• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, Same for me ;p

    Geleninja, die ken ik niet. Maar moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind om te neuzen tussen een hele lijst met allemaal namen. Daar pak ik degene er tussen uit en maak er voor mezelf een lijstje van, waar ik er dan weer een uit pak voor hier >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Haha, Same for me ;p

    Geleninja, die ken ik niet. Maar moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind om te neuzen tussen een hele lijst met allemaal namen. Daar pak ik degene er tussen uit en maak er voor mezelf een lijstje van, waar ik er dan weer een uit pak voor hier >.<


    Er zijn heel veel namen met de zelfde betekenis dus een lijst met namen krijg je altijd wel denk ik.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Theodora schreef:
    (...)



    BLAINEEEEE~ (heart2)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hihi Kelly ik wist dat je die leuk zou vinden :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    geleninja schreef:
    (...)

    Er zijn heel veel namen met de zelfde betekenis dus een lijst met namen krijg je altijd wel denk ik.


    Ja, dat is ook weer zo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    :3



    ghehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HIHIHIHIHIHIIH SAMMEH :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hihihihih


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ALLSTARSx -> Sempra

    Ik heb het gevraagd, ze wilde niet. Dus iedereen die die rol wilt kan haar gang gaan!

    Aah jammer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, en Raven heeft alleen maar goede bedoelingen tegenover Beau! Haha ;D (las net post van Flynn ;) )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahah, ja maar Flynnie is beschermend eh :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is het aan Eltham nu :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wacht op kwijt!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.