• Voor een onderzoek op school moeten we verschillende mensen een aantal vragen stellen.
    Ik hoop dat jullie ons willen helpen en de onderstaande vragen zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden ;)

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    • Ben je snel verlegen?
    • Praat je snel over je gevoelens?
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?

    Bij voorbaat dank.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Extravert.
    • Ben je snel verlegen?
    Valt wel mee.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Ligt aan de persoon met wie ik te maken heb.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Yep.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Alleen, I hate groups. Moe'k er nog rekening mee houden ook.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Rustig.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Vrij kalm denk ik. Eem een borstel door m'n haar.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Dat gebeurt niet.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Voel me wel rot, maar doe er niks aan tenzij het vechten wordt.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Improvising as fuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ik ben niet verlegen, maar wel in mezelf gekeerd.
    Ben je snel verlegen? Niet bepaald.
    Praat je snel over je gevoelens? Nee
    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Nee
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Nee.
    Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Ligt eraan. thuis vind ik het heerlijk om alleen te zijn, maar daarbuiten niet, omdat ik me dan sneller eenzaam ga voelen ofzo.
    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je? ik schiet eerst in de stres, maar het intreseert me daarna nog maar weinig. als ik iets niet weet, dan weet ik het niet.
    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? Gestrest, als ik me nog moet klaarmaken alles.
    Iemand chanteert je, hoe reageer je? Ik laat me niet chanteren.
    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? Ligt eraan wie die twee mensen zijn.. maar ik zou me er waarschijnlijk buiten houden, behalve als een van die personen veel voor me betekend.
    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Ik zou me gewoon ziekmelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Introvert
    • Ben je snel verlegen?
    Redelijk snel
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Met mijn vriend en mijn beste vriendin wel, met anderen niet.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Over het algemeen wel, maar niet altijd.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Alleen. Ik ben niet echt een groepsmens. Met één of twee mensen om me heen, vind ik prima, maar anders ben ik liever alleen.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik krijg stress, maar probeer toch rustig te blijven en me te herinneren wat ik geleerd heb.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Dan ga ik haasten, mezelf snel omkleden en mijn haar netjes doen en misschien mijn make-up nog even bijwerken.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Boos.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Het ligt eraan hoe ernstig het is. Zolang ze nog niet gaan vechten doe ik denk ik vrij weinig. Ik zal ze misschien zeggen dat ze op moeten houden en dat ruzie maken nutteloos is, maar daar ben ik niet zeker van. Ik zou me ongemakkelijk en rot voelen.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik word heel nerveus en ga zo snel mogelijk nog wat dingen op papier zetten, zodat ik nog een beetje houvast heb en vervolgens probeer ik mezelf maar gewoon te redden met improvisatie.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Introvert
    • Ben je snel verlegen?
    In situaties waar ik me niet prettig voel ja. Redelijk snel.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Als ik iemand vertrouw wel.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Niet aan vreemden, wel aan familie en vrienden.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Als de beloning me heel erg aanspreekt wel.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Alleen. In een groep kom ik nooit echt op de voorgrond en het kost veel tijd om me op mijn gemak te voelen in een groep.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Eerst stressen, dan zou ik proberen rustig te blijven en zo goed mogelijk mijn best te doen.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Gehaast. Ik zou heel snel mezelf omkleden, tanden poetsen en m'n haar doen.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Verbaasd, verontwaardigd.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Ik neem aan dat ik deze mensen ken? Dan zou ik proberen te bemiddelen. De kern van hun probleem te zoeken. Als ze helemaal geen moeite doen om het goed te maken zou ik het aan hun over laten en me er niet meer mee bemoeien.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik raak denk ik een beetje in paniek. Als het een belangrijke en redelijk lange presentatie is zou ik me ziek melden, als het een wat kortere presentatie is kan ik misschien nog snel wat voor mezelf op papier zetten.


