• Haha ja Tokio Hotel, weet je wel. Oh die ja. Ik lees de laatste tijd echt 0,0 niks op Quizlet oid meer over hun. Wat ik, als fan, eigenlijk best jammer vind. Want heb een RPG met een meisje, en dacht dat hier daar ook wel kandidaten voor zaten, hm, niet dus haha.

    ALS JE FAN BENT LAAT JE HOREN MMKAY.


    tya

    Ik weet nog dat ik Tom Kaulitz heel leuk vond. Die is trouwens steeds leuker geworden. (nerd)

    Verder vond ik alleen "Ich Brech Aus" en "Wo sind eure Hände" leuke nummers maar ik was nooit echt een fan.
    Net zoals met 1D nu, ik vind "Little Things" en "Stole My Heart" heel leuk maar die hype eromheen gaat me echt te ver.


    Chaos is a ladder.

    Lestranges schreef:
    Ik weet nog dat ik Tom Kaulitz heel leuk vond. Die is trouwens steeds leuker geworden. (nerd)

    Verder vond ik alleen "Ich Brech Aus" en "Wo sind eure Hände" leuke nummers maar ik was nooit echt een fan.
    Net zoals met 1D nu, ik vind "Little Things" en "Stole My Heart" heel leuk maar die hype eromheen gaat me echt te ver.

    Hype's are sick.


    Take me to wonderland

    *steekt hand op* Hier nog een trouwe alien en dat zal altijd wel zo blijven denk ik. :)

    Nee, ik had voor het eerst van hun gehoord toen ik van Mac Donalds een muziek spelertje has gekregen. Daarna werd ik er hier mee dood gegooit.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Nee, ik had voor het eerst van hun gehoord toen ik van Mac Donalds een muziek spelertje has gekregen. Daarna werd ik er hier mee dood gegooit.


    Haha dat spelertje ligt hier nog ergens in het huis. Die moest en zou ik toen hebben. ;')

    Apocalyptic schreef:
    Thankgod. Een paar jaar geleden kon je hier geen pagina aanklikken zonder getraumatiseerd te worden door dat walgelijke 'twincest'. Ik vind het gebrek aan TH een goede ontwikkeling, no offence to the band.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    TH FAN OVER HERE. _O_

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:14 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Aestas schreef:
    (...)

    Nikki is a Directioner? You're kidding meh.


    Natuurlijk niet, lol. Maar ik vind het nogal rude om voor anderen te spreken, want mij maakt het namelijk ondertussen geen zak meer uit. Ze doen maar wat ze lijk vinden want dat doe/deed ik ook toen er een rage was die ik leuk vond.


    Your make-up is terrible

    Fan ben ik inmiddels niet meer, maar af en toe vind ik het nog wel leuk om een middagje met hun muziek door te brengen. (cat)


    Tell me about it, stud.

    neen hoor c: ik ben net een fan geworden


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Aestas schreef:
    Met allemaal bedoel ik de niet-Directioners. (cat)

    Ik stoor me er niet aan. Ik stoor me aan de slecht geschreven fanfics die naar mijn hoofd geslingerd worden. ^^
    Aan de meeste fans stoor ik me ook wel, maar goed.


    Take me to wonderland

    Ik ben fan


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben een fan en dat zal ik voor altijd blijven !

    TOKIO HOTEL FUR IMMER ! (H)

    Sorry, Ik was een fan, maar ze zijn erg veranderd vind ik.. Ik heb 2 concerten bezocht, waar ik zeker van genoten heb. Waren mooie gekke tijden, die dagen. Ik ben wel een directioner, maar geef de anderen hier gelijk! Er zijn toch meer ' onderwerpen ' om over te schrijven..dan alleen over One Direction. Wat zou het leuk zijn om eens een ander verhaal in de top te zien!


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Mijn zusje is een fan, je kan haar altijd dingen vragen xD en ook ja ze schrijft nog altijd trouw haar TH story genaamd Badboys


    "Find peace in who and what you are." — Saphira