• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zit er zelf over te denken om haar te nemen. Maar ik wacht even tot er iemand toehapt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet misschien wel iemand, alleen moet ik nog even vragen of ze dat wilt.

    Eltham schreef:
    Ik weet misschien wel iemand, alleen moet ik nog even vragen of ze dat wilt.


    Is goed, doe maar ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat gaat er in het amfi gebeuren?

    Indelingen, rooster, eventueel voor degene die dat nog niet hebben, de plattegrond. Hutindeling nog eens goed doornemen. Dat soort dingetjes.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 18:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Albion schreef:
    Indelingen, rooster, eventueel voor degene die dat nog niet hebben, de plattegrond. Hutindeling nog eens goed doornemen. Dat soort dingetjes.


    Okeeee (:

    Nerys went Eavan ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jennifer, waarom heb jij altijd van die leuk-klinkende-mooi-uitziende usernames? :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kent iedereen hier elkaar ook buiten quizlet of zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Nee hoor. Maar ik RPG al meer dan een jaar met Jennifer en Kelly, dan ken je elkaars voornaam wel :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahah jup. Elise is ook zo lief geweest me te helpen met deze rpg maken :3

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vind je? Haha ^^ Ik zoek naar waar ik van hou, en de betekenis erachter. Zelf ben ik al niet van de simpele en makkelijke namen :'D
    Ik Google meestal Keltische, Ierse, Griekse etc. meisjesnamen en pik daar dan tussen uit wat mooi klinkt, schrijft en klopt ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Love Keltisch, Iers en Grieks haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is ook een website waar je namen kan vinden door op de betekenis te zoeken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Albion schreef:
    Love Keltisch, Iers en Grieks haha



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.