• Hello everyone,
    ik zag heel wat schrijfwedstrijden voorbij komen en het leek me leuk om er zelf ook een te starten. Wel nu, ik start er een.
    Ik heb toestemming van Yoda:
    Hallo Pantheon,

    hierbij heb toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    De wedstrijd zal bestaan uit ongeveer 6 opdrachten. Elke opdracht lever je bij mij en de juryleden in per pb!
    Ik wil dus geen links van je opdracht in dit topic zien.
    Ook verwacht ik dat jullie je aan de huisregels van Quizlet houden en bereid zijn de hele wedstrijd mee te doen tenzij het echt niet anders kan. Er vallen echt wel dingen met mij te regelen, schiet me maar gewoon aan per pb of gb en ik zal bereid zijn je te helpen of advies te geven.
    Ik walg van plagiaat en ik wil ook geen verhalen zien die je eerder al hebt geschreven. De opdrachten voor deze wedstrijd moeten tijdens deze wedstrijd zijn geschreven en niet er voor.
    Ik zou het ook zeer fijn vinden als jullie je opdrachten op tijd inleveren. Julie krijgen 10 dagen de tijd om elke opdracht in te leveren en je kan ook een aantal dagen uitstel krijgen.
    Als een opdracht niet lukt kan je een joker krijgen. Deze kan je inzetten als je het echt even niet meer weet of op wat voor manier er niet uit kan komen.
    Zoals ik net al zei werk ik met juryleden, deze heb ik nog niet. Ik werk nu alleen niet met op=op, weg=weg of wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik kies de beste. Pb mij waarom jij een goed jurylid zou zijn en wie weet wordt jij een van de twee juryleden! Oh ja, als je jurylid bent verwacht ik wel dat je redelijk actief bent op het forum en bereid bent de tijd te nemen voor elke opdracht die je nakijkt.
    Als je dit niet doet zal ik je ontslaan uit het ambt jurylid en zal ik een ander kiezen.

    De manier waarop ik beoordeel:
    * 20 punten als je je goed aan de opdracht houd.
    * 30 punten voor de originaliteit.
    * 20 punten voor de grammatica en interpunctie.
    * 10 voor het aantal woorden.
    * 20 punten voor de inhoud.

    Er zal echter geen prijs zijn in credits, dit i.v.m het feit dat ik alleen maar credits kan kopen via sms en juist die functie werkt nu even niet. Je speelt dus voor de eer en het plezier van het meedoen.

    Ik zoek ongeveer 20 deelnemers. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
    Het aantal deelnemers is dus vol bij 20.

    De juryleden
    1. Gehenna
    2. Jaimes
    3. Moams

    De deelnemerlijst:

    1. Macabre
    Opdracht 1: Ingeleverd

    2. Demonisch

    3. Lizor
    Opdracht 1: Ingeleverd

    4. BigFatLiar

    5. Patholoog
    Opdracht 1: Ingeleverd

    6. aquafresh
    Opdracht 1: Ingeleverd

    7. Matilda
    Opdracht 1: Ingeleverd

    8. Tortura
    Opdracht 1: Ingeleverd

    9. Hashirama
    Opdracht 1: Ingeleverd

    10. Unvernunft
    Opdracht 1: Ingeleverd

    11. Barnabas
    Opdracht 1: Ingeleverd

    12. Shiki
    Opdracht 1: Ingeleverd

    13. Liberacorpus
    Opdracht 1: Ingeleverd

    14. Shion

    15. ChocoChip
    Opdracht 1: Ingeleverd

    16. Hel

    17. Hamblet
    Opdracht 1: Ingeleverd

    18. LoveBambi
    Opdracht 1: Ingeleverd

    19. Abyss
    Opdracht 1: Ingeleverd

    De story: click

    Opdracht 1:
    Jullie komen op wat voor manier dan ook in de fantasiewereld terecht. Omschrijf de reis er naartoe, gebeurde dit door tijdmachine of whatsoever, en wat je allemaal ziet in de fantasiewereld. Ook mag je je inleven in iemand die er al langer woont en bijvoorbeeld omschrijven wat voor werk hij/zij doet. Drinkt hij of zij de hele dag uit een chocoladerivier of snoeit hij bomen. Wat je ook bedenkt, niks is te gek. Alle vormen van fantasie zijn toegestaan!
    Het minimum aantal woorden is 500 en er is geen maximum. Dus leef je uit!
    De opdracht zal over 15 dagen af zijn, omdat ik ook nog rekening houd met het toenemen van eventuele kandidaten van deze wedstrijd.
    De deadline is dus 14 april.
    Good luck!!


