• Het leek mij wel een idee om een topic te starten zodat jullie al jullie verhalen hierin kwijt konden.

    Ik begin met de mijne.

    Laat ik maar eens beginnen. Op mijn negende of tiende jaar kreeg ik al iets met een jongen. Hij was ongeveer 1,5 tot 2 jaar jonger dan dat ik was.
    Vlak daarna, toen ik zo rond 11 jaar was, dacht ik dat ik iets begon te voelen voor een meisje. Later bleek dit niet het geval te zijn, ik zag haar gewoon als een normale vriendin. Dat was dus de tijd op de basisschool. Na een jaar of 4/5 ging het uit met mijn vriendje, we waren allebei te druk met onze school, ik zat ondertussen al op de middelbare in klas 2 en hij in klas 1. Vanaf de eerste klas van de middelbare vond ik al een hele lange tijd een jongen leuk, vaak rende hij achter me aan omdat hij me wilde pakken. Ik deed gezellig met hem mee, maar daar bleef het niet bij. Een keer bij gym, hij was weer bezig met plagen. Mijn klasgenoten zeiden tegen mijn mentor dat hij me pestte, en hij moest met mijn mentor praten. Ik wilde kijken hoe het met hem ging, ik zag gewoon dat hij huilde. na gym waren we uit, dus ik liep rustig naar mijn fiets toe, totdat hij voordat ik weg wilde fietsen naar me toe kwam. Hij wilde het goedmaken. Ook vroeg hij wat ik in het weekend ging doen en schudde me de hand. Soms prikte hij ook in mijn zij en vroeg om een boks. Ja zo met je vuisten tegen elkaar weet je wel. Bij gym deed hij zo lief, lieve woorden zeggen, hij wilde zelfs verkering, maar hij zei later dat het een grap was. Hij wilde het uit leggen maar ik fietste weg, waar ik later spijt van kreeg. Want ik wilde wel graag horen wat hij te zeggen had. Op een dag, ik zat gewoon aan het werk, naast me hoorde ik hoe hij me verkering vroeg, middenin de klas waar iedereen bij was. Met mijn stomme kop durfde ik niks te zeggen. Later bleek het een grap te zijn. Dat was dus de tweede poging dat hij me vroeg, voor de grap.

    De 3e klas verliep anders, want dit keer zat ik niet meer in dezelfde klas als vorig jaar en het jaar daarvoor. We moesten kiezen welke richting we op wilde gaan. Ik koos uiteindelijk voor Zorg & Welzijn en hij koos voor Economie. Een vriendin van mij ging naar Groen, en andere vriendinnen gingen ook weer naar Zorg & Welzijn. Dat jaar beviel me eigenlijk totaal niet, ten eerste omdat ik heel erg moest wennen aan de nieuwe school, we hadden een nieuw gebouw aan een andere straat. En ten tweede omdat ik die jongen nu heel erg miste. Soms zag ik hem nog wel eens langslopen of liepen wij langs een lokaal waar hij les had, of dan zag ik hem heel kort in de pauze rondlopen. Meer was het ook niet geworden. In dat schooljaar begon ik ook over hem te dromen. Niet dat ik dat al deed, maar het werd wel steeds vaker. Tegen het einde van het schooljaar, februari 2012, kreeg ik plots gevoelens voor een meisje. Dat begon toen ik samen met haar in een groepje zat bij Zorg & Welzijn, met nog een andere klasgenoot (ik heb alleen maar meiden in de klas). Op dat moment had ze al een relatie met een jongen. Ik bekende aan heel Zorg & Welzijn (5 klassen) dat ik biseksueel ben. Natuurlijk kwamen er gelijk roddels op uit, want heel veel meiden liepen naar dat ene meisje toe of het waar was dat ik haar leuk vond. Een paar dagen daarvoor had ik aan een paar klasgenoten verteld dat ik haar leuk vind en dat ik biseksueel ben. Ze zouden het voor zich houden, maar blijkbaar had iemand het toch door verteld. Dus, ik ging met een schuldgevoel naar huis. Had ik het nou wel of niet moeten vertellen? Is het wel goed wat ik gedaan heb? Die vragen bleven in mijn hoofd rond gaan. Na die tijd hadden ze wel wat van die opmerkingen, zo van: 'Misschien is zij niet wat voor jou, of misschien vind zij je wel leuk.' Natuurlijk zeiden ze dat als een grap, maar ik zag het niet zo. Aangekomen in klas 4, de gevoelens voor dat meisje gingen langzaam over, tot ik een ander meisje uit mijn klas leuk begon te vinden. En dat werd steeds erger, ik fantaseer zelfs over haar. Dat weet de hele klas nu ook, en een paar leerlingen van andere Zorg & Welzijn klassen weten het ook. Op dit moment ben ik hoteldebotel verliefd op haar, maar ook nog wel op die ene jongen die ik nu dus al 3,5 jaar leuk vind.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Volgens mij heb je dit hele verhaal al eens in een ander soortgelijk topic gepost...


