• Ik heb toestemming van Yoda.



    Hello! :]
    Ik organiseer een themawedstrijd met elk rond een nieuw thema. ( Denk hierbij aan bijvoorbeeld; beroemdheden, Liefde, Natuur.)

    Regels:
    - Ik ben op zoek naar minimaal tien en maximaal vijftien deelnemers, wees er dus op tijd bij. ^^
    - De wedstrijd bestaat uit negen rondes, die onderverdeeld zijn in verschillend thema's. Denk hierbij aan de natuur, beroemdheden en liefde.
    - Bij mijn wedstrijd valt er niemand af. Aan het einde van de wedstrijd wordt er een gemiddelde genomen van alle opdrachten, waaruit bepaald wordt wie de wedstrijd wint.
    - Je hebt voor iedere opdracht twee weken de tijd. Uitstel kan tot één dag voor de deadline gevraagd worden, doe je dit niet, dan wordt er bij elke dag te laat inleveren, één punt van je cijfer afgetrokken.
    - Het maximaal aantal dagen uitstel is vier.
    - Inleveren graag via een PB of GB naar mij en de andere juryleden.
    - Naamveranderingen even doorgeven.
    - Inzendingen, opdrachten, beoordelingen etc. komen in een story.

    De prijzen:
    De prijzen zullen, als het maximale aantal deelnemers bereikt is, bekend gemaakt worden.

    Waar wordt op gelet bij het beoordelen?
    - Originaliteit en creativiteit.
    - Spelling, interpunctie, grammatica bij stories, verhoudingen etc.
    - Heb je je aan de opdracht gehouden?
    - Verzorging; ziet het er verzorgd uit, heb je er genoeg aandacht aan besteed?
    - Het geheel; is het leuk/boeiend om te lezen/naar te kijken/etc.?
    - Ieder onderdeel krijgt een cijfer en hiervan wordt het gemiddelde genomen, dit wordt je uiteindelijke cijfer. Sommige onderdelen tellen zwaarder mee dan anderen.


    De jury: (Maximaal 4)
    1. Vindicatif
    2. nessje
    3. Lootus
    4. DamnBieber

    Deelnemers: (Maximaal 15)
    1.StarFishy
    2.Memoria ingeleverd
    3.Mallory ingeleverd
    4.LittleBirdie ingeleverd
    5.Kwijt
    6.Shiki ingeleverd
    7.Elly4ever ingeleverd
    8.hiscurls
    9.Anoyo ingeleverd
    10.Tjiftjaf
    11.xMissMarije ingeleverd
    12.Hamblet ingeleverd
    13.Wrennah ingeleverd
    14.Senermes
    15.JacobXMy
    16.Kilgarrah uitstel tot 30 mei

    Wat voor soort opdrachten kun je verwachten?
    - Gedichten
    - Schrijfopdrachten
    - Tekenoprachten
    - Rollenopdrachten
    - Een quiz maken

    Is iets nog niet helemaal duidelijk? Vraag er gerust naar, ik zal lief blijven deze keer <3

    De story

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 12:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anoyo schreef:
    (...)
    Ik zou het persoonlijk fijner vinden als ik eerst de beoordeling heb, want je kunt voor de volgende opdracht best veel advies uit het jury commentaar halen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik hoef nog maar 2 na te kijken. Doe dat vanavond. Moet eerst naar een BBQ op de tennisbaan... En heb net getennist op een andere tennisbaan. Is het te volgen?

    Ik heb een vraag aan jullie:

    Hoe denken jullie over je eigen opdracht?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik denk dat mijn opdracht een beetje lijkt alsof het heel snel gemaakt is, maar ik heb er 2 uur aan gewerkt.;3
    Ook heb ik het minstens drie keer nagekeken en zie nu pas enorme fouten. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik ben een beetje tja nerveus ofzo, omdat het de andere kant is van wat ik eigenlijk wilde.
    @Mallory ik vind het juist orgineel bedacht, volgens mij heeft niemand anders een RPG.


    Can't control my second personality

    Ik weet het niet goed. Ik wou wel iets in mijn tekening brengen dat met disney en de themawedstrijd te maken heeft. Daarom de boeken, dat Mickey iets schrijft enz. Ik hoop dat jullie dat er in hebben gezien.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik was over mijn inzending zelf niet ontevreden, ik was alleen bang dat ik de opdracht verkeerd geïnterpreteerd/uitgevoerd had, want heel veel uit mijn inzending is in de Cinderella film bijvoorbeeld niet te zien. Hoewel het natuurlijk mijn eigen versie was, maar goed, ik neigde meer naar het originele sprookje dan dat ik op die van Disney vertrouwde.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Mallory schreef:
    Ik denk dat mijn opdracht een beetje lijkt alsof het heel snel gemaakt is, maar ik heb er 2 uur aan gewerkt.;3
    Ook heb ik het minstens drie keer nagekeken en zie nu pas enorme fouten. :')


    Maak je geen zorgen, ik vind jouwe heel origineel. Niemand heeft een RPG en niemas zou dat snel doen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hamblet schreef:
    Ik weet het niet goed. Ik wou wel iets in mijn tekening brengen dat met disney en de themawedstrijd te maken heeft. Daarom de boeken, dat Mickey iets schrijft enz. Ik hoop dat jullie dat er in hebben gezien.


    En jij moet je ook geen zorgen maken, want jij hebt eht teken talent! Ik denk dat weing mensen zo kunnen tekenen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anoyo schreef:
    Ik was over mijn inzending zelf niet ontevreden, ik was alleen bang dat ik de opdracht verkeerd geïnterpreteerd/uitgevoerd had, want heel veel uit mijn inzending is in de Cinderella film bijvoorbeeld niet te zien. Hoewel het natuurlijk mijn eigen versie was, maar goed, ik neigde meer naar het originele sprookje dan dat ik op die van Disney vertrouwde.


    Ik moet jouwe nog beoordelen, maar heb hem wel even snel gelezen en ik vond alle inzendigen wel iets hebben. Jouwe dus ook! Don't worry!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    KLAAR! Yeaaah, ik heb alles nagekeken woeehhwww!

    En aan iedereen, ook al heb je gemiddeld het laagste, het betekend niet dat je inzending slecht was. Want echt! Elke inzending heb ik met plezier gezien/ gelezen of gemaakt! Echt wauwie! En er komen nog meer opdrachten, dus kan je je cijfer ophalen!

    Elke inzending had iets unieks! Echt waar!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik kan nu pas beginnen, maar ik zal proberen om alles tijdens de reis terug naar Nederland alles na te kijken met behupl van screenshots enzo. Het is zo snel mogelijk klaar;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Memoria --> Karev.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    WishingLarry -> 24121993


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    24121993 schreef:
    WishingLarry -> 24121993

    Hehe, mijn verjaardag, alleen ben ik in 1998 geboren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Hehe, mijn verjaardag, alleen ben ik in 1998 geboren.


    Haha, toevallig ^^ Ik wilde er iets anders van maken, maar was zo slim om verkeerd te klikken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer