• Voor een onderzoek op school moeten we verschillende mensen een aantal vragen stellen.
    Ik hoop dat jullie ons willen helpen en de onderstaande vragen zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden ;)

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    • Ben je snel verlegen?
    • Praat je snel over je gevoelens?
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?

    Bij voorbaat dank.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Introvert.
    • Ben je snel verlegen?
    Alleen bij mensen die ik niet of niet goed ken.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Alleen als het noodzakelijk is.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ligt aan het moment. Soms ben ik liever alleen en op een ander moment heb ik liever mensen om me heen. Dan sta je er niet alleen voor.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je?
    Ik denk dat ik heel zenuwachtig word en de kans groot is dat ik de toets verpest.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik schiet dan waarschijnlijk helemaal in de stress.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik zou het heel laag vinden als iemand zoiets zou doen. Waarschijnlijk ben ik dan best wel van slag.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je?
    Ik probeer te helpen, maar zorg ervoor dat ik niet teveel betrokken raak.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik zou heel erg stressen en met de leraar praten om een oplossing te verzinnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Eerder introvert, maar niet zo erg.
    • Ben je snel verlegen?
    Wel bij nieuwe mensen.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Niet echt.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Dat vind ik geen probleem.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Groep, dat is gezelliger en 'veiliger'.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Die krijgen we niet op school, mag niet. Maar ik zou rustig blijven.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Deo opdoen en klaar. Geen probleem.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik zou naar de politie stappen.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Negeren. Het is hun probleem, niet het mijne. Ze mogen het zelf oplossen.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Dat heb ik wel eens gehad. Toen heb ik de presentatie snel in elkaar geflanst met de hulp van een vriendin. Had toch mooi een zeven. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Noem jij jezelf introvert of extravert? Introvert.

    Ben je snel verlegen? Hangt ervanaf. Ik had vanochtend een sollicitatiegesprek en daarbij was ik absoluut niet verlegen, het was zelfs wel "gezellig" zover een sollicatie dat kan zijn. En ik vind het geweldig om te acteren, en sta in een café gedichten voor te lezen op tafel aan onbekenden... dat soort dingen durf ik zolang er maar niemand bij is die ik ken. Op school ben durf ik geen woord meer te zeggen. Op de basisschool en in de brugklas ben ik gepest en ik ga er eigenlijk automatisch vanuit dat mensen van mijn leeftijd niet aardig tegen me zullen zijn en me niet "willen".

    Praat je snel over je gevoelens? Hangt ervanaf met wie. Vriendinnen vertel ik bijna niets, simpelweg omdat ze het niet echt begrijpen. Dan heb ik liever een gezellige dag met ze zonder dat ze weten wat er echt in me omgaat, dan dat ze dat wel weten en ermee in hun maag zitten. Ik heb wel eens van ze gehoord dat het ze heel erg verdrietig maakt dat ik me... nou ja, niet zo gelukkig voel, maar ze weten niet hoe ze me moeten helpen, en ik wil ze daar niet mee belasten. En daar heb ik bovendien al een psycholoog voor en Tumblr.

    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Wel aan iemand die er "veilig" uitziet (volwassenen, mensen van mijn leeftijd die iets "aardigs" in hun uitstraling hebben). As I said, voor de meeste mensen van mijn leeftijd ben ik eerder bang.

    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Eigenlijk wel (:

    Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Alleen, en als ik met mensen afspreek is dat ook altijd met z'n tweeën of met een klein groepje. In een grote groep heb ik meer het gevoel dat iedereen me overschreeuwt en dat ik er niet echt bij hoor.

    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je? Ik zou niet heel erg gaan stressen denk ik. School en cijfers maken me eigenlijk helemaal niet zo veel uit, zolang ik maar een zesje sta. En meestal hoef ik voor dat zesje niet eens te leren, behalve dan als het om wiskunde gaat.

    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? Ik zou het niet zo erg vinden. Ik heb één date gehad in mijn hele leven en daarop had ik dezelfde outfit aan die ik al twee dagen aanhad, dus ja.

    Iemand chanteert je, hoe reageer je? Ik zou er niet op in gaan.

    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? Ik zou waarschijnlijk niet durven helpen, maar er de rest van de dag nog wel heel erg mee zitten.

