• Ik zit nu al een tijdje op Quizlet en het valt me steeds meer op, sommige mensen zijn zo vervelend, alles wat je op het forum zegt wordt afgekraakt. Als je iets cynisch bedoelt dat wordt het meteen letterlijk op gevat en wordt je meteen weer zwart gemaakt omdat je iets verkeerd hebt gezegd. Iedereen denkt echt dat ze het beter weten, en dat is niet eens zo erg. Maar dat kun je ook op een subtiel manier zeggen, je hoeft niet meteen zo fel te reageren, dat maakt mij, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek heel onzeker.
    Als je dan ook niks nuttigs te melden hebt hieronder doe het dan ook niet!
    Het is gewoon echt jammer, want het kan gewoon ook heel gezellig zijn hier op Quizlet, en de site zelf is ook helemaal te gek.
    Ik ken zelfs iemand die ruzie had op het forum, waarbij de bemiddelaars niet eens konden helpen, dat is toch echt wel heel zielig.

    Ik wil niet zeggen dat iedereen moet veranderen op Quizlet, maar denk ook aan anderen!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:06 ]


    Wie is koos-inspiratieloos? Yup its me

    Panday schreef:
    Ik zit er nu bijna 2 jaar op, maar dat vind jij vast heel kort. Ach ja mag je zelf weten. En ik zeg alleen dat ik merk dat er de laatste tijd veel negatiefe reacties zijn, en daarvoor minder.

    *negatieve
    Geen komma plaatsen voor de "en", getallen onder de achttien voluit schrijven en geen zin beginnen met het woordje "en".
    That's all.

    ...

    (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Panday schreef:
    (...)

    Het is niet altijd zo geweest hoor. Ik was een tijdje gestopt met Q, en het valt me nu wel heel erg op dat er veel negatiefe reacties op topics zijn.

    Bull, dat is altijd zo geweest. Ik word zo gestoord van mensen die blijven zeggen dat het 'vroeger beter was'. Hell, ik zit hier vier en een halfjaar en dat is gewoon niet waar. :'D


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    *negatieve
    Geen komma plaatsen voor de "en", getallen onder de achttien voluit schrijven en geen zin beginnen met het woordje "en".
    That's all.

    ...

    (cat)

    Twintig, toch?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hou er serieus van hoe erg de mensen op Quizlet elkaar constant afkatten, maar zodra iemand er ook maar over durft te klagen, iedereen samen sterk staat en zich verenigd tegen de klagers. Geweldig dit, haha. Net een stel siblings die elkaar pesten maar zodra iemand anders het doet ze voor elkaar opkomen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik hou er serieus van hoe erg de mensen op Quizlet elkaar constant afkatten, maar zodra iemand er ook maar over durft te klagen, iedereen samen sterk staat en zich verenigd tegen de klagers. Geweldig dit, haha. Net een stel siblings die elkaar pesten maar zodra iemand anders het doet ze voor elkaar opkomen.

    We're one big happy family.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 1:39 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    We're one big happy family.


    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 1:40 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Whut? Is dit een extra account omdat je bang bent voor kritiek? Want anders is 4 topics een beetje mager om te oordelen over het Quizlet forum.

    Hahahah dit is eigenlijk wel goed opgemerkt ;d


    effort never betrays you

    Ruess schreef:
    (...)
    Hahahah dit is eigenlijk wel goed opgemerkt ;d



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Michonne schreef:
    (...)

    Echt wel. (cat) Ik zit hier al 5 jaar en het is nooit anders geweest.


    True. In de twee jaartjes die ik hier zit is er ook niks veranderd


    26 - 02 - '16

    Wat mij voornamelijk opvalt is dat iedereen een slechte betekenis hangt aan de woorden die je schrijft. Soms vraagt iemand naar een mening, jij vindt het niet goed en typ dan normaal neer wat je precies niet goed vindt en dan word je meteen als gemeen aanschouwd. Ik kan er niet aan doen dat de helft die hier rondloopt niet tegen negatieve kritiek kan. Dus geloof me, de helft dat hier als 'gemeen' gedrag wordt aanschouwd is gewoon kritiek dat de persoon zelf niet kan verdragen. Dat ligt dan niet aan de users, maar eerder aan de persoon zelf.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 11:10 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pantheon schreef:
    (...)

    True. In de twee jaartjes die ik hier zit is er ook niks veranderd


    Nou, negatieve opmerkingen zijn er altijd wel geweest, alleen op een andere manier. Of niet?
    Volgens mij wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Users maken de sfeer op het forum, al moet ik zeggen dat die sfeer nooit gigantisch veranderd is. Maar je zult altijd users houden die direct reageren en users die chagrijnig reageren. Het is net als in real life, alleen zie je elkaar niet. Vaak kunnen meiden dan echte bitches worden op internet, maar dit vind ik op Q reuze meevallen! Als je hier niet happy bent, zoek een 'leuker' en 'gezelliger' forum. O, en als je die vind laat je het even weten?


    You are beautiful, you are love.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, negatieve opmerkingen zijn er altijd wel geweest, alleen op een andere manier. Of niet?
    Volgens mij wel.


    Jep. Toen ik het moeilijk heb gehad, een periode, werd ik als 'aansteller' bestempeld. Gelukkig waren er toen wel users die het voor me opnamen. Dat zie ik nu nog steeds wel terug en dat vind ik dan wel weer mooi aan dit forum.


    26 - 02 - '16

    Er is een simpele reden voor waarom dit op forums gebeurd. Het is het internet. Mensen voelen zich veilig achter hun computer en durven dan ook sneller hun mond open te trekken. Dit zal altijd wel zo blijven denk ik.

    Ik ben een keer terug gegaan naar het begin van het forum. Toen al zeikten mensen over de sfeer. Het is altijd hetzelfde geweest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.