• Ik denk dat wel al ruzie hebben sinds November of zo. Ik en een vriendin hebben al heel lang ruzie. Ik weet dat het niet meer goed komt. Er is te veel gebeurd en ze heeft ook nog eens gelogen. Ik ga jullie niet lastig vallen met een heel lang verhaal. Ondanks dit mis ik haar best wel erg. We gingen altijd gezellig naar het strand of we liepen weer samen zingend over straat. Of we stonden weer te dansen en springen in haar kamer. Praten heeft geen nut meer. Het lost niks op. Praten heb ik al vaker geprobeerd. Ik heb haar een hele lange mail gestuurd en daar heeft ze niet op gereageerd en ik krijg dan van een andere vriendin te horen dat ze vond dat het geen had om op de mail te reageren. Ik ben met nog weer een andere vriendin een keer naar haar deur gegaan. Allebei waren we boos maar toch stond ik maar met hoop om te praten maar ja dat ging dus fout. Het liefste wil ik gewoon nog een keer met haar praten. Ik weet dat we nooit meer zulke goeie vriendinnen zouden worden maar ik zou gewoon willen dat alles is uit gepraat en dat ik dit achter mij kan laten.
    Iemand een idee?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik weet dat je het met haar wil uitpraten, maar als zij niet wil luisteren, is het misschien ook beter om er geen moeite meer voor te doen. Het is moeilijk om opeens niet meer om te gaan met iemand waarbij je eerst constant in de buurt was, maar uiteindelijk zal het wel lukken om je erover heen te zetten. Als je al pogingen genoeg gedaan hebt, dan wordt het misschien tijd om een andere hele goede vriendin te zoeken. Dit klinkt misschien als vervangen, misschien is dat ook wel zo, maar zo gaat dat nu eenmaal in het leven. ^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 19:55 ]


    Take me to wonderland

    Je zegt dat je al geprobeerd had om jullie ruzie uit te praten. Zij vond dat het geen zin meer had. Nou je hebt het geprobeerd. Als zij er niet voor open staat dan zul je maar moeten accepteren dat het nooit meer wordt uitgepraat. Je kunt proberen soms om gewoon een normaal gesprek met haar te starten.


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb dat ook eens gehad met m'n beste vriendinnetje. Na elkaar een half jaar niet te hebben gesproken heb ik toen de ballen gehad om haar op te bellen, en het uit te praten. Op het moment is alles weer goed. Just give it one more try. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Itami schreef:
    Ik weet dat je het met haar wil uitpraten, maar als zij niet wil luisteren, is het misschien ook beter om er geen moeite meer voor te doen. Het is moeilijk om opeens niet meer om te gaan met iemand waarbij je eerst constant in de buurt was, maar uiteindelijk zal het wel lukken om je erover heen te zetten. Als je al pogingen genoeg gedaan hebt, dan wordt het misschien tijd om een andere hele goede vriendin te zoeken. Dit klinkt misschien als vervangen, misschien is dat ook wel zo, maar zo gaat dat nu eenmaal in het leven. ^^


    Ja eigenlijk heb je wel gelijk maar ik heb nog 3 andere hele goeie vriendinnen. 3 klinkt veel maar ik kan echt niet zonder ze.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Itami schreef:
    Ik weet dat je het met haar wil uitpraten, maar als zij niet wil luisteren, is het misschien ook beter om er geen moeite meer voor te doen. Het is moeilijk om opeens niet meer om te gaan met iemand waarbij je eerst constant in de buurt was, maar uiteindelijk zal het wel lukken om je erover heen te zetten. Als je al pogingen genoeg gedaan hebt, dan wordt het misschien tijd om een andere hele goede vriendin te zoeken. Dit klinkt misschien als vervangen, misschien is dat ook wel zo, maar zo gaat dat nu eenmaal in het leven. ^^


    Tijd voor koffie.

    Alayna schreef:
    Je zegt dat je al geprobeerd had om jullie ruzie uit te praten. Zij vond dat het geen zin meer had. Nou je hebt het geprobeerd. Als zij er niet voor open staat dan zul je maar moeten accepteren dat het nooit meer wordt uitgepraat. Je kunt proberen soms om gewoon een normaal gesprek met haar te starten.


    Ja eigenlijk heb je gelijk. Zal de leuke dingen niet vergeten. Maar inderdaad ik heb het geprobeerd en zij eigenlijk geen één keer want, dat durft ze niet. Nou ben ikzelf ook niet zo'n Super Hero maar als het om mijn vriendinnen ga heb ik er alles voorover en zij blijkbaar niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Anarose schreef:
    Ik heb dat ook eens gehad met m'n beste vriendinnetje. Na elkaar een half jaar niet te hebben gesproken heb ik toen de ballen gehad om haar op te bellen, en het uit te praten. Op het moment is alles weer goed. Just give it one more try. ^^


    Ja ik snap jou ook wel en ik vind het stoer van je dat je haar hebt opgebeld. Maar zij probeert echt elke contact te vermijden. Overal heeft ze mij op geblokkeerd maar ja ik ben zo wie zo niet echt iemand die het op internet uitpraat. Ik doe het liever persoonlijk.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.