    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Ik zou met een smoes naar de leraar gaan en er zo voor zorgen dat het wordt verplaatst. Best laag misschien, maar ik ben als de dood voor presenteren. Vorig jaar heb ik bij maatschappijleer een presentatie zó vaak kunnen laten verschuiven dat het op een gegeven moment niet eens meer hoefde.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 21:45 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Als ik mensen nog niet ken, introvert, anders extravert.

    • Ben je snel verlegen?
    Nee.

    • Praat je snel over je gevoelens?
    Als ik een persoon vertrouw heb ik daar geen moeite mee.

    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee, helemaal niet.

    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Nee.

    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Liever in een groep, in m'n eentje denk ik te veel na ^^

    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik denk dan altijd in mezelf, 'Oke rustig blijven, je kan dit.'

    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Dat kan ik echt niet haha, dan ga ik stressen.

    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Negeren.

    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Als het vrienden zijn kies ik geen kant en probeer ik het mee op te lossen als ze daarom vragen, bij vreemden loop ik door, is niet mijn zaak.

    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Gewoon even naar het open leercentrum een powerpoint in elkaar knallen. ^


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Een beetje van allebei.
    • Ben je snel verlegen?
    Over het algemeen niet.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Dat ligt eraan waarvoor ik hulp nodig heb. Over het algemeen wel.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    In een groep. Als ik alleen ben ga ik teveel nadenken.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je?
    Eerst zou ik hard balen, maar daarna zal ik gewoon mijn best doen om er toch maar wat van te maken.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik zou eerst in de stress schieten, maar daarna er niet zo over inzitten. Ik neem mijzelf niet zo serieus met die dingen.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Dat is nog nooit gebeurd, dus ik heb geen idee.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je?
    Meestal laat ik die twee lekker ruzie maken, want dat zijn hun zaken. Als het te erg wordt, dan kom ik met een flauwe opmerking als 'Goh, wat is het gezellig hier'.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Stressen en er dan maar het beste van proberen te maken.


    Tell me about it, stud.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    ligt aan de situatie, meestal ertussenin.
    • Ben je snel verlegen?
    valt wel mee.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    dat ligt eraan met wie het is.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    nee, ik probeer het liever eerst zelf op te lossen.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    dat ligt eraan wat het is wat er gedaan moet en wat de beloning dan is.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    dat ligt eraan waar ik ben en hoe de situatie is. soms is het heerlijk om even alleen te zijn, bij bijv. nieuwe dingen vind ik een groep prettiger.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    ik zou proberen het gevoel te onderdrukken, maar ondertussen waarschijnlijk alsnog stressen. als ik voor het onderwerp geleerd heb maak ik me niet zo druk.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    ik ben zenuwachtig, maar zorg dat ik van te voren al dingen geregeld heb zoals dingen klaarzetten, dan maak ik me ook niet zo erg druk. als je een date hebt moet diegene je ook accepteren zoals je er ''normaal'' uit ziet, toch?
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik zou er zeker niet blij mee zijn, en als ik weet wie het is zou ik erover praten.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    ik zou met de mensen in gesprek gaan waar de ruzie voor nodig is en ze proberen te kalmeren. als dat gelukt is gaan we op zoek naar een oplossing.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    ik schrik en begin erg te stressen, toch probeer ik nog te kijken wat ik kan doen aan voorbereiding en er het beste van te maken. hopelijk gaat het nog wat worden.. In de les zou ik wel proberen het nog even uit te stellen, misschien hoeft het alsnog niet op die dag. Als het wel moet dan moeten we er maar het beste van zien te maken.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Extravert. Ik richt me erg op anderen. En vergeet daarbij wel eens mezelf. Ik be alleen wel vrij gesloten.

    • Ben je snel verlegen?
    Alleen op plaatsen waar ik niemand ken.

    • Praat je snel over je gevoelens?
    Absoluut niet. Mijn gedachten en gevoelens zijn van mij.

    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Ja hoor heb ik weinig problemen mee.

    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Nee eigenlijk niet. Alleen als het op korte termijn is.

    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ik ben liever in een groep. Maar niet om mee samen te werken ofzoiets dat doe ik liever alleen.

    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik blijf vrij rustig denk ik. Maar heb wel grote kans op totale blackout.

    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik bel mijn date even op dat het me spijt maar ik wat later ben.