    Your make-up is terrible

    Klopt, maar ik wil anderen mensen de gelegenheid geven om het eens te lezen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Dat kon toch al in dat andere topic? :'D Haha. Je hebt het nu gewoon gekopieerd en geplakt. Ahwell..


    ars moriendi

    Ik heb niet echt veel te vertellen. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oh ik had de topic titel verkeerd gelezen, haha. Heb je een momentje?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:53 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn liefdesleven is een groter tragedie dan Romeo and Juliet. 'Nough said.


    Take me to wonderland

    Ik had mijn aller eerste vriendje op mijn 13e. Omdat ik toen een onzeker meisje was en niet gepest wilde worden, maakte ik het maar uit. Ook was ik toen nog niet klaar voor relaties. Daarna ging ik naar een andere school waar er een periode volgde dat ik heel veel vriendjes achter elkaar had. Keer op keer werd mijn hart gebroken en ik was onzeker, dus zocht ik mijn aandacht bij de jongens. Ik wou gewoon iemand die zei dat ik mooi was, dat ik niet hoefde te veranderen en dat ik hard genoeg mijn best deed. Daarna, voor bijna 1,5 jaar geleden raakte ik in contact met een jongen via hyves. Hij zei mij gezien te hebben bij de bus en was achter mijn naam gekomen via vrienden van mij die ook met hem bevriend waren. En ik me maar afvragen wie hij was. We raakten aan de praat en deelden persoonlijke dingen. Hij had toen nog met zijn ex en daar was hij erg ongelukkig mee. Het was een soort van stoplichtrelatie volgens mij, dus heb ik hem uiteindelijk het advies te geven voor zichzelf te kiezen en de knoop door te hakken. Dat heeft 'ie gedaan en hij werd er een stuk gelukkiger van. Toen werd hij verliefd op mij, maar ik wou eigenlijk geen vriendje. Toch viel ik als een blok voor hem en nu hebben we nog steeds. Al meer dan een jaar (:


    26 - 02 - '16

    Liefde is lastig. Misschien actie ondernemen op bij die jongen en dat meisje, zien voor wie je het meest voelt?


    Bad decisions make good stories.

    In groep 7 had ik een vriendje. Hij werd verliefd op een ander, schreef een heel schattig briefje aan me dat hij nog wel vrienden wilde blijven en toen was het uit. Dat was mijn gehele liefdesverhaal. Best wel triest :')


    From these ashes, I will rise

    Ik had aan het begin van de derde klas een vriendje, maar ik maakte het uit omdat ik er nog niet klaar voor was vanwege privéredenen. Toen kreeg ik eind vorig jaar weer een vriend, maar die dumpte me een paar dagen geleden en daar ben ik heel heel heel boos om, maar ik zou hem niet terug willen.

    Nu noem ik mezelf maar weer Miss Horan-Kiryuu-Vuorinen-Knudsen-etc. want ik ben lonely.


    Searching heavens for another earth


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou mijn liefdesleven kan ik samenvatten in een regel.


    I still think of the guitar bible.

    Vuorinen. En Horan in een zin? GODSLASTERING!
    I had a boyfriend once. Had.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Vuorinen. En Horan in een zin? GODSLASTERING!
    I had a boyfriend once. Had.



    Je bent niet de eerste die mijn mannen-muzieksmaak niet begrijpt. Ikzelf ook niet, hoor. Emppu is schattig, Niall is schattig... Ik hou van schattig.


    Searching heavens for another earth

    Hashirama schreef:
    Vuorinen. En Horan in een zin? GODSLASTERING!
    I had a boyfriend once. Had.


    Niets tegen Niall. Hij is de enige waar ik geen hekel aan heb gekregen bij 1D. :p


    Take me to wonderland