• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Ik heb ook al een foto en een idee ^^
    En je bent niet de enige die met het namenprobleem zit.. Misschien moet ik gewoon maar iets kiezen en er niet te lang over nadenken.

    wat voor naam wil je? :P nederlands engels frans.....?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Krielkip schreef:
    Ik heb ook al een foto en een idee ^^
    En je bent niet de enige die met het namenprobleem zit.. Misschien moet ik gewoon maar iets kiezen en er niet te lang over nadenken.

    Dat ken ik xD ik denk dat ik maar gewoon een naam gebruik die ik eerder op een RPG site heb gebruikt.


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Wat voor taal boeit me niet zoveel, ik wil het liefste een lekker aparte naam die niet vaak voorkomt. Op de een of andere manier trekt mij dat heel sterk aan.

    hmm nog een voorkeur met welke letter de naam begint? ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nee, niet echt :P
    Alhoewel ik de Y, M, E, C, Z en I wel de letters zijn waar ik het snelst naar kijk, en de T, P, B, O, en W het minst snel.

    ik kan zo snel maar 1 naam bedenken: Mearlisha maar straks als ik op laptop zit heb ik wel een hele lijst voor je ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Juliano Cisneros. [M]
    Leeftijd: 13, lijkt 19.
    Gave: Superieure ogen en gehoor.
    SoortLeerling/docent
    Uiterlijk (FOTO SVP) :

    Chocoladebruin haar en normale huidskleur, hij heeft vaak een zonnebril op vanwege zijn verbeterde ogen want anders krijgt hij last. Ook heeft hij 2 tattoos op zijn rechterarm vele sterren en op zijn linkerarm heeft hij chinese letters. Fel rode ogen.
    Innerlijk: Juliano heeft veel meegemaakt, hij is ter adoptie gesteld en vandaar heeft hij een slechte jeugd. Hij heeft aan de drugs gezeten op zijn 9e maar is daar vanaf gehaald door zijn nieuwe ouders. Momenteel rookt hij wel op vroege leeftijd (13) maar dat zal hij nooit afleren. Op sommige momenten kun je een hekel aan Juliano hebben maar op andere momenten kan hij je beste vriend zijn. Hij maakte vaak flauwe en gemene grappen over andere die vaak kwetsend over komen maar dit meent hij totaal niet. Als Juliano ruzie heeft dan ben je niet bij de goeie want binnen een paar minuten lig je in de prullenbak. Als hij zijn sigaret in zijn mond neemt word hij relaxed en is hij gewoon ''chill'' en doet ie alles wat je vraagt. Juliano is makkelijk over te kopen met sigaretten maar dit houd hij geheim voor de docenten en schoolhoofd Cramer.
    Extra: Hij heeft zijn eigen stijl en heeft de schijt aan de wereld.


    Giovanni

    Is die leuk erbij of niet?


    Giovanni

    Haaa ik heb een naam :D

    Krielkip schreef:
    Nee, niet echt :P
    Alhoewel ik de Y, M, E, C, Z en I wel de letters zijn waar ik het snelst naar kijk, en de T, P, B, O, en W het minst snel.


    Meisjesnaam; Yannah


    Giovanni

    Ja hoor, ik vind het wel een oké personage :)
    Het is alleen een beetje kort, maar dat zijn mijn karakterbeschrijvingen ook meestal omdat ik zelf vind dat je personage 'gevormd' wordt door het rpg'en.

    welke naam?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    zullen we het zo doen:

    Ik maak nog een jongenspersonage en als de andere hun rol afmaken, dan ga ik het topic starten :D


    Giovanni

    Aryna Yannah Zenith, denk ik.