• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Barbarossa
    - Rowan Ava Carter ~ Hatsumomo
    - Jessalyn Hope ~ Hatsumomo
    - Daryl Dixon ~ Ramses
    - Merle Dixon ~ Ramses
    - Ryan Dawnstar ~ Barbarossa

    Mogen dood:
    ~ Nathan Morgan
    ~ Flynn Donovan
    ~ Tyler Grey

    Walkers:
    ~ Xari Jarrett
    ~ Quentin Alfredo Burenti
    ~ Elizabeth Destiny Harkness

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 19:20 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, maar ik weet niet of ze wel zo zijn type is haha, al heeft hij niet echt een type volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Oh maakt niet uit van die korte post, komt goed. Zit alleen nu te bedenken of ik nog iets wil laten plaatsvinden in het bos.

    Waar gaat Rowan Merle vinden?


    ars moriendi

    Michonne schreef:
    Ja, maar ik weet niet of ze wel zo zijn type is haha, al heeft hij niet echt een type volgens mij.

    Alles wat vrouw is en nog leeft is goed genoeg voor hem geloof ik. :'D Hij lijkt me niet het aller kieskeurigste type, en dan vooral niet in de Apocalypse, lolol.


    ars moriendi

    Uuuh, waar Merle maar klaar wilt liggen, al klinkt dat wel heel fout. (cat)


    Your make-up is terrible

    Is voor mij goed. Ik wil wel wat actie, maar aangezien het twee tegen één is... Denk ik niet dat Rebecca daar veel zin in heeft :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    Uuuh, waar Merle maar klaar wilt liggen, al klinkt dat wel heel fout. (cat)

    Hahaha, geweldig. x'D Bedenk maar wat waar Rowan heen zou willen gaan in haar eentje in haar crazy moments, dan leg ik Merly daar wel klaar. :'D


    ars moriendi

    Ga je trouwens een rol maken in het rollentopic of moet ik 'm er gewoon maar bijzetten?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, geweldig. x'D Bedenk maar wat waar Rowan heen zou willen gaan in haar eentje in haar crazy moments, dan leg ik Merly daar wel klaar. :'D


    Ze heeft iets met grote stenen...


    Your make-up is terrible

    Tarsus schreef:
    Ga je trouwens een rol maken in het rollentopic of moet ik 'm er gewoon maar bijzetten?

    Wat je wilt (: Ik wil het best invullen als je dat fijn vindt, maar voor mijzelf hoeft het niet perse.

    @Nikki: Hmm, maar ik wil hem niet op het strand leggen, want dan zou hij al eerder zijn opgemerkt denk ik :/ Tenzij hij onderweg was naar het schip en daar flauwgevallen is door bloedverlies.


    ars moriendi

    Mij maakt het niet uit, hangt er vanaf hoeveel tijd jij er in wil steken. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Mij maakt het niet uit, hangt er vanaf hoeveel tijd jij er in wil steken. (:

    Ik denk/hoop/schat dat ik Merle zo ook wel kan neerzetten (: Heb me nogal in de Dixons verdiept in mijn levenloze vrije tijd. :'D


    ars moriendi

    Er mag ook wel een steen in het bos liggen hoor, dan gaat ze gewoon weer achter spoken aan.


    Your make-up is terrible

    Je ziet maar (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is goed! (: Stuur haar maar op pad wanneer je wilt, dan begin ik vanaf dat moment met Merle.
    En ja is goed, ik kijk nog wel even, Shana. (:


    ars moriendi

    Lol. Rebecca heeft niets tegen leidinggevende venten, maar ze houdt niet van mannen die domme vragen stellen en die als een bedreiging overkomen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov