krijgt een hele verandering te gaan. De ziel van de mens word gewist echter lukt dit niet altijd. Maar dit is een zeldzaam gebeuren en gebeurt dus niet altijd. De ziel neemt de herinneringen, gedachtes en emoties over van de mens. Hier om is het niet makkelijk om meteen te zien of het een ziel of een mens is. Door met een licht in de ogen te schijnen is dit echter wel te zien. De ogen van de zielen kaatsen het licht terug. Ook zijn de zielen sterker en sneller dan de mens. Ze zijn niet makkelijk te doden en als je een ziel dood gaat het lichaam van de mens ook dood.

    Ik hoop dat ik een beetje genoeg informatie heb gegeven. Wil je meer weten kun je hier altijd om vragen.

    Naam:
    Roepnaam:
    Ras:
    Leeftijd:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen marry sue):
    Extra:



    Roedel:
    Alfa: Jesse Uley ~ Misslahotie
    Naam: Jesse, Rose Uley.
    Roepnaam: Jesse
    Ras: Wolf
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen marry sue): verlegen, rustig, jaloers, lui, gesloten, voorzichtig, agressief.
    Liefde: Ik zoek nog een inprent?
    Extra: Ze is de dochter van Sam en Emily

    Beta:
    Roedel lid 1:
    Roedel lid 2:
    Roedel lid 3:
    Roedel lid 4:
    Roedel lid 5:
    Roedel lid 6:


    Zielen:
    Ziel 1:
    Ziel 2:
    Ziel 3:
    Ziel 4:

    Mensen:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:06 ]

    Naam: Jesse, Rose Uley.
    Roepnaam: Jesse
    Ras: Wolf
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen marry sue): verlegen, rustig, jaloers, lui, gesloten, voorzichtig, agressief.
    Liefde: Ik zoek nog een inprent?
    Extra: Ze is de dochter van Sam en Emily

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:05 ]

    Naam: Timo Jones
    Roepnaam: TJ
    Ras: Wolf
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk / foto:



    Karakter (geen marry sue): kort lontje, beschermend, eerlijk, koppig, straight to the point, redelijk gevoelig
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 13:30 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Heb alleen nog leeftijd nodig :P

    En dan ben je goedgekeurd.

    gehehe, even vergeten xd
    Is ingevuld c:


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Naam: Lucy Dakota Stone
    Roepnaam: Lucy
    Ras: Wolf
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk/foto:



    Karakter: zorgeloos, wild, wel erg behulpzaam, neemt graag risico's, heel erg eigenwijs, kan soms een beetje bot zijn, brutaal, soms ietsie bazig


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Is mijn personage goedgekeurd?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ja ze is goed gekeurd :-)

    Ik zal ze er straks even bij zetten ;-)