    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Doen alsof het me weinig kan schelen maar er niet op ingaan.

    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Over het algemeen negeer ik ruzie's want ik wil er niet in terecht komen. Ik vind namelijk alle ruzie's vrij nutteloos. Maar als mijn hulp echt gevraagd word wil ik graag helpen. Maar kijk ik wel heel rationeel naar alle bij de kanten van het verhaal.

    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Rustig tot ik voor de klas sta. Dan krijg ik heel erg ast va faalangst en weet ik helemaal niks meer. En ben ik ook niet in staat het af te maken.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".) Er tussen in.
    • Ben je snel verlegen? Alleen bij vreemden en een beetje als ik alleen ben met een docent.
    • Praat je snel over je gevoelens? Via Q en Twitter doe ik dat.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Niet aan vreemden en alleen aan mijn vriendinnen.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Soms.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Het liefst in een groep, omdat ik zo een betere resultaten krijg.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)? Hangt ervan af.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? Ik sms mijn date dat ik nog maar net thuis ben en ik nog niet klaar kan staan.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? Ik word boos en sla diegene verrot (ik denk het, ik doe het niet).
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) Als het geen vrienden van me zijn dan negeer ik het, anders help ik misschien.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Ik zou naar mijn docent toestappen en de waarheid zeggen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    introvert
    • Ben je snel verlegen?
    ja, echt enorm snel
    • Praat je snel over je gevoelens?
    nee, dan klap ik dicht
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    nee, en ook niet echt aan bekenden
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    het zou me denk ik wel motiveren
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    liever alleen.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    waarschijnlijk baal ik wel behoorlijk, maar blijf ik ook rustig
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    ik zal wel een beetje gestrest raken, maar het is niet het einde van de wereld.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    ik zou me enorm onprettig voelen, maar er niet op in gaan.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    ik zou wel willen helpen, maar waarschijnlijk te verlegen zijn iets te doen...ik zou het wel eerder doen (helpen) als een van de personen een goede vriend was.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    ik zal in paniek raken en niet weten wat ik moet doen. ik zal wanhopig een manier zoeken om er onderuit te komen, enorme buikpijn krijgen van de angst en de zenuwen en het voor elkaar krijgen me voor die les ziek te melden :P ik heb best wel faalangst en heb een ultime overkill haat voor presentatiesxD


    me: 5% reality, 95% dreams

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    -Ik denk dat ik er een beetje tussenin zit. Ik ben soms verlegen en soms open.
    • Ben je snel verlegen?
    -Als ik n een omgeving kom die ik niet ken, met mensen die ik ook niet ken en zo ben ik best snel verlegen.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    -Alleen bij mensen die ik vertrouw en goed ken. Anders laat ik mijn gevoelens niet zo snel los.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    -Alleen als het echt nodig is, in uiterste nood. Anders wacht ik net zo lang tot er iemand langs komt die ik ken.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    -Ja, hahah. Als er iets tegenover staat doe ik het zeker weten sneller.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    -Ligt eraan. Soms wil ik wel graag in een groep zijn omdat ik dan mensen om me heen wil. Maar wanneer mijn humeur er niet naar staat ben ik liever alleen en in mezelf terug gekeerd.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    -Ik roep eigenlijk altijd meteen; "Waarom hebben we ineens een toets!?" Maar dan best wel bot en geraakt dan een beetje zenuwachtig. Want een onverwachte toets kan je niet voor leren en dan word ik sneller onzeker.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    -Boeiend, neem me maar hoe ik eruit zie.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    -Ik denk dat ik er niet op in zal gaan. Hij bluft toch alleen maar.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    -Eerst kijk ik even, roep dat ze moeten stoppen, en als ze niet stoppen loop ik gewoon weg.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    -Ik ga zo snel mogelijk de dingen op orde maken en probeer er kalm onder te blijven. Het is mijn eigen schuld, had ik het maar niet moeten vergeten.

