• Ik zit nu al een tijdje op Quizlet en het valt me steeds meer op, sommige mensen zijn zo vervelend, alles wat je op het forum zegt wordt afgekraakt. Als je iets cynisch bedoelt dat wordt het meteen letterlijk op gevat en wordt je meteen weer zwart gemaakt omdat je iets verkeerd hebt gezegd. Iedereen denkt echt dat ze het beter weten, en dat is niet eens zo erg. Maar dat kun je ook op een subtiel manier zeggen, je hoeft niet meteen zo fel te reageren, dat maakt mij, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek heel onzeker.
    Als je dan ook niks nuttigs te melden hebt hieronder doe het dan ook niet!
    Het is gewoon echt jammer, want het kan gewoon ook heel gezellig zijn hier op Quizlet, en de site zelf is ook helemaal te gek.
    Ik ken zelfs iemand die ruzie had op het forum, waarbij de bemiddelaars niet eens konden helpen, dat is toch echt wel heel zielig.

    Ik wil niet zeggen dat iedereen moet veranderen op Quizlet, maar denk ook aan anderen!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:06 ]


    Wie is koos-inspiratieloos? Yup its me

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik mag het niet zeggen, maar ik geloof stiekem dat dit dat meisje van het Totally Spies RPG dingetje is. :'D

    Ik ook, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik mag het niet zeggen, maar ik geloof stiekem dat dit dat meisje van het Totally Spies RPG dingetje is. :'D

    -kijkt-


    Take me to wonderland

    Ik gok mijn hele vermogen en alles wat ik later zal verdienen op het feit dat ze dezelfden zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knor knor.
    Uh ja, wat wil je er aan doen? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    *Abo*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    Ik gok mijn hele vermogen en alles wat ik later zal verdienen op het feit dat ze dezelfden zijn.

    De kans is groot dat zij dat is ja. :p


    Take me to wonderland

    Senzafine schreef:
    Here we go again ._.


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik gok mijn hele vermogen en alles wat ik later zal verdienen op het feit dat ze dezelfden zijn.

    Haha, en anders misschien het meisje van die Paranormal Academy ofzo. :'D Een van de twee.


    ars moriendi

    > Blijf op de site
    > Je kan niet tegen de mensen op de site

    Pick one


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Melieke schreef:
    *Abo*


    Made my day _O_


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, en anders misschien het meisje van die Paranormal Academy ofzo. :'D Een van de twee.

    Neh, ik gok er echt op dat het BlackAlpha is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Melieke schreef:
    *Abo*

    Oh god, geweldig.


    ars moriendi

    Nu ben ik echt nieuwsgierig :x Maar ik gok dat de mods zoiets niet mogen vertellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nu ben ik echt nieuwsgierig :x Maar ik gok dat de mods zoiets niet mogen vertellen.


    26 - 02 - '16

    Alle mensen, zeg. Dit is het zoveelste topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.