• Haha ja Tokio Hotel, weet je wel. Oh die ja. Ik lees de laatste tijd echt 0,0 niks op Quizlet oid meer over hun. Wat ik, als fan, eigenlijk best jammer vind. Want heb een RPG met een meisje, en dacht dat hier daar ook wel kandidaten voor zaten, hm, niet dus haha.

    ALS JE FAN BENT LAAT JE HOREN MMKAY.


    tya

    Ik weet nog dat ik lid werd van Quizlet, ik dacht dat het een site speciaal voor TH verhalen was :'). Ik vond 't geweldig. Ik ben nog wel fannig van TH maar ik interesseer met niet voor 1D, in feite vind ik ze vreselijk. Dat is voor mij een reden om hier niet meer te komen, omdat je zo ongeveer word doodgegooid met 1D verhalen. En misschien ben ik gewoon over dat 'tijdperk' heen gegroeid, who knows :').


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Nog een Alien Meld zich! (A)


    You Will Meet Yourself On The Otherside

    Meh, ik kan tegen geen enkele hype :/


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    echt zo deprimerend idd, vroeger kon ik me hier uren vermaken met TH verhalen en áls er nu al eens wat staat zijn het meestal prut verhalen :'(
    maar ik zal altijd van ze blijven houden <333
    en blijf wss ook de enige hier op Q die nog wel over ze schrijft xd

    arooncat schrijft graag over ze, ze is nog bezig in een story over hen. Die heet Bad Boys, neem maar eens een kijkje als je een goed verhaal zoek over TH.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ik kan nog altijd naar liedjes van hun luisteren. maar die hard fan ben ik allang niet meer en ik ben ook blij dat ik die tijd gehad heb.
    al vind ik het wel leuk dat ze weer bij elkaar zijn en met een nieuw album komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik noem mezelf geen fan en hater van iets. Dat geldt voor 1D en Tokio Hotel. Vroeger was de hype JB, daarna kwam TH, nu 1D.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 19:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    Ik noem mezelf geen fan en hater van iets. Dat geldt voor 1D en Tokio Hotel. Vroeger was de hype TH, nu 1D en later JB (die is er nu al een beetje, maar later gaat die vergroten).

    jb is juist aan het verkleinen.. of je moet de jonas brothers bedoelen. maar die is ook al geweest. net als Twilight, Harry potter, the hunger games en voetbal.
    (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jb kwam zelfs nog voor TH xD

    Ik ben ook geen lover of hater, maar ik vind 1D momenteel verschrikkelijk anoying


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Danosaur schreef:
    ik kan nog altijd naar liedjes van hun luisteren. maar die hard fan ben ik allang niet meer en ik ben ook blij dat ik die tijd gehad heb.
    al vind ik het wel leuk dat ze weer bij elkaar zijn en met een nieuw album komen.


    dus die waren uit elkaar gegaan? o-o
    en ik was vroeger FAN :D totze gingen veranderen van stijl etc .. o-o achja (':


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik vond die story's geweldig vroeger, en hun muziek ook. Ik heb nog ergens een concert dvd liggen. Geweldig :')
    Nu luister ik er nooit meer naar, maar ik heb nog wel een zwak voor Tom.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Matilda schreef:
    (...)
    Wij allemaal. Amen.

    B-but I ship Harry and Liam :'(.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er zijn nog wel goede oude verhalen, dat wel
    Ik ben fan
    Je moet goed zoeken hih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat waren 1 van de beste fan verhalen. Nu zijn zulke verhalen ver te zoeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    toen ik op ql startte was ik gek op de TH verhalen..(zon 5 jaar geleden)
    het meeste quizen(toen nog geen storys) hadden geen fanfiction
    opeens kwam de hype van veel th-quizen.. sommige heel goed,, andere overdreven,,sommige rijp voor de spellingscontrole
    (ik heb niks tegen spelvoutjes,, maar het moet mijn leestempo niet omlaag brengen)
    en toen kwamen de andere hypes... en daar vertrok ik...
    nu kreeg ik op youtube een tijdje terug Tokio hotel als suggestie..
    een voor mij nieuw nummer...
    ik ben nu geen fan,, maar ik wil mijn verhaaltje afmaken... ^^
    waar boven eerst de TK-BK en TC in de spotlight stonden
    staat dat nu niet meer,,, jammer! [behalve de tc... dat is gewoon ranzig.. doen al die mensen dat soms ook met hun broers en zussen?:P]


    The thing you do mean something to people -Ncis