• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Gereserveerd||SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -||
    -Alexis Jane Howard||Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -||
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -||
    -||

    District 9 [Industrie] :
    -||
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Gereserveerd||Kwijt

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -||
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Uiterlijk:
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen:
    Extra(hoeft niet persé ):


    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Max. 2 personen, als je een 2e personage aanmaakt, let er dan wel op dat jongens en meisjes een beetje gelijk verdeeld zijn.
    ~Reserveringen blijven staan.
    ~Liefst geen personages aanmaken die lijken op andere personages die al meedoen aan The Switch Games.
    ~Ook jongere tributen, niet altijd boven de 16.
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    TOPIC 1

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:34 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    District: 12
    Naam: Scarlett Dakota Gray (Gewoon Scarlett)
    Leeftijd: 17
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen): Scarlett is altijd erg vriendelijk, sociaal en behulpzaam en kan er niet tegen als iemand anders pijn heeft. Dat maakt haar verschrikkelijk zwak in de arena. Als ze pijn heeft, probeert ze het zo veel mogelijk te negeren, waardoor er soms iets te laat hulp komt. Ze denkt meestal goed na voordat ze iets doet, maar als de nood hoog is, is daar geen tijd voor. Dan gaat ze recht op haar gevoel af. Ze vertrouwt alleen niet snel iemand. Dat lijkt niet zo, doordat ze snel vrienden maakt. Ze is ook erg onzeker. Maar ze zou er alles voor doen om te overleven.
    Uiterlijk:



    Pluspunten in de arena: Ze kan in bomen klimmen, weet welke planten je kan eten, erg oplettend (goed reactievermogen), kan goed met een zweep werken, is erg lenig en kan een klein beetje zwemmen, ideaal voor in een verbond.
    Minpunten in de arena: Ze is niet echt sterk, kan geen vuur maken en kan geen knopen leggen, voelt zich schuldig als ze iemand pijn doet, is nogal onhandig
    Wapen: Zweep, en klein beetje dolk. Maar het meeste zweep.
    Extra(hoeft niet persé ): Ze wil het liefste in een verbond zitten. Dan hoeft ze niet zelf te doden. En haar districtaandenken is het make-upspiegeltje van haar moeder.

    Rest vul ik later in

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 7:28 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    { Daniel even aangepast :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mag ik het meisje van 10 reserveren?


    Tijd voor koffie.

    xVitae schreef:
    (...)
    volgende x als ik een nieuwe RPG aanmaak, wil ik die wel alvast voor je reserveren, want je bent altijd een leuke districtgenoot^^
    maar xAquamaris is ook nice(: al heb ik die nog nooit als districtgenoot gehad(A)


    Doe dat maar ;') Dat zou niceee zijn! Als ik er dan één maak weet jij welke plek je krijgt :P


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    District: 11
    Naam: Jazzlyn Caitlyn (Cait of Jazz) Valentine.
    Leeftijd: 15
    Karakter: Jazzlyn is een lief persoon. Ze houdt van de natuur en van op het land werken. Ze weet veel over planten en dieren. Ze jaagt veel en is dus goed met vechten. Ze is alleen te aardig om mensen te vermoorden. Ze vecht alleen als ze echt moet. Ze is een erg creatief persoon en is dus goed met haar handen. Ze is niet echt sterk, of slim.
    Uiterlijk:



    Pluspunten in de arena: Ze is goed met een zwaard en pijl en boog, maar ze weet ook veel van planten en dieren. Ze is ook goed in klimmen.
    Minpunten in de arena: Ze is te aardig. Ze vecht niet graag, ze is ook niet echt 1 van de sterkste.
    Wapen: Pijl en boog, of een zwaard.
    Extra: Ze wilt in een bondgenootschap want ze weet dat ze het anders niet overleefd.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    ik heb mijn pesonage iets uitgebreider gemaakt (Scarlett)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik heb nog een districtgenoot(yeah)_O_