    Opdracht 2
    Omschrijf een droom. Dit mag een droom zijn waar je zelf in voorkomt of iemand anders. Beroemdheden zijn nu ook toegestaan, zolang het thema 'dromen' in de spotlights staat. Je mag van alles omschrijven, wat jij doet of wat de ander doet. Leef je uit!
    Het minimum aantal woorden is opnieuw 500 woorden, maar deze keer is er wel een maximum. Namelijk 1600 woorden.
    De deadline is op 14 mei.
    Goodluck!!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:13 ]


    26 - 02 - '16

    Moams schreef:
    Ik ben hard op weg met de beoordelingen, maar afgelopen week zijn er uitwisselingsstudenten uit Marokko gekomen dus ik ben helemaal gesloopt. Verder heb ik volgende week 7 toetsen en ik moet nog hard leren. Ik hoop dat ik dit weekend klaar ben, maar dat kan ik niet beloven.


    Neem je tijd. Des te meer tijd heb ik om een opdracht twee te bedenken (;


    26 - 02 - '16

    Alle wedstrijden zijn echt vol, zoals deze. :c


    Some people are art and do art at the same time

    Ah, sorry :c
    Ik snap hoe vervelend dat is ja..


    26 - 02 - '16

    Hee,
    Ik vertrek vanavond naar Andalusië (zuid-spanje) en ik ben er pas weer volgende week vrijdag, dus als er een nieuw opdracht komt kan ik dan uitstel krijgen ofzo als dat nodig is? :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Of course


    26 - 02 - '16

    Aestas, zou jij jouw inzending nog een keer willen sturen? Want ik heb perongeluk jouw berichtje verwijderd en het staat ook niet in de story. Dankje wel!


    Never forget who you are

    N.v.m ik heb 'm al gevonden en in de story gezet (;

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 19:48 ]


    26 - 02 - '16

    Aestas is nu Matilda.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hoe ver zijn jullie? Ik ben heel erg benieuwd :)
    (naar de beoordelingen en opdracht 2)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb nog niet geweldig veel kunnen doen, i.v.m. de drukte deze week. Maar ik zal m'n best doen om tussen mijn boekverslag door nog wat na te kijken.


    26 - 02 - '16

    Shiki schreef:
    Hoe ver zijn jullie? Ik ben heel erg benieuwd :)
    (naar de beoordelingen en opdracht 2)


    Ik moet vandaag nog twee inzendingen nakijken en eentje pvertypen in word en dan ben ik klaar (:


    Never forget who you are

    Moams schreef:
    (...)

    Ik moet vandaag nog twee inzendingen nakijken en eentje pvertypen in word en dan ben ik klaar (:

    Zou je ze dan in de hoofdstukken van de story kunnen voegen? Dan kan ik ook zien hoe jij beoordeeld hebt.


    26 - 02 - '16

    Ik word hier echt nerveus van...

    Zeker omdat ik de hele tijd door had geschreven en het eind wat af moest raffelen, anders kwam het niet op tijd binnen. D: Dat en ik kreeg de hele tijd goede zinnen in mijn hoofd, die ik erbij kon zetten, maar toen had ik het al verstuurd. Damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik word hier echt nerveus van...

    Zeker omdat ik de hele tijd door had geschreven en het eind wat af moest raffelen, anders kwam het niet op tijd binnen. D: Dat en ik kreeg de hele tijd goede zinnen in mijn hoofd, die ik erbij kon zetten, maar toen had ik het al verstuurd. Damn.


    Maak je maar niet druk, we doen niet aan afvallers, maar de gene die het hoogste gemiddeld heeft - aan het eind van de wedstrijd - wint.


    26 - 02 - '16

    Wat willen jullie liever, alle beoordelingen in aparte hoofdstukken zodat jullie ze eventueel eerder kunnen krijgen of alles per deelnemer in een hoofdstukje zodat het overzichtelijker is voor mij?


    26 - 02 - '16