    You are beautiful, you are love.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Introvert
    Ben je snel verlegen?
    Vrij snel
    Praat je snel over je gevoelens?
    Niet perse, maar ik heb er geen moeite mee
    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee, zeker niet aan vreemden
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Hangt er van af wát het is, maar over het algemeen wel.
    Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ik ben vaak liever alleen maar in een kleine groep (vrienden) voel ik me net zo prettig
    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Veel stress, veel druk, zenuwachtig. Niet in hele extreme vormen maar ik voel me niet op mijn gemak tijdens een toets.
    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Tja uhm, gehaast. Misschien even laten weten dat het misschien iets later duurt.
    Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Verontwaardig, ik vind het een hele lage actie.
    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Hangt er sterk vanaf of ik de mensen echt goed ken, ik kom niet graag tussen een gevecht. Maar als ik het gevoel heb dat het mijn verantwoordelijkheid is dan zou ik wel proberen te helpen/bemiddelen.
    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Hangt helemaal van de situatie af, als ik het onderwerp al goed beheers heb ik totaal geen moeite om het te presenteren, al ben ik tijdens de presenatie vrijwel atijd zenuwachtig. Als het een hele belangrijke belangrijke presenatie is zal ik wel mijn best doen om het uit te stellen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Meer iets er tussenin.
    • Ben je snel verlegen?
    Nee, niet echt.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee, mijn gevoelens zijn voor mij alleen.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee, eigenlijk nooit.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Vaak wel.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Alleen.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik stress nooit en dat is vreselijk irritant. Ik kan me nooit ergens druk om maken en daardoor heb ik vaak dingen niet op tijd klaar of leer ik weinig voor toetsen.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Rustig. Hij kan best even wachten.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik zou er niet op in gaan.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Dat ligt er helemaal aan hoe mijn relatie tot die mensen is. Als het goede vrienden zijn of mensen waar ik veel me om ga, zal ik me er wel naar over voelen, maar anders zoeken ze het zelf maar uit.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Heel kalm. Ik ben goed in presentaties, dus ik verzin wel iets. In het uur dat ik nog heb, lees ik waarschijnlijk nog wel wat informatie over het onderwerp.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".) extravert
    • Ben je snel verlegen? absoluut niet
    • Praat je snel over je gevoelens? ja
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? nee
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? ja xD
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Alleen als er dan wat fout gaat kan ik het enkel aan mijzelf wijdden
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)? ik heb faalangst dus ik raak in paniek
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? rustig waarschijnlijk maak ik er een grapje van en zorg ik dat ik me alsnog kan om kleden
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? ik laat me niet chanteren dan doen ze dat maar ik ga niets tegen mijn wil doen.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) ik spring er tussen (als de ruzie heel heftig word) en probeer het op te lossen, als het gaat om een woordenwisseling dan bemoei ik me er niet mee hun pakkie an.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? die flans ik nog wel in elkaar maar vertel het de docent eerlijk zodat ik geen druk op mijn schouders heb.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Een beetje van beide.

    • Ben je snel verlegen?
    Hmmm, ligt eraan met wie ik omga, maar over het algemeen valt dat wel mee.

    • Praat je snel over je gevoelens?
    Ik praat snel over mijn gevoelens als ik op dat moment met mensen omga die ik vertrouw. Anders niet.

    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Ligt eraan wat voor hulp. Als ik de tijd nodig heb of een vuurtje nodig heb dan wel. Maar als het gaat om echt hulp hulp, dan nee. Alles behalve.

    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ligt eraan wat voor een beloning en wat ik moet doen.

    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ik ben beide. Op sommige dagen wil ik helemaal alleen zijn en laat ik ook niemand bij je (behalve mensen die ik vertrouw). En op andere dagen ben ik een echte groepspersoon en ga het liefst met zoveel mogelijk mensen om en ben ik zo gezellig als wat.
    I make no sense, I know.

    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik zou hem kapot stressen, totdat ik het blaadje voor mijn neus krijg. Dan wordt ik rustig en ga ik gewoon aan het werk.

    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik ben een jongen, dus ik zou hem niet gaan stressen. Ik gok dat het meisje toch later zal komen, omdat ze er vast tiptop uit wilt zien. Dus ik heb sowieso tijd zat om eventjes wat deo op te doen, mijn kleding recht te trekken en eventueel een ander shirt te pakken.

    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik zou boos worden en daarna kijken hoe ik degene kan terug pakken. Ik ben nogal wraakzuchtig.

    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Ligt eraan hoe erg het is. Als het een "normale" ruzie is, dan grijp ik ook niet in. Maar zou iemand gewoon neer geslagen worden, dan zal ik ingrijpen, want dat kan gewoon niet.

    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Voor presentaties ben ik altijd nerveus en denk ik toch dat ik het niet zal kunnen. Dus het zou niet zoveel anders zijn dan normaal. Ik zou snel wat dingen opzoeken en doorlezen. Daarbij, als het belangrijk is zal ik genoeg moeten weten om het te kunnen redden met improvisatie.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 11:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? Een beetje van allebei, maar vooral extravert.
    • Ben je snel verlegen? Als ik alleen tussen vreemden ben, ben ik vaak wel stiller en meer verlegen maar als ik eenmaal loskom, dan weer helemaal niet. Vooral bij mijn vrienden en mensen die ik redelijk ken ben ik het tegenovergestelde van verlegen.
    • Praat je snel over je gevoelens? Nee, ik kan mijn gevoelens maar heel moeilijk verwoorden.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Nee, maar ik vraag sowieso niet snel om hulp en probeer alles zelf op te lossen.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ja
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Het ligt aan mijn humeur. Ik vind het niet erg om alleen te zijn, maar ik vind het ook prettig om met een groep te zijn.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)? Ik blijf gewoon rustig. Ik ben niet iemand die snel in paniek raakt.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? Ik zou me wel haasten, maar niet in paniek raken.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? Ik laat me niet chanteren. Dat maakt alles alleen maar erger.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) Het ligt eraan. Soms is het voor jezelf beter om niet in te grijpen. Bij vrienden zal ik wel ingrijpen.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Ik zou heel snel proberen iets in elkaar te flansen en te proberen de presentatie te verschuiven.


