• Ik zit nu al een tijdje op Quizlet en het valt me steeds meer op, sommige mensen zijn zo vervelend, alles wat je op het forum zegt wordt afgekraakt. Als je iets cynisch bedoelt dat wordt het meteen letterlijk op gevat en wordt je meteen weer zwart gemaakt omdat je iets verkeerd hebt gezegd. Iedereen denkt echt dat ze het beter weten, en dat is niet eens zo erg. Maar dat kun je ook op een subtiel manier zeggen, je hoeft niet meteen zo fel te reageren, dat maakt mij, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek heel onzeker.
    Als je dan ook niks nuttigs te melden hebt hieronder doe het dan ook niet!
    Het is gewoon echt jammer, want het kan gewoon ook heel gezellig zijn hier op Quizlet, en de site zelf is ook helemaal te gek.
    Ik ken zelfs iemand die ruzie had op het forum, waarbij de bemiddelaars niet eens konden helpen, dat is toch echt wel heel zielig.

    Ik wil niet zeggen dat iedereen moet veranderen op Quizlet, maar denk ook aan anderen!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:06 ]


    Wie is koos-inspiratieloos? Yup its me

    Passerby schreef:
    Wat mij voornamelijk opvalt is dat iedereen een slechte betekenis hangt aan de woorden die je schrijft. Soms vraagt iemand naar een mening, jij vindt het niet goed en typ dan normaal neer wat je precies niet goed vindt en dan word je meteen als gemeen aanschouwd. Ik kan er niet aan doen dat de helft die hier rondloopt niet tegen negatieve kritiek kan. Dus geloof me, de helft dat hier als 'gemeen' gedrag wordt aanschouwd is gewoon kritiek dat de persoon zelf niet kan verdragen. Dat ligt dan niet aan de users, maar eerder aan de persoon zelf.


    Maar zo gaat dat ook in discussies. Het gebeurt zelden dat ik een normale discussie kan houden op Quizlet zonder dat andere mensen beginnen te stoken of de ander begint te ragen. Dat stoort me wel.
    Verder ben ik het met Knorr eens dat het heus wel wat aardiger kan op Quizlet. Je moet het natuurlijk niet ten kosten laten gaan van je eerlijke mening, maar sommige users zijn écht gemeen af en toe (/vaak). Dat is gewoon niet nodig en daar wordt het er hier ook niet gezelliger van.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Maar zo gaat dat ook in discussies. Het gebeurt zelden dat ik een normale discussie kan houden op Quizlet zonder dat andere mensen beginnen te stoken of de ander begint te ragen. Dat stoort me wel.
    Verder ben ik het met Knorr eens dat het heus wel wat aardiger kan op Quizlet. Je moet het natuurlijk niet ten kosten laten gaan van je eerlijke mening, maar sommige users zijn écht gemeen af en toe (/vaak). Dat is gewoon niet nodig en daar wordt het er hier ook niet gezelliger van.
    Je kan inderdaad gemeen zijn, maar soms als je gewoon negatieve kritiek geef, want op zich niet erg is, want leerkrachten doen dat ook, krijg je meteen gezeik over je heen omdat je zogezegd onvriendelijk bent. Dat vind ik er een beetje over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    "Gemeen dit, gemeen dat". Suck it up, sommige mensen vinden een weerwoord al "gemeen". -__-


    ars moriendi

    Voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt onderhand wel dat mensen zich iedere keer moeten bewijzen hier :')
    Gewoon niks van aantrekken, er zijn heus nog wel leuke mensen op quizlet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Senzafine schreef:
    Voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren:


    Oh shit, die periode dat iedereen eendjes begon te posten als er weer eens wat was. :'D Das echt lang geleden al, damn.


    ars moriendi

    Passerby schreef:
    (...)Je kan inderdaad gemeen zijn, maar soms als je gewoon negatieve kritiek geef, want op zich niet erg is, want leerkrachten doen dat ook, krijg je meteen gezeik over je heen omdat je zogezegd onvriendelijk bent. Dat vind ik er een beetje over.


    Ja klopt.


    i put the fun in funeral

    Lolol. Nu moet iemand 1 april zeggen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    Lolol. Nu moet iemand 1 april zeggen. :'D
    Dit forum is gemaakt op 31 maart -_-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Dit forum is gemaakt op 31 maart -_-


    * topic
    Het forum is namelijk in 2007 gemaakt.


    Your make-up is terrible

    DamnBieber schreef:
    (...)Dit forum is gemaakt op 31 maart -_-

    Dat zie ik ook wel. Zo bedoelde ik 'm niet. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    (...)

    * topic
    Het forum is namelijk in 2007 gemaakt.
    Ja dat bedoelde ik :')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ...
    En wat hoop je hier nu mee te bereiken? Mensen zullen echt niet veranderen omdat jij ze er even op wijst.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ja sommige reageren wel fel maar er zijn ook genoeg mensen die gewoon normaal en aardig zijn op quizlet en daar moet je ook aan denken

    sammypayne schreef:
    ja sommige reageren wel fel maar er zijn ook genoeg mensen die gewoon normaal en aardig zijn op quizlet en daar moet je ook aan denken


    Waarom de bump?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'