• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horab

    Ik kreun hard en grijns 'nou wat ik ervan denk'ik druk mijn lippen op de zijbe

    Precilla

    'ahhh'shreeuw ik en ik kom trillend klaar. Ik jijg uit en neem daarna se zijne in mijn mond. Kijken of hij nog niet keeundd

    Perrie

    Ik grijns als hij toegeefr en kreun zachtje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde tegen zijn lippen. Binnen een minuut of wat lag zijn shirt al op de grond en gleden mijn handen over zijn blote borst.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Hij zoent me terug wn bojna gelijk lah mijn shirt opbde frond. 'stond je droog alex?'grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik rolde met mijn ogen. "Langer dan ik ooit heb droog gestaan sinds ik geen maagd meer ben." Ik trok met gemak zijn broek van zijn heupen en trok daarna ook mijn shirt uit.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Langer dan ik ooit droog heb gestaan sinds ik geen maagd meer ben." hij trekt mijn broek en shirt uit en ik schiet in de lach "fijn om te weten dat je er zin in had` grinnikend zuig ik een zuigzoen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kreun zacht als hij een zuigzoen in mijn nek zet. "Ik moet er nog een beetje goed uitzien voor Skype, lieverd." Ik zette mijn lippen op zijn nek en beet daar zacht voor ik bij hem ook een zuigzoen gaf. Ondertussen zette ik zijn handen op mijn broekrand.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik grins even `wat zullen ze anders denken`knipoog ik grijnzend. en voel een zuigzoen in mijn nek.Ik grinnik zacht dor mijn boxer die nogal strak zit.
    Mijn handen worden verplaatst naar zijn broekrand en al snel trek ik zijn broek en shirt ook uit

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hij heeft Niall's handen op zijn eigen broekrand gezet. Niall's broek is al uit XD]


    Bowties were never Cooler

    ¨trolol sorry vanaf nu ben ik er gewoon weer*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [aangepast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde en legde mijn handen van zijn borst naar zijn boxer. Die stond al vrij strak, maar toch begon ik er over te wrijven om hem nog wat strakker te laten staan. De mijne stond ook al wat strak, maar nog niet zo erg als de zijne, ookal deed de mijne niet onder voor die van hem.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Hij grijnst en legt zijn handen op mijn boxer en begint er ook nog eens over heen te wrijven waardoor ik kreun. Met een opgewonden blik kijk ik hem aan en trek hem op me waarna en hard en ruw schuur met mijn onerlijf over het zijne en kreun weer

    [zo zo ik heb 3 seksscene's tegelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha]


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik grijns bij zijn gekreun. Ik laat me door hem meevoeren het bed op en begin zelf te kreunen als zijn onderlichaam tegen het mijne schuurt. Ik draai ons om, zodat hij nu bovenop lag en schuurde tegen zijn beweging in tegen zijn onderlichaam waardoor mijn kreunen en opgewondenheid alleen maar veel erger werden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Gemakkelijk draait hihj ons om en schuurt tegen de bewegingen in en ik kreun hard. Na een poos stop ik en trek zijn boxer uit waardoor de zijne fier overeind springt.
    Ik glimlach even lichtjes. Ik laat mijn tong een paar keer over zijn lengte glijden en trap snel mijn boxer ook uit. Ik schraap er met mijn tanden over heen en wanneer ik merk dat hij richting zijn hoogte bpunt gaat stop ik grijnzend. Ik ging hem gek maken!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan