• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hoe vinden jullie de story trouwens geworden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    Hoe vinden jullie de story trouwens geworden?

    Duidelijk!

    Ik vind hem ook duidelijk!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daar doe ik het voor ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik Shy naar iemand sturen? Momenteel staat hij er maar een beetje bij te staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Kan ik Shy naar iemand sturen? Momenteel staat hij er maar een beetje bij te staan.

    Ethan zit in het amfi te tekenen en te wachten tot de rest er is zodat ze verder kunnen.

    Shy staat al in het Amfi ^^

    Ik zou hem eerder naar iemand willen sturen die er nog niet is, om er zeker van te zijn dat ze komen :X


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Shy staat al in het Amfi ^^

    Ik zou hem eerder naar iemand willen sturen die er nog niet is, om er zeker van te zijn dat ze komen :X

    Je kunt zeggen dat Ethan nog in zijn hut zit, als je hem graag naar Ethan toe wilt sturen. Maakt mij niet zoveel uit.

    Ik wacht nog even af ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Ik wacht nog even af ^^

    oke is ook goed. Dan blijft Ethan zitten.

    Ik wacht nog altijd op Kwijt!! en kan niet verder tot zij iets geschreven heeft, maar je kan anders wel naar ons toe komen, we zijn in de eetzaal.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik wacht nog altijd op Kwijt!! en kan niet verder tot zij iets geschreven heeft, maar je kan anders wel naar ons toe komen, we zijn in de eetzaal.

    Je kunt Kwijt pb'en of een berichtje in haar gastenboek zetten

    Maar daar komt hij net vandaan :'D
    En ik denk niet dat Momo en Bells hem nu willen zien :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Maar daar komt hij net vandaan :'D
    En ik denk niet dat Momo en Bells hem nu willen zien :W

    Dus momo en bells vallen af, net als Ethan, greg en flynn gaan nu richting het amfi, en beau is bij personage van Nerys. waar is de laatste tweeling? in het amfi?

    Ach wat, ik laat hem wel even staan waar hij staat :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.