    Take risks and conquer your fears.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Introvert

    • Ben je snel verlegen?
    Niet echt.

    • Praat je snel over je gevoelens?
    Neen

    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Neen.

    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja

    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Liever alleen

    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je ?
    Héél rustig.

    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Eh. Geen ervaring met de situatie, maar ik neem aan dat ik redelijk rustig zou zijn.

    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik denk dat ik mezelf eigenlijk niet zo snel zou laten chanteren.

    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je?
    Ik zou de twee mensen het zelf laten oplossen en zeker geen partij kiezen. Me zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Als het vrienden zijn zou ik me waarschijnlijk wel er geen goed gevoel aan overhouden.

    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?

    Ik word dan nog nerveuzer en ga verwoed voorbereiden en zo snel mogelijk dingen leren.


    Ex astris, sciencia


    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Extravert.
    • Ben je snel verlegen? Hangt van de situatie af.
    • Praat je snel over je gevoelens? In no fucking way.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Nope.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ja :'D
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Dat ligt aan mijn humeur, maar ik ben liever in een groep, I guess. Het is niet zo dat ik 24/7 mensen om me heen wil hebben en ik ben ook niet héél sociaal, maar mijn vriendengroep is in dat gebied toch wel een uitzondering.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je? Eh- stressssss en daarna een beetje chill, omdat ik weet dat het toch niks wordt.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? ...gewoon. Like I care.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? Lol dan mag die persoon zijn best doen, aangezien ik niet zo van chanteren hou, laat ik dat niet zo snel gebeuren.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? Zoek het uit, niet mijn probleem. Het ligt natuurlijk aan de personen en ruzie zelf, maar over het algemeen, dan. :')
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Lol nou ik ben als de dood om te presenteren dus ik denk dat ik 'm zou smeren.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 14:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -> Titel aangepast, alleen help of hulp gezocht is niet toegestaan en de titel moet op het topic slaan.


    I am an idiot, I move.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    introvert
    • Ben je snel verlegen?
    ja, vooral bij mensen die ik niet ken, en in grote groepen.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    nee, alleen met mijn beste vriendin heel soms. maar met anderen niet
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    in een groep, dan voel ik me minder kwetsbaar.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Dan blijf ik meestal wel rustig, omdat een onverwachte toets vaak over vaardigheden gaan, en die leer je tijdens de lessen/bijeenkomsten
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik ga heel erg stressen, en dan gaat alles fout
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik word boos.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Ik doe ik niks, dan kijk ik of ze het zelf op kunnen lossen. en als het voor mij lang genoeg geduurd heeft, ga ik proberen het op te lossen
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik probeer snel nog iets in elkaar te zetten, en in de les probeer ik het zo veel mogelijk uit te stellen, zodat er misschien geen tijd meer is voor de presentatie. dan kan ik het een andere keer doen. en anders wordt het een presentatie die ik van papier af lees.


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Nah, ik denk eerder verlegen.
    • Ben je snel verlegen?
    Yep, zelfs bij familie en vrienden :$
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Hangt ervan af met wie ik erover praat....
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Niet echt
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja, eigenlijk wel.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    In een groep, omdat ik mij anders alleen en vriendloos voel....
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Hangt ervan af voor welk vak, maar meestal begin ik wel een beetje te stressen.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Sh*t.....
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Niet bepaald gelukkig en nogal dom.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Als het goede vriendinnen zijn (of vrienden) dan praat ik met beiden, om te zien of ik kan helpen....
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    HELLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP, ik ga wenen.....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Tussen in? Dunno, depends on situation.

    • Ben je snel verlegen?
    Ja.

    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee, in het algemeen geen behoefte aan, en anders lucht ik mijn hart op het internet. Yay internet!

    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee, absoluut niet.

    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.

    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    In een groep, in mijn eentje voel ik me zeer onzeker (krul).

    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Onverschillig. Als ik niet heb geleerd is het mijn eigen schuld als ik een onvoldoende krijg, als ik wel heb geleerd is er geen reden voor paniek.

    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik zou ergens in een hoekje gaan huilen en schreeuwen tegen iedereen die te dichtbij komt. Nee maar serieus, tenzij ik de jongen heel goed ken en me op mijn gemak bij hem voel, zou ik aardig in paniek raken. Ik ben nogal onzeker over mijn uiterlijk en verberg mijn gezicht liever met twaalf liter make-up zodat niemand de ware ik kan zien 8D.

    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ligt eraan wie het is en waarom. Het liefst zou ik een list verzinnen om hem/haar terug te pakken en zelf de touwtjes in handen te nemen.

    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Idem, ligt eraan wie en waarom.

    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Eerst zou ik schrikken en mijn hoofd tegen de muur gooien, schreeuwend 'WAAAROM?' en dan zou ik me realiseren dat ik met een leuke smoes er altijd wel onderuit kom.


    i put the fun in funeral