• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Gereserveerd||SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -||
    -Alexis Jane Howard||Libera

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -||
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -||
    -||

    District 9 [Industrie] :
    -||
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Gereserveerd||Kwijt

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -||
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Uiterlijk:
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen:
    Extra(hoeft niet persé ):


    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Max. 2 personen, als je een 2e personage aanmaakt, let er dan wel op dat jongens en meisjes een beetje gelijk verdeeld zijn.
    ~Reserveringen blijven staan.
    ~Liefst geen personages aanmaken die lijken op andere personages die al meedoen aan The Switch Games.
    ~Ook jongere tributen, niet altijd boven de 16.
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    TOPIC 1

    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:34 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xAquamaris schreef:
    (...)

    Die zijn idd cool ^^ Maar 4 vind ik nog net iets leuker ^^

    ik heb eigenlijk altijd 4^^
    als die bezet is doe ik nooit mee(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    SunnySpring schreef:
    (...)

    Doe dat maar ;') Dat zou niceee zijn! Als ik er dan één maak weet jij welke plek je krijgt :P

    yeaah thanks(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    ik heb eigenlijk altijd 4^^
    als die bezet is doe ik nooit mee(A)


    Da's wel jammer ^^ Er zijn een heleboel leuke RPG's waar 4 al bezet is ^^ Maar ik moet toegeven dat ik ook minder geneigd ben mee te doen als mijn favo districten bezet zijn ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het districtsaandenken van Jonah wat aangepast ^^ Hij had anderen kunnen dwingen het ondrinkbaar water op te drinken ^^ Kwam er nu nog maar op ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En hier is Summer ^^

    District: 6
    Naam: Summer Helena Chamberlain ‘Sem’ of ‘Sue’
    Leeftijd: 12
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen): Summer is een slim meisje. Ze moet dingen maar één keer horen, en ze onthoud het voor de rest van haar leven. Dat kan echter ook in haar nadeel werken, want ze heeft het niet snel door als mensen liegen, en ze dus de verkeerde informatie in haar hoofd opslaat.
    Summer heeft ook erg snel vertrouwen in iemand, wat niet altijd in haar voordeel werkt. Zo kunnen de anderen haar dus gemakkelijk vermoorden.
    Ze weet ook veel over genetica e.d., omdat het in haar district daarover gaat.
    Uiterlijk:



    Pluspunten in de arena: Aangezien Summer klein en dun is, kan ze zich goed verbergen, en kan ze gemakkelijk in bomen klimmen. Ook is ze behoorlijk snel
    Minpunten in de arena: Summer kan met geen enkel wapen omgaan, uitgezonderd een klein katapultje, maar daar heeft ze niet bepaald veel aan. Ze heeft ook veel te snel vertrouwen in mensen.
    Wapen: Heeft ze niet, uitgezonderd een klein katapultje. De rest zal ze moeten doen met haar brein
    Extra(hoeft niet persé ): Summer heeft een paar oorringen met bloemetjes eraan

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    topic 1


    imperfection is beauty

    Ja ja, ik vul mijn rol al in ;p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    District: 7
    Naam: Iris Quinty Browne.
    Leeftijd: 16
    Karakter: In RPG dan maar, aangezien het topic al geopend is.
    Uiterlijk:


    Iris heeft een ietwat getinte huid, lange bruine krullen en heldergrijze ogen. Ze is ongeveer 1,72 lang en redelijk slank gebouwd. Door het harde werken in haar district is ze vooral in haar armen sterk.
    Pluspunten in de arena:
    - Ze komt uit district 7, dus is vrij sterk in de armen.
    - Ze heeft een vrij lang uithoudingsvermogen.
    Minpunten in de arena:
    - Ze kan niet zwemmen.
    - Als ze een wond heeft, hersteld dit niet heel snel.
    Wapen: Bijl, het liefste vecht ze met twee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAquamaris -> Charitable


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ps: Scarlett heeft een ring met een klein steentje erin mee als districtaandenken


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik ga snel mijn rol afmaken(:
    (spiekt even of Alexis al een districtgenoot heeft.. Aw... nee..)


    :)

    Ik heb eigenlijk altijd de mannelijke tribuut uit 4 en dan nog een willekeurig meisje x'D
    Maar ik hou echt van 4 (zal wel door Finnick komen =) ) En ik ga zo snel mijn personages afmaken dan kan ik reageren!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SunnySpring schreef:
    Ik heb eigenlijk altijd de mannelijke tribuut uit 4 en dan nog een willekeurig meisje x'D
    Maar ik hou echt van 4 (zal wel door Finnick komen =) ) En ik ga zo snel mijn personages afmaken dan kan ik reageren!


    dus iedereen vertelt hier wie iedereen altijd heeft(lekker on-onnutteloos)
    ik heb alijd het meisje van 1;)
    meer niet want die verwaarloos ik dan


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik probeer altijd iemand uit 4 te bemachtigen ^^ Al is dat niet simpel.
    Anders neem ik één uit een ander beroepsdistrict en nog iemand uit een willikeurig district


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat me dus net opvalt hé... De namen uit district 11 en district 4 beginnen alle 2 met een j... XD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~