    Spoiler alert: you will save yourself

    District: 1
    Naam: Dylan Marc Bostelly
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Eigenlijk is Dylan een grote levensgenieter die met een grote lach door het leven gaat. Tenzij er iets serieus moet gebeuren, dan kan hij ook wel echt serieus zijn en zich er voor inzetten en er zich op concentreren. Verder is hij toch echt iemand die zo veel mogelijk wil genieten van alles, overal waar hij komt moet er iets te beleven vallen. Hij zal niet zomaar stil gaan zitten en wil het liefst in beweging zijn. Ook kan hij er niet tegen als hij alleen is, al zal hij niet gillend gek worden. Voor de rest in de RPG.
    Uiterlijk:


    http://i1102.photobucket.com/albums/g449/Super-Savie/c151f940d4_zps0fac0ebd.jpg
    Hij heeft een aardige sixpack, maar er zijn jongens in District 1 die gespierder en breder zijn. Zijn ogen zijn blauw en zijn haar bruin. Hij is ongeveer 1.75 m.
    Pluspunten in de arena: Hij is goed met verschillende wapens, maar ook vooral met gewoon zijn eigen handen, benen en andere lichaamsdelen. Hij is dus goed in vechtsporten zoals karate en judo en verdedigingssporten zoals aikido. Ook is hij erg sociaal en goed met woorden, dus hij zal goed op mensen kunnen inpraten en bondgenoten vormen.
    Minpunten in de arena: Geen kennis over planten en medicijnen en dat soort dingen. Daarbij vind hij het ook niet erg fijn om alleen te zijn wat ook voor minpunten kan zorgen.
    Wapen: Zijn beste wapen blijft gewoon zijn lichaam, toch wil hij het liefst voor de zekerheid wat mesjes of een goed schild voor zijn armen en benen.
    Extra: /

    District: 3
    Naam: Robin Lily Duto
    Leeftijd: 12 jaar
    Karakter: Robin is niet zomaar de eerste de beste twaalfjarige. Ze is een pittig tantetje die prima weet wat ze zelf wilt. Je moet geen dingen voor haar gaan voorkauwen, want daar kan ze niet tegen. Het liefst is ze alleen met zichzelf of speelt ze de baas over iedereen. Als je maar naar haar luistert, dan is het goed. Op sommige momenten is ze heel zelfverzekerd maar deze buien kunnen ook plotsklaps omslaan en denkt ze juist heel slecht over zichzelf. Al zal het nooit zo erg zijn dat ze zichzelf echt iets aandoet. Voor de rest gewoon in de RPG
    Uiterlijk:


    Ze heeft bruin halflang haar, bruine ogen en ze is ongeveer 1.59 m.
    Pluspunten in de arena: Ze is goed in het overzicht zien. Ook is ze goed in gamen en technologie, wat haar enigszins de kwaliteiten heeft gegeven om inzicht te hebben. Verder is ze erg snel, dus zal je haar niet gemakkelijk te pakken krijgen.
    Minpunten in de arena: Ze is altijd nog erg klein en oogt vrij zwak. Een makkelijk doelwit dus. Toch hoeft ze niet helemaal onderschat te worden.
    Wapen: In haar favoriete game heeft ze altijd een zwaard, ze wil dus ook graag een klein zwaard als ze die te pakken zal kunnen krijgen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 20:40 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik het meisje uit 6 nog reserveren? Ik vul 'm ten vroegste morgenavod in. Vandaag en morgen-niet-in-de-avond zijn we nog steeds hier in Nederland ^^

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 20:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik heb mijn personage aangepast, volgens mij is ze nu af


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ZiamStorason schreef:
    Ik heb nog een districtgenoot(yeah)_O_


    Haha hoooooi~~~! ^^


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Celebration schreef:
    (...)
    maar xAquamaris is ook nice(: al heb ik die nog nooit als districtgenoot gehad(A)


    Oh yes we were ^^ Al was het niet bepaald een leuke RPG en liep hij nogal rap dood ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bibble schreef:
    (...)

    Haha hoooooi~~~! ^^


    Ik vind 11 gewoon cool (;


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    (...)

    Ik vind 11 gewoon cool (;


    Ik vind 12, 11 en 10 leuk :)


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    Ik vind 12, 11 en 10 leuk :)


    Die zijn idd cool ^^ Maar 4 vind ik nog net iets leuker ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried