• Voor een onderzoek op school moeten we verschillende mensen een aantal vragen stellen.
    Ik hoop dat jullie ons willen helpen en de onderstaande vragen zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden ;)

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    • Ben je snel verlegen?
    • Praat je snel over je gevoelens?
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?

    Bij voorbaat dank.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".) voor vriendinnen extravert voor de rest introvert.
    • Ben je snel verlegen? Nee niet echt.
    Praat je snel over je gevoelens? totaal niet
    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? nope
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?ligt eraan om wat het gaat.
    Ben je liever alleen of in een groep en waarom?enerzijds liever alleen thuis enz maar school in een groep. Thuis dan kan ik mezelf lekker zijn in me eentje, op school voel ik me fijner met groepje omdat ik me beschermd voelt
    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?gevoel onderdrukken.
    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? ehm hem binnen laten en zeggen dat ik net thuis ben, drinken aanbieden en snel wat nieuws aantrekken en opfrissen
    Iemand chanteert je, hoe reageer je? waarschijnlijk als een echte angsthaas
    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) als het vriendinnen zijn helpen bij onbekende negeren
    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? oke als dat gebeurd, dan is er een wonder. ik zo hhet gewoon eerlijk zeggen en vragen om een oplossig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".) er tussenin ? ambivert heet dat toch ? Maar als ik zou moeten kiezen dan introvert.
    • Ben je snel verlegen? Nee, in de meeste situaties niet !
    • Praat je snel over je gevoelens? Nee, alleen met goede vrienden/ familie/kennissen
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Nee , alleen als ik écht hulp nodig heb , vraag ik hulp. Ik probeer altijd het zelf uit te vinden hoe iets moet.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Ja
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Liever in een groep , vind ik fijner , je kan alles overleggen , lachen , kletsen , lol hebben , en ook beter werken ! Al ben ik ook graag alleen om even bij te komen , zeg maar , op zondag / zaterdag.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)? Ik blijf rustig van buiten , vanbinnen zeg ik tegen mezelf 'je kunt het ! ' en dan wacht ik wel het cijfer af!
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? raaaceee naar m'n kamer, snel andere kleren aan, makeup checken , en gewoon gaan c: - of bedoel je , als je date er al is ? - dan gewoon zeggen 'ik ben pas 1 minuut thuis , wacht hier heel eventjes, alsjeblieft ? *liefste stem* of gewoon gaan , m'n date moet me maar accepteren hoe ik ben c:
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? Boos , maar ik los het wel op , en ik blijf niet heel lang boos !
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) Eh , ligt eraan wie het zijn ! Ik denk helpen , zo goed als ik kan !
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    (A) ShiiiiIiiiit ! :'D en dan gauw naar de docent / iemand gaan waarvoor je de presentatie hebt en vragen of je het alsjeblieft een andere keer kan doen ! Of als dat niet kan , gewoon even de best mogelijke presentatie maken op papier / snel typen en uitprinten . En aan het begin van de presentatie dit uitleggen c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Als ik in de klas ben meer introvert, in mijn vriendengroep duidelijk extravert :Y)
    Ben je snel verlegen?
    Niet echt; ik ben wel vaak stil als ik in een groep ben met mensen die ik niet (goed) ken, maar ik zie dat niet als verlegen. Als ik iets wil vragen/zeggen doe ik dat ook gewoon.
    Praat je snel over je gevoelens?
    Ja.
    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Over het algemeen wel.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ik wil het ontkennen, maar... ja..
    Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Beide. In een groep is het leuk en gezellig maar je kunt niet bijvoorbeeld een boek gaan lezen als je in een groep bent hehe~
    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    *STRESS*
    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    *STRESS*
    Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik word gemeen (duivel)
    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Er buiten blijven totdat ik het gevoel heb er iets aan te kunnen/moeten doen.
    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    *STESS*

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 16:55 ]


    If you're going to hell, keep going