    Zooo, goed? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert?
    Extravert
    • Ben je snel verlegen?
    Niet echt meer.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Best wel.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Om kleine dingen wel, zoals de weg vragen oid. Voor grotere dingen liever niet.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ik vind in een leuke groep zijn natuurlijk leuk, maar als ik moet werken wil ik dat het liefst alleen doen, omdat dan alles gaat zoals ik het wil, en ik niemand instructies hoef te geven of zo.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je?
    Dat ligt helemaal aan het vak. Bij moeilijke vakken raak ik best in de stress, bij makkelijke vakken niet.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik probeer snel nog iets te doen aan mijn haar/makeup/adem en dan waarschijnlijk onder een verschrikkelijk hoog tempo, want dan kan ik echt freaken.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik chanteer terug.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je?
    Dat ligt eraan wie ruzie hebben. Als het vrienden zijn probeer ik het op te lossen. Als het onbekenden zijn of onaardige mensen kan 't me eigenlijk geen moer schelen.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik ga snel wat proberen voor te bereiden maar neem aan dat het wel goed komt.


    tya

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Introvert denk ik.
    • Ben je snel verlegen?
    Ja
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Nee
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja, maar het ligt er wel aan wat voor beloning het is.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Alleen, ik voel me in een groep snel ongemakkelijk.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Heel veel stress.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Paniekerig.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Boos, verdrietig, ongemakkelijk.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Ik voel me dan snel ongemakkelijk.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Heel erg paniekerig.


    26 - 02 - '16

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".) Extravert.
    • Ben je snel verlegen? Hangt van de situatie en mensen af.
    • Praat je snel over je gevoelens? Ligt er aan welke persoon, over t algemeen niet snel.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)? Nee.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt? Yep.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom? Verschilt heel erg, maar vaker in een groep > is gezelliger (:
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)? rustig blijven.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je? rustig, ik probeer alles af te maken; dan zal die jongen maar moeten wachten een minuutje of 3. :Y)
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je? Ik word boos.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij) Ligt er aan wie en waarom.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Ik zou eerst stressen, maar daarna beseffen dat ik er niks meer aan kan doen en ga een leuk smoesje bedenken om het te kunnen uitstellen.

    • Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Introvert, zeker weten.
    • Ben je snel verlegen?
    Bij een groep mensen die ik niet tot slecht ken wel, bij mijn vriendinnen ben ik veel losser.
    • Praat je snel over je gevoelens?
    Nee, zelfs niet bij aandringen.
    • Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Alleen als ik iets echt niet alleen kan vinden of aankan, maar meestal dokter ik het zelf wel uit.
    • Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja.
    • Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    Ik ben altijd liever alleen of met één goede vriendin. Ik hou niet zo van groepen.
    • Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Ik stress lichtjes, maar zal uiteindelijk gewoon gaan gokken of proberen in te vullen wat ik weet. Jammer dan.
    • Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Ik geef diegene die me komt halen wat te drinken, excuseer me en kleed me daarna toch fatsoenlijk om. Ik zal wel wat gehaaster zijn, maar ik ga de deur niet uit als ik er niet gepast uitzie.
    • Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en luister, maar als het over mijn grenzen gaat schakel ik hulp in.
    • Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Normaal gesproken spreek ik duidelijk mijn mening uit en probeer ik tot een compromis met deze mensen te komen, maar als ik mensen niet ken of slecht ken negeer ik het gewoon.
    • Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je? Ik zeg het tegen mijn docent of meld me ziek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
    Hm, eerder extravert. Het kan me niet echt heel veels chelen wat mensen van me denken, dus ik ben soms wel eens heel luid.
    Ben je snel verlegen?
    Snel? Nee. Alleen als ik toevallig op je verliefd ben, kan ik misschien wel eens verlegen worden. Als ik anders niet veel tegen je zeg, heb ik gewoon niks te zeggen. :p
    Praat je snel over je gevoelens?
    Nee
    Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
    Valt te zien wat voor hulp. Maar over het algemeen niet.
    Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
    Ja, als het een goede beloning is.
    Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
    In groep. Alleen verveel ik me veel te snel en ga ik tegen mezelf praten.
    Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
    Niet echt stress, eerder even van: "Oh shit," en dan met mijn buur bespreken om elkaar te helpen voor de antwoorden. :p
    Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
    Panikeren? :p
    Iemand chanteert je, hoe reageer je?
    Waarschijnlijk boos en teleurgesteld.
    Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
    Als ik ze niet ken, gewoon weglopen. Anders er een beetje ongemakkelijk bijstaan of proberen de twee wat te kalmeren. De sfeer weer goed krijgen. :p
    Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
    Doodgaan.


    Take me to wonderland